از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آزمون ورودی مدارس سلام 1402 – زمان و راهنمای شرکت در آزمون مدرسه سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون ورودی مدارس سلام

 

یکی از مدارس غیرانتفاعی برتر کشور که بیشتر از 20 سال سابقه فعالیت و تدریس در مقاطع پیش دبستانی ، دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم را دارند ، مدارس سلام هستند. این مدارس تمام پایه های تحصیلی را پوشش می دهند اما شرایط و شیوه پذیرش دانش آموز در هر یک از پایه های تحصیلی فرق می کند. برای بعضی پایه ها آزمون ورودی برگزار می شود اما در بعضی پایه ها فقط سوابق تحصیلی مورد بررسی قرار می گیرد همچنین امکان برگزاری مصاحبه هم وجود دارد. ما در این مطلب می خواهیم شما را برای آزمون ورودی مدارس سلام راهنمایی کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس سلام ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آزمون ورودی مدارس سلام برای کدام پایه ها برگزار می شود

همانطور که بالاتر هم اشاره شد ، مدارس سلام از پیش دبستانی تا متوسطه دوم را پوشش می دهد و دانش آموزان واجد شرایط که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند ، می بایست مدارک خود را ارائه کنند تا اگر از نظر سوابق تحصیلی مورد تایید مدرسه بودند ، در مراحل مصاحبه نیز شرکت کنند و سپس با کسب نمره قبولی ، راهی تحصیل در مدرسه شوند.

آزمون ورودی مدرسه سلام فقط برای پایه های متوسطه دوم یعنی دهم ، یازدهم و دوازدهم برگزار می شود و اگر می خواهید وارد یکی از این پایه ها در مدرسه سلام شوید ، باید در آزمون ورودی شرکت نمایید ولی اگر قصد ورود به پایه های ابتدایی و متوسطه اول را دارید ، آزمونی برای شما اجرا نمی شود.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس سلام خوب هستند 

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدرسه سلام

با توجه به اینکه دانش آموزان پذیرفته شده مدارس سلام باید از ابتدای مهرماه تحصیل خود را آغاز کنند ، آزمون ورودی باید از چند ماه قبل برگزار شود تا پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان اولیه مدرسه ، مرحله مصاحبه نیز اجرا گردد تا در پایان نتیجه نهایی اعلام شود.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه مدارس سلام 1402 - شهریه مدارس سلام ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

پیش بینی می شود زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام 1402 اواخر اسفندماه 1401 یا اوایل فروردین ماه 1402 باشد و با مراجعه به سایت مدارس سلام به نشانی salamsch.com می بایست ثبت نام را انجام داد. برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس سلام نیاز به اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی دانش آموز ، سال تولد ، شماره موبایل پدر و مادر ، منطقه محل سکونت و …  می باشد و پس از اتمام فرایند ثبت نام ، یک کد نیز ارائه می گردد.

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس سلام

طبق روال سال های قبل ، پیش بینی می شود زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس سلام در اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه باشد. زمان دقیق برگزاری این آزمون هنوز مشخص نیست و پس از اعلام مدرسه ، در این مطلب به اطلاعتان می رسانیم. حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون نیز نتایج اولیه آن اعلام می گردد و دانش آموزان واجد شرایط که نمره لازم را در آزمون به دست آورده اند ، برای مصاحبه دعوت می شوند.

برای داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس سلام ثبت نام کرده اند احتمالا کارت ورود به جلسه منتشر شود که بر روی کارت ورود به جلسه ، آدرس دقیق حوزه امتحانی و ساعت و روز اجرای آزمون درج می شود. برای ورود به جلسه آزمون نیاز است که حتما کارت خود را به همراه یکی از مدارک شناسایی به همراه داشته باشید.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس سلام

منابع و سوالات آزمون ورودی مدرسه سلام

برای شرکت در آزمون ورودی مدرسه سلام باید منابع امتحانی را تهیه و مطالعه کنید. سرفصل های این آزمون کتاب های فیزیک ، شیمی ، زیست و ریاضی پایه نهم هستند و از هر درس تعداد مشخصی سوال طراحی می شود و با توجه به نتیجه آزمون و همچنین جواب هدایت تحصیلی که انجام داده اید ، می توانید وارد یکی از رشته های ریاضی و تجربی مدرسه شوید.

مرتبط بخوانید : هزینه مدارس سلام – شهریه مدارس سلام ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

سوالات شما

  • آزمون ورودی مدارس سلام برای کدام پایه ها اجرا می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام مدارس سلام 1402 - زمانبندی ثبت نام مدارس سلام

مدرسه سلام فقط برای مقطع دوم متوسطه آزمون ورودی را برگزار می کند.

  • زمان برگزاری آزمون ورودی مدرسه سلام چه تاریخی است ؟

زمان اجرای آزمون مدارس سلام معمولا بعد از عید و حداکثر تا اردیبهشت ماه است.

  • چگونه در آزمون مدارس سلام ثبت نام کنیم ؟

برای ثبت نام آزمون مدارس سلام باید به سایت این مدرسه مراجعه کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دبستان پسرانه سلام

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

  دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر