از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 1402 📞 تمام دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

دانشجویانی که با دو سال تحصیل در دانشگاه های سراسری و آزاد مدرک کاردانی گرفته اند در صورت تمایل به ادامه تحصیل باید وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوند و بعد از دو سال تحصیل در این مقطع نیز ، در نهایت مدرک لیسانس خود را بگیرند. خوشبختانه اکثر دانشگاه های کشور ، رشته‌ های کاردانی به کارشناسی را به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شوند و فرصت ادامه تحصیل برای داوطلبانی که علاقه ای به شرکت در کنکور سراسری ندارند و می خواهند بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بگیرند ، فراهم است. در ادامه این مطلب می خواهیم زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 1401 تمام دانشگاه ها را مورد بررسی قرار دهیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور تمامی دانشگاه ها ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 

پر طرفدارترین دانشگاه ارائه دهنده رشته‌ های بدون کنکور ، دانشگاه آزاد است که دارای رشته‌ های تحصیلی مختلف و متنوعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد. دانشگاه آزاد فرصت تحصیل و ثبت نام کاردانی به کارشناسی را برای دارندگان مدرک کاردانی دوبار در سال فراهم می سازد و شما می توانید در ترم مهر یا بهمن وارد این دانشگاه شوید.

اگر می خواهید در مهرماه وارد دانشگاه آزاد شوید ، باید از اوایل مردادماه پیگیر ثبت نام خود باشید و زمان ثبت نام تا اواسط شهریورماه نیز ادامه دار است. زمان ثبت نام برای پذیرش دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی نیز از ابتدای دی ماه آغاز می شود و تا اواسط بهمن ماه فرصت ثبت نام وجود دارد.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org انجام می گیرد و پیش از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام در دسترس قرار داده می شود تا داوطلبان با مطالعه آن ضمن اطلاع از شرایط ثبت نام ، کد رشته‌ محل های مورد نظر خود را نیز استخراج کنند.

مرتبط بخوانید : کارشناسی ارشد بدون کنکور – راهنمای کامل

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 

دانشگاه علمی کاربردی نیز در مقطع کاردانی به کارشناسی رشته‌ های تحصیلی زیادی را ارائه می دهد و این دانشگاه نیز متقاضیان بسیاری دارد. دانشگاه علمی کاربردی هم مثل دانشگاه آزاد یکبار در مهرماه و یکبار در بهمن ماه از دانشجویان متقاضی مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام به عمل می آورد که زمانبندی ثبت نام نیز برای نیمسال اول تحصیلی از ابتدای مردادماه و برای نیمسال دوم تحصیلی از ابتدای دی ماه است.

احتمالا این را هم بپسندید  کاردانی به کارشناسی غیر حضوری 1402 📞 شرایط ثبت نام دانشگاه کارشناسی ناپیوسته غیر حضوری

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و برای ثبت نام ، یک دفترچه راهنما در سایت منتشر می شود و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. با مطالعه دفترچه می توانید از لیست رشته‌ های ارائه شده و شرایط پذیرش در این دانشگاه مطلع گردید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 

اگر تقاضای تحصیل کاردانی به کارشناسی در دانشگاه پیام نور را دارید لازم است بدانید که هیچ یک از رشته‌ های دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه نمی شوند و تمام رشته‌ های کارشناسی این دانشگاه مربوط به دوره کارشناسی پیوسته هستند.

مرتبط ببینید : لیست رشته‌ های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه دولتی 1401 

در دانشگاه دولتی تعدادی از رشته‌ های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ارائه می شوند و سازمان سنجش آموزش کشور مسئول ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه های دولتی است.

سال گذشته زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه دولتی برای نیمسال اول تحصیلی در مردادماه بوده است و برای نیمسال دوم تحصیلی نیز ثبت نام در اواخر آذر ماه انجام شد. برای سال 1401 نیز احتمالا بازه های زمانی ثبت نام همانند سال قبل باشد.

در روز شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار داده می شود که پیش از اقدام به پرداخت هزینه در سایت سنجش ، ابتدا بهتر است این دفترچه را دانلود و مطالعه کنید و پس از اطلاع از تمام شرایط ، نام نویسی و انتخاب رشته‌ خود را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 1402 📞 ثبت نام کارشناسی ناپیوسته در 4 دانشگاه بدون کنکور

بعضی از رشته‌ های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه دولتی به شرح زیر هستند :

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

سوالات متداول

  • تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه دولتی چه تاریخی است ؟

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور یکبار برای ترم مهرماه و یکبار برای ترم بهمن ماه انجام می گیرد.

  • زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد چه تاریخی است ؟

دانشگاه آزاد دو بار در سال (برای ترم مهر و بهمن) ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی را انجام می دهد.

  • تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی چه تاریخی است ؟

دانشگاه علمی کاربردی همچون دانشگاه آزاد ، دو بار در سال فرصت ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی را فراهم می سازد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 📞 راهنمای کامل

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی مورد تقاضای داوطلبانی است که دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر