از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما 1402 📞 از ثبت نام اولیه تا ثبت نام در دانشگاه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

دانشگاه صدا و سیما یکی از دانشگاه های نیمه متمرکز و دارای مصاحبه است. این دانشگاه از میان داوطلبان کنکور گروه های آزمایشی ریاضی ، هنر و انسانی ، در رشته‌ های تحصیلی همچون روزنامه‌ نگاری ، تلویزیون و هنرهای دیجیتال با گرایش انیمیشن ، کارگردانی تلویزیون و … دانشجو پذیرش می کند. داوطلبانی که می خواهند وارد دانشگاه صدا و سیما شوند باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و انتخاب رشته‌ را نیز انجام دهند. در ادامه این مطلب زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما 1402 بررسی خواهد شد.

اخبار و اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه صدا و سیما را از مشاوران ما پیگیری کنید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه صدا و سیما 1402

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، پذیرش دانشجو در دانشگاه صدا و سیما از میان داوطلبان کنکور سراسری انجام می گیرد. بنابراین علاقه مندان باید در کنکور سراسری شرکت کنند. زمان ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه است و نحوه ثبت نام نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. البته در کنکور 1402 ، شاهد برگزاری دو نوبت از آزمون بوده ایم و داوطلبان یکبار می توانند در کنکور دی ماه و یکبار در کنکور تیرماه ، شرکت نمایند.

مرتبط بخوانید : شرایط دانشگاه صدا و سیما

زمان انتخاب رشته دانشگاه صدا و سیما 1402

کنکور در تیرماه و دی ماه برگزار می شود. حدود یک ماه پس از برگزاری ، نتایج آن بر روی سایت سنجش قرار گرفته‌ و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. پس از اعلام نتایج ، داوطلبان باید به فکر انتخاب رشته‌ باشند و فرم انتخاب رشته‌ را تکمیل نمایند. هر داوطلب با توجه به گروه آزمایشی که شرکت کرده‌ است ، می تواند انتخاب رشته‌ همان گروه آزمایشی را انجام دهد و رشته‌ های دانشگاه صدا و سیما هم فقط برای سه گروه هنر ، انسانی و ریاضی ارائه می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402 چگونه است 📞 راهنمای کامل مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

زمان انتخاب رشته‌ کنکور در مردادماه است. لیست رشته‌ های دانشگاه صدا  و سیما در داخل دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور قرار می گیرد. هر داوطلب می تواند حداکثر 150 کد رشته محل انتخاب کند و اگر اولویت شما قبولی در دانشگاه صدا و سیما است ، باید رشته های این دانشگاه را در میان اولویت های اول فرم انتخاب رشته‌ خود قرار دهید.

زمان ثبت نام مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402

پس از انتخاب رشته‌ کنکور ، مصاحبه دانشگاه های نیمه متمرکز آغاز می شود.هر دانشگاه با توجه به شرایطی که لحاظ کرده‌ است ، از میان داوطلبان واجد شرایط به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می کند. مصاحبه دانشگاه صدا و سیما اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریورماه آغاز می شود. اگر رتبه شما مناسب باشد ، برای این مرحله دعوت می شوید.

برای شرکت در مصاحبه دانشگاه صدا و سیما باید پیگیر اطلاعیه های این دانشگاه باشد تا در روز و ساعتی که اعلام می شود ، نسبت به حضور خود اقدام نمایید. عدم شرکت در مصاحبه به معنای انصراف شماست و اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته‌ تان بررسی می شوند.

مرتبط بخوانید : سوالات مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

زمان ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه صدا و سیما 1402

زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

بعد از برگزاری مصاحبه ، عملکرد و فرم های تمام شرکت کنندگان بررسی می شود تا در نهایت برابر با ظرفیت پذیرش رشته‌ های تحصیلی ، پذیرفته‌ شدگان نهایی مشخص شوند. نتایج نهایی مصاحبه دانشگاه صدا و سیما با نتایج نهایی کنکور مشخص می شود و اگر جزو پذیرفته‌ شدگان باشید ، باید در تاریخی که دانشگاه تعیین می کند و از سایت خود اطلاع رسانی می کند ، برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نمایید البته شاید لازم باشد پیش از ثبت نام حضوری ، پیش ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه انجام دهید که شیوه انجام آن را دانشگاه اعلام خواهد کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  مزایا و معایب دانشگاه شاهد 1401 - از شهریه دانشگاه شاهد تا محیط

سوالات متداول

  • ثبت نام دانشگاه صدا و سیما در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

نام نویسی دانشگاه صدا و سیما در چند مرحله انجام می گیرد که زمان هر یک از این مراحل را در مطلب شرح دادیم.

  • زمان مصاحبه دانشگاه صدا و سیما در چه تاریخی است ؟

زمان مصاحبه دانشگاه صدا و سیما حداکثر در هفته‌ اول شهریورماه است.

  • آیا پذیرش دانشجو در دانشگاه صدا و سیما از میان داوطلبان کنکوری است ؟

بله ، دانشجویان دانشگاه صدا و سیما از میان داوطلبان کنکوری واجد شرایط که رتبه لازم را به دست می آورند و در مصاحبه نیز موفق می شوند ، انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر