از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پیش دبستانی مدارس سلام – راهنمای ثبت نام و هزینه پیش دبستانی مدارس سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پیش دبستانی مدارس سلام

 

مدارس سلام به جزء  پایه های متوسطه اول ، متوسطه دوم و ابتدایی ، در پایه پیش دبستانی هم از نوآموزان ثبت نام می کنند و اگر شما هم به دنبال مدرسه ای هستید که در سطح پیش دبستانی ، امکانات و خدمات آموزشی و تربیتی کیفیت بالایی را ارائه کند ، مدرسه سلام را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدارس از جمله بهترین مدارس غیرانتفاعی کشور به شمار می روند و تمرکز خود را بر روی بهترین سطح آموزش و تربیت فرزندان شما قرار داده اند. پس می توانید با خیالی راحت فرزند خود را در پیش دبستانی مدارس سلام ثبت نام کنید. در این مطلب همراه شما هستیم تا درباره زمان و شرایط ثبت نام پیش دبستانی مدارس سلام راهنمایی تان کنیم.

شما والدین عزیز میتوانید سوالات خود را در زمینه شرایط ثبت نام مدارس سلام ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام پیش دبستانی مدارس سلام

زمان ثبت نام پیش دبستانی مدارس سلام با سایر مدارس متفاوت است و شما باید از مهلت در نظر گرفته شده برای نام نویسی اطلاع داشته باشید تا جا نمانید. زمانبندی ثبت نام برای سال 1402 هنوز مشخص نیست اما پیش بینی می شود اوایل دی ماه آغاز شود. توصیه می شود با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار دقیق ثبت نام را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس سلام و هزینه مدارس سلام

نحوه ثبت نام پیش دبستانی مدارس سلام

نحوه ثبت نام مدارس سلام به صورت حضوری نیست و شما در قدم اول باید به سایت مدرسه مراجعه کنید و فرم قرار داده شده در این سایت را با اطلاعاتی که خواسته می شود تکمیل نمایید. برای تکمیل فرم ثبت نام در سایت نیاز به مشخصاتی همچون نام و نام خانوادگی دانش آموز، اطلاعات مادر، اطلاعات پدر، تلفن ثابت، تلفن همراه، آدرس محل سکونت و … می باشد. پس از ثبت نام اولیه ، اگر دارای شرایط مد نظر مدرسه باشید از شما خواسته می شود نسبت به حضور در مدرسه اقدام نمایید و با ارائه مدارک لازم ، نام نویسی را قطعی کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس سلام دوره اول 1402 - راهنمای ثبت نام مقطع متوسطه اول مدارس سلام

برای پذیرش دانش آموز در مدرسه سلام ، مراحل مصاحبه اختصاصی و تور آشنایی با مدرسه نیز اجرا می شود و مدرسه با والدین نوآموز تماس می گیرد تا برای حضور در مصاحبه و تور اقدام نمایند. در نهایت و پس از اتمام تمام این مراحل ، ثبت نام قطعی نوآموز با ارائه مدارک از سوی والدین ، انجام خواهد شد.

آدرس پیش دبستانی های سلام دخترانه

شعبه های دخترانه پیش دبستانی مدرسه سلام فقط در استان تهران دایر هستند و به نام های مدرسه مهتاب در یوسف آباد ، مدرسه غنچه های شاد در فردوس شرق ، مدرسه سایه سرو در فلکه سوم تهرانپارس ، مدرسه منان در شهر قدس و مدرسه فرشتگان یاسین در تجریش ، می باشند.

آدرس پیش دبستانی های سلام پسرانه

پیش دبستانی های سلام پسرانه در استان های تهران ، مشهد ، البرز و شهر شاهرود استان سمنان قرار دارند که بیشترین تعداد شعبه ها در تهران دایر است. مدرسه سلام یاسین در تهران، سلام تجریش در تجریش، سلام ایران زمین در سعادت آباد ، سلام ندای پیروز در اتوبان صدر شرق ، سلام زین العابدین در پاسداران ، سلام همت در بلوار شهید اشرفی اصفهانی ، سلام یوسف آباد در خیابان 64 یوسف آباد و سلام شهدای خلیج فارس در منطقه 22 تهران قرار دارند.

محدوده سنی برای ثبت نام پیش دبستانی سلام

پیش دبستانی سلام مثل سایر پیش دبستانی ها برای ثبت نام نوآموز محدودیت سنی در نظر گرفته است و فرزند شما با حداقل سن 5 سال تمام و حداکثر سن 7 سال ، می تواند وارد پیش دبستانی این مدارس شود.

مرتبط بخوانید : آزمون ورودی مدارس سلام 

سوالات شما

  • زمان ثبت نام پیش دبستانی مدارس سلام در چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  هزینه مدارس سلام 1402 - شهریه مدارس سلام ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

ثبت نام پیش دبستانی سلام معمولا در دی ماه هر سال انجام می گیرد.

  • برای ثبت نام پیش دبستانی در مدارس سلام باید در کدام سایت ثبت نام کنیم ؟

سایت ثبت نام پیش دبستانی مدارس سلام به نشانی www.salamsch.com می باشد.

  • آیا در پیش دبستانی های سلام به نوآموز خواندن و نوشتن الفبا یاد داده می شود ؟

خیر ، پیش دبستانی دوره ای برای تقویت مهارت های جسمی ، عاطفی و شناختی نوآموز است و نوآموزان است با صدای حرف و تشخیص صداها در کلمات آشنا می شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دبستان پسرانه سلام

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

  دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر