از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارنامه سبز دانشگاه آزاد 1401 – راهنمای دریافت و استفاده از کارنامه سبز دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارنامه سبز دانشگاه آزاد - راهنمای دریافت و استفاده از کارنامه سبز دانشگاه آزاد

 

پس از انتشار کارنامه اولیه آزمون سراسری در تمامی زیرگروه ها ، داوطلبان تحقیقات خود را در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد پیش می برند. در این میان هستند داوطلبانی که به خاطر انتخاب رشته نادرست به دلایل مختلفی همچون عدم تمایل به تحصیل در رشته ای که پذیرفته شده اند ، عدم آگاهی از فرآیند انتخاب رشته و یا راهنمایی گرفتن از افراد ناآگاه و .. مایلند پس از اعلام نتایج انتخاب رشته ، رشته و دانشگاه خود را با کمک کارنامه سبز دانشگاه آزاد تغییر دهند.

به کمک کارنامه سبز رشته و دانشگاه پذیرفته شده را در موارد خاصی که پیش تر نیز در مطلب کارنامه سبز به چه دردی میخوره به آن ها اشاره کردیم ، می توان تغییر داد. اما سوال بسیاری از داوطلبان در مورد کارنامه سبز در دانشگاه آزاد است که آیا به کمک کارنامه سبز می توان رشته و دانشگاه را در دانشگاه آزاد نیز تغییر داد ؟

در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که کاربرد کارنامه سبز در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد چیست و چطور می توان کارنامه سبز را دریافت و از آن استفاده کرد.

در مورد کارنامه سبز دانشگاه آزاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید

تماس از استان تهران9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کارنامه سبز دانشگاه آزاد 1401

پس از اعلام نتایج کنکور و انتشار کارنامه اولیه ، داوطلبان علاوه بر انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ، در فرم دیگری با عنوان فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، می توانند 20 کد رشته محل را انتخاب نمایند. پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، کارنامه ای با عنوان کارنامه نهایی و یا محرمانه منتشر می شود که همان ماهیت کارنامه سبز دانشگاه های سراسری را دارد.

بسیاری از داوطلبان رشته های دانشگاه آزاد ، تمایل دارند همانند دانشگاه های سراسری کارنامه سبز دانشگاه آزاد را دریافت کنند و بتوانند از آن در جهت مثبت برای بهتر کردن شرایط تحصیل خود استفاده کنند.

نمونه کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1401 ، هنوز در دسترس نمی باشد ، اما طبق تجربه ما و بر مبنای اطلاعات سال های گذشته ، یک هفته پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، کارنامه سبز این دانشگاه منتشر می شود و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : استفاده از کارنامه سبز کنکور – چگونه از کارنامه سبز کنکور برای تغییر رشته استفاده کنیم ؟

جزئیات کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1401

اگر شما هم این سوال در ذهنتان هست که کارنامه سبز را چگونه بخوانیم باید عرض کنیم که ، کارنامه نهایی دانشگاه آزاد در کل شامل شش ستون می باشد که به شرح زیر است :

  • ستون اول ستون انتخاب : انتخاب های داوطلب را به ترتیب علاقه مندی و الویت بندی خودشان نشان می دهد.
  • ستون دوم کد رشته محل انتخابی داوطلب  : علاوه بر کد رشته محل ، عنوان رشته را نیز نشان می دهد.
  • ستون سوم نمره کل ( تراز ) : نمره کل همان تراز داوطلب می باشد که در زیر گروه رشته انتخابی آن را نمایش می دهد.
  • ستون چهارم ، نمره کل ( تراز ) آخرین فرد پذیرفته شده : در زیر گروه انتخابی نشان می دهد.
  • ستون پنجم رتبه داوطلب : این ستون بدین معنی است که داوطلب نفر چندمی بوده که این رشته را انتخاب کرده است.
  • ستون ششم رتبه آخرین قبولی : این ستون بدین معنی است که چندمین نفر از تعداد نفراتی که این رشته را انتخاب کرده اند آخرین نفری بوده ، که قبول شده است.
احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون آزمون علوم تحقیقات - معرفی رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات

نتیجه : در انتهای کارنامه بخشی به نام نتیجه وجود دارد که اگر داوطلبی در کد رشته انتخابی دانشگاه آزاد پذیرفته شده باشد ، در این قسمت ذکر می شود. اگر داوطلب تراز قبولی لازم برای هیچ رشته انتخابی خود را نداشته باشد در قسمت نتیجه ، عبارت مردود را مشاهده خواهد کرد.

مرتبط بخوانید : کارنامه سبز رشته انسانی – کارنامه سبز برای رشته انسانی چیست

راهنمای دریافت کارنامه سبز آزاد

برای دریافت کارنامه نهایی دانشگاه آزاد باید گام به گام مراحل زیر را طی کنید :

  • گام اول : مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org
  • گام دوم : انتخاب لینک نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
  • گام سوم : با وارد کردن اطلاعات شخصی در کادر های ایجاد شده که همان کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و یا کد ملی است ن، سبت به دریافت کارنامه نهایی خود اقدام کنید.

اگر در دریافت کارنامه نهایی دانشگاه آزاد دچار مشکل شدید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاورهپاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید. مشاوران ما می توانند با دریافت اطلاعات شما کارنامه نهایی را از سایت دانشگاه آزاد دریافت کرده و ضمن تحلیل آن ، برایتان ارسال کنند.

کاربرد کارنامه سبز دانشگاه آزاد 1401

داوطلبان دانشگاه آزاد ، گمان می کنند که کاربرد کارنامه نهایی در دانشگاه آزاد همانند کاربرد کارنامه سبز در دانشگاه های سراسری ، که پیش تر در سایت pasokhbama.com به آن پرداختیم ، می باشد.

کارنامه نهایی دانشگاه آزاد کاربردی برای تغییر رشته و دانشگاه و بررسی وجود اشتباه در انتخاب رشته ندارد و صرفا برای مقایسه رتبه و تراز فرد با آخرین نفر که قبول شده است ، می باشد.

مرتبط بخوانید : کارنامه سبز بدون کنکور – راهنمای دریافت و استفاده از کارنامه سبز برای رشته های بدون کنکور

نکته ای که در کارنامه سبز باید به آن توجه کنید این است که ردیف های کارنامه نهایی تا رشته ای که در آن پذیرفته شده اید بررسی می شود و به اولویت های پایین تر نمی پردازد مگر اینکه  داوطلبان دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای پذیرفته نشوند و مردود شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما بوشهر – معرفی و راهنمای کامل

در مطلب بالا سعی کردیم تمامی نکته های مربوط به کارنامه نهایی دانشگاه آزاد را شرح دهیم ، پیشنهاد میکنیم برای استفاده کامل از کارنامه سبز و پیشی گرفتن از رقبایتان ، با مشاورینپاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید. مشاوران ما می توانند کارنامه نهایی شما را دریافت کنند و تک تک ردیف های آن را برایتان تحلیل نمایند.

سوالات متداول

  • کارنامه سبز دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟

کارنامه سبز آزاد یک هفته پس از اعلام نتایج نهایی منتشر می شود.

  • برای دریافت کارنامه سبز دانشگاه آزاد به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی می توان کارنامه سبز را دریافت کرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی 1402 📞 راهنمای جامع انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی مدتی پس از آنکه نتایج بر روی سایت سازمان سنجش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر