از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402 📞 تاریخ دقیق ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

رشته های کاردانی به کارشناسی علاوه بر دانشگاه های سراسری و علمی کاربردی در دانشگاه آزاد نیز ارائه می شوند. اگر شما هم مدرک فوق دیپلم دارید و می خواهید برای گرفتن لیسانس اقدام کنید ، در دانشگاه آزاد شرایط ادامه تحصیل برای شما مهیاست. زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد دو بار در سال است که یکبار برای ترم مهر و یکبار برای ترم بهمن می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402 می پردازیم. همچنین توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام ارائه خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد مهرماه 1402

اولین نوبت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مهرماه است. ثبت نام از اواسط تیرماه آغاز شده‌ و تا اوایل مردادماه ادامه دارد و اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی مهرماه اعلام می شود. اگر قصد دارید در مهر 1402 وارد مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد شوید باید در تاریخ 20 تا 28 تیرماه ثبت نام باشید و هرچه زودتر ثبت نام کنید ، بهتر است.

پس از پایان مهلت ثبت نام نیز معمولا فرصت چند روزه ای برای جاماندگان از ثبت نام در نظر گرفته‌ می شود. ولی توصیه می شود ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنید. زیرا ممکن است سامانه به دلیل تعداد زیاد ثبت نام کنندگان ، از دسترس خارج شود و موفق به ثبت نام نشوید.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 1401 - زمان و راهنمای کامل ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بهمن ماه 1402

داوطلبانی که از ثبت نام ورودی مهرماه دانشگاه آزاد جا مانده‌ اند می توانند در بهمن ماه برای پذیرش در این دانشگاه اقدام کنند. زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد معمولا از اوایل دی ماه است و تا اواسط بهمن ماه نیز ثبت نام انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی علمی کاربردی بهمن

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد در اکثر نیمسال ها به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سایت ثبت نام نیز سامانه سنجش و پذیرش آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org می باشد. در این سامانه دفترچه راهنمای ثبت نام مربوط به هر مقطع تحصیلی در هر نیمسال منتشر می شود که شما باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته‌ را دانلود کنید.

داخل دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تمام توضیحات در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام درج شده‌ است. همچنین لیست رشته‌ های تحصیلی تمام دانشگاه ها در این دفترچه موجود است. پس از بررسی دفترچه و استخراج کد رشته محل های مورد تقاضا ، باید وارد سایت azmoon.org شوید و پس از پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری ، با دانلود فرم ثبت نام ، مراحل نام نویسی خود را آغاز کنید.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد و رشته‌ های ارائه شده‌ بدون کنکور هستند. هیچ شرط معدل خاصی برای پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ این دانشگاه مشخص نشده‌ است ولی به دلیل ظرفیت پذیرش کمتر از تعداد متقاضیان ، داوطلبانی که معدل بالاتر داشته‌ باشند شانس پذیرش آنها بیشتر است.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 - ثبت نام سریع

برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ارائه مدرک کاردانی (فوق دیپلم) الزامی است. همچنین ثبت نام این مقطع با مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم امکان پذیر نیست. همچنین امکان تغییر رشته‌ در این مقطع نیز وجود دارد و می توانید در رشته‌ ای مغایر با رشته‌ مقطع کاردانی خود ثبت نام کنید ولی باید به تشخیص گروه آموزشی ، واحدهای درسی جبرانی رشته‌ جدید را بگذرانید ضمن اینکه اولویت پذیرش با دارندگان مدرک کاردانی مرتبط است.

مرتبط بخوانید : راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد 1402 چه تاریخی است ؟

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد یکبار برای مهرماه و یکبار برای بهمن ماه انجام می گیرد.

  • آیا زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد تمدید می شود ؟

بله ، مهلت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد برای جاماندگان از ثبت نام چندین بار تمدید می شود.

  • برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org  انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 راهنمای کامل ثبت نام در دانشگاه آزاد

پس از دانشگاه های روزانه و شبانه ، ثبت نام دانشگاه آزاد بیشترین متقاضیان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر