از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نمره قبولی ضمن خدمت شاد – نمره لازم برای قبولی در دوره ضمن خدمت شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 

شبکه آموزشی دانش آموزی شاد به منظور برگزاری کلاس های مجازی توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است و با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده و تعطیلی مدارس در تمام دوره های تحصیلی که امکان حضور در مدارس وجود ندارد ، دانش آموزان باید به صورت آنلاین و از راه دور آموزش های لازم را ببنید. در همین راستا وزارت آموزش و پرورش ، برای معلمان و کادر آموزشی مدارس دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان را مبنی بر مهارت های تدریس در فضای مجازی و شبكه شاد برگزار می کند تا با گذراندن این دوره و کسب نمره قبولی ، با شبکه شاد به طور کامل آشنا شوند و جهت آموزش به دانش آموزان توانمندی لازم را داشته باشند.

نمره قبولی دوره ضمن خدمت فرهنگیان شبكه شاد

ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت توسط سامانه مدیریت یادگیری انجام می گیرد و در هر مقطع زمانی با توجه به شرایط موجود ، وزارت آموزش و پرورش تصمیم می گیرد دوره هایی را برای معلمان برگزار کند. دوره ضمن خدمت فرهنگیان شاد برای تمام معلمان برگزار می شود و شرکت در آن الزامی است. این دوره در تمام استان ها در حال اجراست که به مدت 24 ساعت آموزشی ارائه می شود و فراگیران باید پس از ثبت نام و گذراندن دوره ها در سایت ltms ، جهت شرکت در آزمون  و دریافت گواهنیامه به سایت رایادرس ضمن خدمت به نشانی rayadars.com مراجعه کنند.

نمره قبولی ضمن خدمت شاد همانند نمره قبولی سایر دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، 12 از 20 می باشد و 4 مرحله آزمون برای کاربران سایت رایادرس برگزار می شود که باید در این 4 مرحله ، میانگین نمره 12 را کسب کنند.

در آزمون ضمن خدمت شبکه شاد ، 20 سوال مطرح می شود و زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی ، 20 دقیقه است. سوالات نمره منفی ندارند و آزمون به صورت الكترونیكی برگزار می شود.

نمره قبولی و شرکت مجدد در آزمون ضمن خدمت شاد

فراگیرانی که نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان را در دوره مهارت های تدریس در فضای مجازی و شبكه شاد را به دست نیاورده اند ، تا پایان دوره فرصت دارند که در آزمون های تکرار شرکت کنند تا نمره خود را ارتقا دهند. شما عزیزان می توانید برای دریافت نمونه سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی شاد با مشاوران و کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا با اطلاع از سوالات ، بالاترین نمره را به دست آورید.

قابل ذکر است که آزمون تکرار شاد نیز در سایت رایادرس اجرا می شود و کاربران با ورود به این سایت می توانند دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان خود را مشاهده کرده و با رفتن به دوره ضمن خدمت شاد ، در آزمون آن شرکت کنند.

فراگیرانی که با ورود به سایت رایادرس نمی توانند دوره های ثبت نامی خود را مشاهده کنند ، لازم است رمز ورود به سایت را یکبار تغییر دهند و در صورت عدم تغییر رمز ، سامانه به آن ها اجازه شرکت در آزمون را نخواهد داد. چگونگی تغییر رمز ضمن خدمت فرهنگیان می توانید با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

راهنمای مشاهده نمره آزمون ضمن خدمت شاد

فراگیران برای مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می بایست ثبت نام در رایادرس را انجام دهند و سپس با کمک اطلاعات کاربری خود وارد بخش مشارکت ها شده و سپس از قسمت امتیاز ها و کارنامه ها ، کارنامه خود را دریافت نمایند.

به سامانه مدیریت یادگیری ( سایت رایادرس) به نشانی rayadars.com مراجعه کنید.

 

نام کاربری خود را که یکی از موارد کد پرسنلی ، ایمیل و کلمه عبور به همراه کلمه عبور ، درج کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

 

از بخش مشارکت ها ، گزینه “امتیاز ها و کارنامه” را انتخاب کنید تا صفحه زیر ایجاد شود.

 

 آموزش های زیر در دوره ضمن خدمت شاد ارائه می شود :

  • مکالمه گروهی
  • حضور و غیاب
  • ارتباط زنده یک طرفه
  • پخش زنده کلاس
  • ارتباط زنده دوطرفه
  • تکالیف دانش آموزان
  • آزمون شاد اپ
  • شادینو
  • فیلمهای آموزشی
  • تلویزیون اینترنتی شاد
  • و …

این مطلب در رابطه با نمره قبولی ضمن خدمت شاد ارائه شد. چنانچه در استقاده از سامانه شاد دچار مشکلی شدید می توانید از کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید تا در سریع ترین زمان مشکلتان حل شود. همچنین در صورت تمایل جهت اطلاع از دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان نیز می توانید وارد سایت pasokhbama.com شوید و اطلاعات جامع تری را به دست آورید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر - راهنمای دانلود و نصب شاد برای کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر – راهنمای دانلود و نصب شاد برای کامپیوتر

  برنامه شاد به منظور یکپارچه سازی سامانه های آموزش مجازی مدارس و سهولت ارتباط …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر