از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

حذف گروه در شاد – راهنمای حذف گروه در شاد و ساخت مجدد آن

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

حذف گروه در شاد - راهنمای حذف گروه در شاد و ساخت مجدد آن

 

دانش آموزان و معلمان پس از نصب برنامه شاد اگر احراز هویت آنها به درستی انجام گرفته شده باشد ، به صورت خودکار وارد کلاس های درسی مربوط به پایه تحصیلی خود می شوند و کلاس های شاد نیز در گروه ها و کانال ها ارائه می شوند. اما ممکن است بعضی از کاربران ناخواسته گروه های شاد را حذف کنند در این صورت امکان عضویت مجدد در کلاس درس برای آنها امکان پذیر نخواهد بود مگر آنکه تمام مراحل نصب و احراز هویت را دوباره تکرار کنند. در ادامه راهنمای حذف گروه در شاد و عضویت مجدد آن را توضیح داده ایم.

نکته مهم برای نصب دوباره برنامه شاد و ورود به گروه های درسی این است که حتما شاد جدید را دانلود نمایید و سپس تمام مراحل احراز هویت را از ابتدا شروع کنید.

راهنمای حذف گروه در شاد

ترک گروه در شاد چه توسط معلمین و چه توسط دانش آموزان ممنوع است و اگر کاربری گروه های درسی را حذف کند ، ممکن است برای ورود مجدد به آن گروه دچار مشکل شود و نتواند احراز هویت انجام دهد. اگر در هنگام ورود به برنامه شاد ، اشتباها بر روی گزینه حذف دانش آموز زده اید ، از تمام گروه های شاد خارج می شوید اما نگران نباشید شما می توانید با احراز هویت کردن دوباره به صورت خودکار در کلاس های درسی عضو شوید.

به همین منظور ، گزینه صحت سنجی ورود مدیر / معلم / دانش آموز را بزنید و سپس نقش خود را انتخاب کنید.

حذف گروه در شاد

 

پس از انتخاب نقش به عنوان دانش آموز ، بر روی گزینه افزودن دانش آموز کلیک کنید.

حذف گروه در شاد

 

در مرحله بعد به سامانه احراز هویت در شاد منتقل می شوید و باید اطلاعات و مشخصات دانش آموز درج شود.

حذف گروه در شاد

در مدت زمان در نظر گرفته شده که 6 دقیقه است ، شماره تلفن همراه دانش آموز یا والدین او به همراه تاریخ تولد و کد ملی درج شود و سپس کد امنیتی را وارد کنید. (کد امنیتی برنامه شاد با کد فعال سازی شاد متفاوت است.)

حذف گروه در شاد
حذف گروه در شاد

 

 

پس از درج اطلاعات گزینه ورود به گروه کلاس من را انتخاب نمایید و سپس دوباره بر روی نقش خود به عنوان دانش آموز کلیک کنید تا عضو کلاس شوید.

حذف گروه در شاد

در مورد نحوه بازگشت به گروه بعد از حذف آن در برنامه شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه افزودن دانش آموز به کلاس در شاد

اگر دانش آموزی از گروه های درسی خارج شده باشد و نتوانتد با احراز هویت مجدد دوباره وارد کلاس های درسی شود ، معلم یا مدیر باید دانش آموز را در کلاس عضو کند. نحوه افزودن دانش آموز به کلاس در شاد توسط مدیر یا معلم بدین صورت است که معلم یا مدیر باید شماره تماس دانش آموز را در مخاطبین گوشی خود ذخیره کند و سپس از طریق تنظیمات گروه ، گزینه افزودن عضو را بزند.

با کلیک بر روی گزینه افزودن عضو ، وارد بخش مخاطبین خواهد شد که باید اسم دانش آموز را جستجو و او را وارد کلاس درسی کند.

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که ممکن است دلیل عدم احراز هویت مجدد شما ، تغییر شماره باشد. در صورت تغییر شماره در شاد ، امکان احراز هویت وجود ندارد زیرا مشخصات شما در سایت سناد ثبت می شود و شماره جدید برای این سایت ناشناخته است. تنها راه چاره برای نصب برنامه شاد با شماره جدید این است که شماره جدیدتان را به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا اطلاعات شما را در سایت سناد بروزرسانی نماید.

حذف گروه در شاد توسط مدیر و ساخت مجدد آن

اگر مدرسه مدرسه گروه های شاد را حذف کند ، تمام دانش آموزان و معلمان از کلاس های درسی خارج می شوند و مدیر باید دوباره برنامه شاد را نصب و پس از عضویت در گروه ها و کانال ، تمام اعضا را دوباره در آنها عضو کند. اگر مدیر مدرسه هستید ، توجه داشته باشید که به هیچ وجه برنامه شاد خود را پاک نکنید زیرا با اینکار نه تنها خودتان از گروه ها خارج می شوید ، بلکه باعث از بین رفتن تمام گروه ها و کانال ها برای دانش آموزان و معلمان نیز می شوید زیرا شما ادمین هستید و در صورتی که ادمین گروه را پاک کند ، دسترسی سایر اعضا نیز به کلاس های شاد محدود می شود.

برای ساخت مجدد گروه های شاد لازم است مراحل احراز هویت را انجام دهید تا لیست گروه های درسی که برای مدرسه شما تعیین شده است ، نمایش داده شود البته ممکن است این فرایند با مشکل مواجه شود و لازم است حتما با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  سیاه شدن صفحه در برنامه شاد - راهنمای درست کردن سیاه شدن صفحه در برنامه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

یک نظر

  1. فاطمه صفری

    چکار باید کنم شماره وارد شاد کردم پیام شاد برای نمياد بالا با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر