از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارپوشه در شاد – کارپوشه در شاد چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارپوشه در شاد

 

شبکه شاد در سال تحصیلی جدید با ارائه قابلیت های پیشرفته تر نسبت به نسخه قبلی خود ، تبدیل به محبوب ترین و پر استفاده ترین برنامه آموزش مجازی در میان دانش آموزان و معلمان شده است. امکانات برنامه شاد برای هر چه بهتر شدن کیفیت آموزش مجازی در شاد جدید ارتقا یافته اند که یکی از  این بخش های کاربردی ، بخش کارپوشه است. کارپوشه در شاد فعالیت های دانش آموزان را در طول سال تحصیلی ثبت می کند و معلم می تواند بر اساس اطلاعاتی که در کارپوشه موجود است ، برای هر دانش آموز نمره مستمر و نمره فعالیت های کلاسی را در نظر بگیرد.

کارپوشه در شاد چیست

کار پوشه در شاد در واقع عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که دانش آموز در طول سال تحصیلی داشته است. کارپوشه ، بخشی مهم برای ارزشیابی دانش آموزان و معیاری برای تشخیص میزان تلاش ، پیشرفت و موفقیت دانش آموزان است. با توجه به اینکه فعلا مدارس تعطیل است و آموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری شده است ، معلم برای آنکه بتواند یک ارزیابی کلی و نظارت کافی بر عملکرد هر یک از دانش آموزان داشته باشد ، می تواند از بخش کارپوشه برنامه شاد استفاده کند.

در بخش کارپوشه تمام امتیازات هر یک از دانش آموزان با توجه به فعالیتی که داشته اند ، ثبت شده است و به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور ، نمره مستمر دانش آموزان بر اساس امتیاز آنها در کارپوشه تعیین می شود و معلم می تواند بدون برگزاری آزمون میان ترم ، از بخش کارپوشه مجموع امتیازات و فعالیت های کلاسی دانش آموزان را بررسی کند و یک نمره مشخص با توجه به امتیازی که هر دانش آموز کسب کرده است ،  در نظر بگیرد.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانش آموزان چگونه در کارپوشه شاد امتیاز خود را افزایش دهند

همانطور که گفته شد مبنای سنجش و ارزیابی دانش آموزان در سیستم آموزش مجازی شبکه شاد ، امیتاز موجود در بخش کارپوشه هر یک از دانش آموزان است و نمره مستمر و همچنین نمره فعالیت های کلاسی دانش آموزان با توجه به این امتیازات تعیین می شود. حال برای آنکه دانش آموزان امتیاز خود را در کارپوشه افزایش دهند ، باید موارد زیر را رعایت کنند :

  • حضور و غیاب در شاد برای هر یک از دانش آموزان به صورت خودکار ثبت می شود و در کارپوشه نیز تعداد جلسات حاضر یا غایب بودن دانش آموز ذخیره می شود. پس برای افزایش امتیاز خود در کارپوشه ، سعی کنید که در تمام کلاس ها سر ساعت تعیین شده آنلاین شوید.
  • تکالیف انجام شده یا انجام نشده هر یک از دانش آموزان در بخش کارپوشه برنامه شاد ثبت می شود و معلم می تواند با مراجعه به این بخش متوجه شود که مثلا از کل 15 تکلیفی که در طول سال برای دانش آموزان ارسال کرده است ، یک دانش اموز مجموعا 11 تکلیف را تحویل داده است و بر این اساس می تواند نمره تکلیف دانش آموز را در نظر بگیرد.
  • نمرات آزمون آنلاین در شاد در بخش کارپوشه هر یک از دانش آموزان ذخیره می شود و معلم در پایان هر ترم و یا برای تعیین نمره مستمر ، می تواند میانگینی از نمرات کسب شده دانش آموز را در آزمون های آنلاین ، به عنوان نمره مستمر در نظر بگیرد.

پس برای افزایش امتیاز خود در کارپوشه ، باید سر ساعت تعیین شده در کلاس های آنلاین شرکت کنید ، تکالیفی را که معلم در بات تکلیف شاد قرار می دهد به موقع تحویل دهید و در آزمون های آنلاینی که معلم برگزار می کند ، نمره بالایی را به دست آورید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه 

در بخش های دیگر سایت pasokhbama.com ، مطالب مفیدی در خصوص برنامه شاد ارائه کرده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر این مطالب را مطالعه کنید. اگر هم سوالی داشتید ، حتما در بخش نظرات بپرسید و یا برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر