از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 زمان و سایت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 باید در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت این هزینه ، ثبت نام قطعی نمی شود. ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 احتمالا در اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه انجام گیرد و بازه زمانی در نظر گرفته‌ شده‌ برای ثبت نام از سوی سازمان سنجش ملی استعدادهای درخشان اطلاع رسانی می گردد. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید در بازه زمانی مقرر هزینه در نظر گرفته‌ شده‌ را هم پرداخت کنند که پرداخت در همان سایت ثبت نام و به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود. در این مطلب به بررسی زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 می پردازیم. با ما همراه باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون و نحوه واریز هزینه ثبت نام از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403

از مراحل اصلی ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم پرداخت هزینه می باشد و بدون پرداخت هزینه امکان شرکت در آزمون وجود ندارد. ضمن اینکه کارت ورود به جلسه برای داوطلبانی که هزینه پرداخت نمی کنند ، صادر نمی شود. میزان هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم سال گذشته به مبلغ 70 هزار تومان بود و امسال هنوز میزان دقیق هزینه مشخص نشده‌ است اما نسبت به سال گذشته مقداری افزایش خواهد یافت.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان

مهلت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1403

مهلت پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت اطلاع رسانی می شود. سال گذشته برای این فرایند دو بازه زمانی در نظر گرفته‌ شده‌ بود. مهلت اولیه از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه بود و مهلت مجدد هم در تاریخ 8 خرداد ماه بود. با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 هنوز مشخص نشده‌ است ، زمان پرداخت هزينه را هم نمی توان پیش بینی کرد اما حداکثر تا چند روز قبل از برگزاری آزمون فرصت وجود خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانش آموزان برای پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید به سایت سنجش ملی استعدادهای درخشان به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. سپس در این سایت بر روی گزینه “سمپاد دهم” کلیک نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  حذفیات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 📞 لیست کامل حذفیات آزمون تیزهوشان دهم

پس از ورود به بخش سمپاد دهم سایت ، نیاز به درج کد ملی دانش آموز و همچنین شماره شناسنامه می باشد. پس از درج اطلاعات خواسته شده ، بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید. ضمن اینکه دانش آموزان اتباع باید تاریخ تولد خود را وارد کنند.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در بخش بعدی لازم است نقش با عنوان دانش آموز انتخاب شود و سپس در کادر عنوان سازمانی ، نام مدرسه ثبت گردد. بعد از وارد کردن این اطلاعات به صفحه کاربری خود هدایت می شوید که باید از قسمت “ماژول ها” گزینه “استعداد درخشان پایه دهم” را انتخاب کنید. سپس با زدن دکمه “ثبت نام” به بخش پرداخت هزینه هدایت شوید.

برای پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم نیاز به کارت بانکی عضو شبکه شتاب می باشد و بعد از واریز موفقیت آمیز هزینه یک کد رهگیری از سوی سامانه ارائه می شود که این کد باید تا پایان مراحل آزمون حفظ شود. لازم به ذکر است که پرداخت هزینه از طریق مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز امکان پذیر نیست و وجه واریز شده‌ هم قابل استرداد نمی باشد. همچنین این هزینه ثابت است و دریافت مبلغ دیگری تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم قانونی نیست.

سوالات متداول

میزان هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم سال گذشته به مبلغ 70 هزار تومان بود و برای امسال هنوز مبلغ آن مشخص نشده‌ است.

  • هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1403 را چگونه پرداخت کنیم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟ 📞 پاسخ با ما

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم در سایت my.medu.ir انجام می گیرد.

  • تا چه تاریخی مهلت برای پرداخت هزینه نام نویسی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 وجود دارد ؟

مهلت پرداخت هزینه نام نویسی آزمون تیزهوشان نهم به دهم توسط سازمان ملی اعلام می گردد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر