از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403 📞 نحوه اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سازمان سنجش فرصتی را برای داوطلبان فراهم می سازد تا در صورت لزوم نسبت به نتایج و کارنامه خود اعتراض کنند. اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد در مرحله اعلام نتایج اولیه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است. ولی اگر نسبت به نتایج انتخاب رشته‌ اعتراض داشته باشید باید از طریق سایت azmoon.org پیگیری نمایید. در ادامه این مطلب ، زمان و راهنمای کامل اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403 ارائه خواهد شد.

اگر با نحوه اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1403 اطلاعی ندارید ، توصیه می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای شما درخواستی مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد در سایت سنجش یا سایت دانشگاه آزاد ارسال کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403

نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دو مرحله اعلام می شود ، مرحله اول اعلام نتایج کارنامه داوطلبان که شامل درصد دروس ، رتبه و تراز اکتسابی آنهاست در سایت سازمان سنجش منتشر می گردد و داوطلبان می بایست‌ با کمک اطلاعات موجود در این کارنامه برای انتخاب رشته‌ در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ، لینک اعتراض به نتایج فعال خواهد شد و اگر نسبت به درصد دروس اکتسابی ، نمره و تراز ، رتبه ، عدم اعمال سهمیه و …. اعتراض دارید می توانید از طریق این سامانه اقدام نمایید. زمان اعتراض به نتایج اولیه چند روز پس از منتشر شدن کارنامه می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد - راهنمای شما برای ثبت نام درست

همچنین نتیجه انتخاب رشته‌ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 احتمالا اواخر مهرماه منتشر می گردد و اگر نسبت به آن نهایی اعتراض دارید لازم است حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتیجه درخواست اعتراض خود را ثبت نمایید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج کنکور ارشد

نحوه اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد آزاد 1403

نحوه اعتراض به نتیجه اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد متفاوت است. با توجه به اینکه کارنامه اولیه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود ، اعتراض به این کارنامه نیز باید از طریق سامانه مذکور انجام بگیرد. برای ثبت اعتراض خود لازم است که در سیستم پاسخگویی سایت سنجش عضو شوید. سپس با ذکر دلایل منطقی و موجه اعتراض تان را ثبت کنید. مراحل تصویری اعتراض به نتایج ارشد در سایت سنجش به شرح زیر است :

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

 

پس از ورود به سیستم پاسخگویی و عضویت در سامانه ، می توانید اعتراض خود را ثبت نمایید. کارشناسان سازمان سنجش پس از بررسی درخواست اعتراض شما در صورتی که دلایل منطقی داشته باشید ، کارنامه جدیدی را با اصلاحات لازم صادر می کنند. شما پس از انتشار کارنامه جدید باید طبق آن اقدام به انتخاب رشته‌ نمایید.

اما اگر به نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد اعتراض دارید باید از طریق سایت azmoon.org اقدام نمایید. طبق اعلام سازمان سنجش ، داوطلبانی که به نتایج انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد اعتراض دارند به سه روش زیر می توانند درخواست خود را به ثبت برسانند :

  • وارد شدن به بخش “پاسخگویی به سوالات” سایت مركز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org
  • تماس تلفنی با ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی
  • مراجعه حضوری به ستاد پاسخگویی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی
احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور واحد تهران شمال 1401 – لیست رشته ها + شرایط ثبت نام

در صورتی که برای اعتراض به نتایج نیاز به راهنمایی بیشتری دارید ، توصیه می شود با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا دریافت اطلاعات کامل اقدام به اعتراض کنید.

مرتبط بخوانید : ترمیم معدل کارشناسی ارشد – شرایط ترمیم معدل ارشد در تمام دانشگاه ها

سوالات متداول

  • زمان اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد چه تاریخی است ؟

زمان اعتراض به نتیجه ارشد دانشگاه آزاد حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتایج است.

  • نحوه اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد آزاد به چه صورت است ؟

راهنمای کامل اعتراض به نتیجه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در این مطلب بررسی گردید.

  • جواب اعتراض به نتایج کنکور  کارشناسی ارشد چه زمانی اعلام می شود ؟

نتایج اعتراض به آزمون کارشناسی ارشد حداکثر تا سه روز پس از ثبت درخواست اعلام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان 1402 📞 لیست کامل رشته ها

دانشگاه غيرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان ، یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر