از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام مدارس سلام دوره اول 1402 – راهنمای ثبت نام مقطع متوسطه اول مدارس سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام مدارس سلام دوره اول در پایه های هفتم ، هشتم و نهم انجام می گیرد و دانش آموزانی که از سایر مدارس مدرک ششم ابتدایی خود را گرفته اند ، در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند ثبت نام این مدرسه را انجام دهند. برای ثبت نام مدارس متوسطه اول سلام نیاز به مراجعه به سایت مدرسه است زیرا ثبت نام اینترنتی انجام می گیرد و اعلام نتایج هم از طریق سامانه می باشد. در ادامه این مطلب ، راهنمای کاملی از ثبت نام مدارس سلام دوره اول 1402 ارائه خواهد شد. همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس سلام ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام مدارس سلام دوره اول

مدارس سلام برای ثبت نام دانش آموزان یک تاریخ مشخصی را در نظر می گیرند و دانش آموزان فقط در تاریخی که از سوی مدرسه اعلام می شود می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. زمان ثبت نام برای سال 1402 هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می شود طبق روال سال های قبل در اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت سامانه ثبت نام فعال شود و فرصت چند روزه ای هم برای ثبت نام وجود داشته باشد.

سایت ثبت نام مدارس سلام دوره اول

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، نحوه ثبت نام مدارس سلام به صورت اینترنتی است و شما باید به سایت مدرسه مراجعه کنید. آدرس سایت ثبت نام مدارس سلام متوسطه اول به نشانی salamsch.com می شود و ثبت نام تمامی شعبات مدرسه در استان های تهران ، البرز ، تبریز ، مشهد و … در این سایت انجام می گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  لیست مدارس سلام پسرانه - آدرس مدارس سلام پسرانه

برای نام نویسی در سایت معرفی شده ابتدا لازم است که در سایت ثبت نام کنید تا اطلاعات شما به عنوان متقاضی مدرسه ثبت شود. سپس باید وارد سایت شده و از بخش ثبت نام ، فرم را دریافت نمایید. برای تکمیل فرم نیاز به اطلاعاتی از جمله شماره تماس ، مشخصات شناسنامه ای دانش آموز ، مشخصات شناسنامه ای والدین دانش آموز و … می باشدد همچنین باید مدرسه مورد تقاضا هم انتخاب شود.

آیا قبولی در مدارس دوره اول سلام آزمون ورودی دارد

در پاسخ به این سوال که آیا قبولی در مدارس دوره اول سلام آزمون ورودی دارد لازم است بدانید که آزمون این مدارس فقط برای پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم برگزار می شود و شیوه پذیرش دانش آموز در مقطع اول متوسطه از طریق بررسی سوابق تحصیلی می باشد.

مرتبط بخوانید : هزینه مدارس سلام و زمان ثبت نام مدارس سلام

لیست دبیرستان های سلام متوسطه اول

لیست دبیرستان های متوسطه اول دخترانه و پسرانه سلام در 4 استان تهران ، البرز ، تبریز و مشهد می باشد بنابراین فقط دانش آموزان این 4 استان امکان پذیرش در مدرسه سلام را دارند. از جمله این مدارس به شرح زیر هستند :

  • مدرسه سلام تجریش (پسرانه)
  • مدرسه سلام اسلام (پسرانه)
  • مدرسه سلام ایران زمین (پسرانه)
  • مدرسه سلام صدر (پسرانه)
  • مدرسه سلام نیک فرجام (زین الدین)
  • مدرسه سلام صادقیه (پسرانه)
  • مدرسه سلام همت (پسرانه)
  • مدرسه سلام یوسف آباد (پسرانه)
  • مدرسه سلام ندای اندیشه (پسرانه)
  • مدرسه سلام نجم الثاقب (پسرانه)
  • مدرسه سلام اسلام (دخترانه)
  • مدرسه سلام گلبانگ (دخترانه)
  • مدرسه سلام ونک (دخترانه)
  • مدرسه سلام سبز (دخترانه)
  • مدرسه سلام البرز (پسرانه)
  • مدرسه سلام تبریز (پسرانه)
  • مدرسه سلام ثامن (پسرانه)
احتمالا این را هم بپسندید  سایت مدارس سلام - معرفی سامانه ثبت نام مدارس سلام

شرایط ثبت نام مدارس سلام دوره اول

شرایط ثبت نام مدارس سلام دوره اول بدین صورت است که سوابق تحصیلی دانش آموز بررسی می شود و دانش آموزان دارای سوابق تحصیلی و معدل بهتر در اولویت قبولی قرار دارند. به جزء بررسی سوابق تحصیلی ، مصاحبه نیز برگزار می شود و دانش آموزانی که به مرحله مصاحبه راه می یابند باید در این مرحله نیز بتوانند نمره قابل قبول به دست آورند.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس سلام خوب هستند – کیفیت مدارس سلام

سطح آموزشی مدارس سلام دوره اول

ثبت نام مدارس سلام دوره اول

درباره سطح آموزشی مدارس سلام دوره اول بهتر است بدانید که این مدرسه در کنار آموزش کتاب های درسی آموزش و پرورش ، از کتاب های تستی و مجموعات تمرینات ویژه مدرسه هم استفاده می کند تا دانش آموزان در بهترین سطح آموزش ببینند. به جزء این مورد ، مدرسه سلام از دانش آموزان علاقه مند به فعالیت های پژوهشی و علاقه مند به المپیادهای علمی نیز حمایت می کند و دوره های آموزشی و پژوهشی را برای این دسته از دانش آموزان برگزار می نماید.
سوالات شما
  • آیا برای قبولی در دوره اول متوسطه مدارس سلام باید در آزمون شرکت کنیم ؟

خیر ، آزمون ورودی مدارس سلام برای دوره اول متوسطه برگزار نمی شود.

  • زمان ثبت نام مدارس سلام دوره اول 1402 در چه تاریخی است ؟
ثبت نام مدارس سلام معمولا در اردیبهشت ماه انجام می گیرد.
  • شرط معدل ثبت نام مدارس سلام دوره اول چقدر است ؟

ثبت نام مدارس سلام متوسطه اول شرط معدل دقیق ندارد اما دانش آموزانی که معدل و سوابق تحصیلی بهتری دارند در اولویت پذیرش قرار می گیرند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دبستان پسرانه سلام

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

  دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر