از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 لینک دانلود دفترچه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

لیست رشته‌ های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته‌ های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مدتی پس از اعلام نتایج انتخاب رشته‌ منتشر می شود و فرصت مجددی در اختیار داوطلبانی که در هیچ رشته‌ محلی پذیرفته‌ نشده‌ اند یا از رشته‌ قبولی خود رضایت ندارند ، قرار می گیرد که با شرکت در تکمیل ظرفیت شانس خود را برای قبولی در رشته‌ و دانشگاه مورد علاقه شان امتحان کنند.

با شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، مجددا شانس خود را برای پذیرش در رشته‌ مورد علاقه خود امتحان کنید. جزئیات بیشتر تکميل ظرفیت را از مشاوران ما پبگیری کنید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لیست رشته‌ های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

پس از آنکه نتایج انتخاب رشته‌ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شود ، این دانشگاه ثبت نام پذیرفته‌ شدگان را انجام می دهد که حدود 4 هفته فرایند نام نویسی داوطلبان زمان بر است.  بعضی از پذیرفته شدگان ممکن است بنا به دلایلی از رشته‌ محل قبولی خود رضایت نداشته‌ باشند و برای ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام نکنند ، در چنین شرایطی ظرفیت رشته‌ ها خالی باقی می ماند و دانشگاه آزاد اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت می کند.

بنابراین برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد مشروط به باقی ماندن ظرفیت خالی در رشته‌ هاست و اگر دانشگاه ها دارای ظرفیت خالی نباشند ، تکمیل ظرفیت برگزار نخواهد شد.

لیست رشته‌ های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و در حال حاضر دفترچه مربوط به تکمیل ظرفیت 1402 منتشر نشده‌ است و به محض انتشار ، لینک دانلود آن را در این مطلب فعال می کنیم تا در دسترس شما داوطلبان عزیز قرار بگیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کارشناسی ارشد ترم بهمن 1402 📞 دانشگاه های سراسری و آزاد

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

احتمالا این مطلب را نیز بپسندید : آخرین رتبه قبولی ارشد پرستاری دانشگاه آزاد 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

همه داوطلبانی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را انجام داده‌ اند مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد هستند ، حتی داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته‌ کنکور در یکی از رشته‌ های این دانشگاه پذیرفته‌ شده‌ اند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. برخی از شرایط مهم شرکت در تکمیل ظرفیت به شرح زیر است :

  • داوطلبان فقط می توانند در تکمیل ظرفیت رشته‌ ای شرکت کنند که آزمون داده‌ اند.
  • داوطلبانی که طبق مندرجات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته‌ در دانشگاه آزاد نشده‌ اند ، نمی توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.
  • داوطلبانی که در انتخاب رشته‌ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در یک رشته‌ محل پذیرفته‌ شده‌ اند ، در صورت شرکت در تکمیل ظرفیت و قبولی ، رشته‌ محل قبولی قبلی آنها لغو خواهد شد و باید در رشته‌ جدید ثبت نام کنند.

احتمالا این مطلب را نیز بپسندید : تعداد استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

سال گذشته به دلیل ارائه رشته‌ های بر اساس سوابق تحصیلی ، مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه آزاد برگزار نشد. امسال نیز این احتمال وجود دارد که ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی جایگزین مرحله تکمیل ظرفیت شود. زمان ثبت نام نیز احتمالا اواخر دی ماه باشد.

احتمالا این مطلب را نیز بپسندید :  حداکثر مدت مجاز تحصیل کارشناسی ارشد

سوالات متداول

  • رشته‌ های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در چه تاریخی منتشر خواهد شد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ادامه تحصیل در رشته رادیولوژی - راهنمای تحصیلات تکمیلی در رشته رادیولوژی

احتمال داده‌ می شود که تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دی ماه 1402 باشد. دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در همین تاریخ منتشر می گردد.

  • چگونه به رشته‌ های تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد دسترسی داشته‌ باشیم ؟

رشته‌ های تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد یا از طریق انتشار دفترچه و یا از طریق سایت azmoon.org در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

  • ایا تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 برگزار خواهد شد ؟

اگر دانشگاه ها ظرفیت خالی داشته باشند ، احتمالا مرحله تکمیل ظرفیت برگزار گردد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان 1402 📞 لیست کامل رشته ها

دانشگاه غيرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان ، یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر