از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی آنلاین ، مشاوره تخصصی تحصیلی از راه دور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی آنلاین ، مشاوره تخصصی تحصیلی از راه دور

 

داوطلبان در مقاطع مختلف تحصیلی مدرسه ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد ، دکتری و … برای دریافت مشاوره تحصیلی در امور درسی خود دو انتخاب دارند ، یا مراجعه به مشاور حضوری و صرف هزینه بسیار زیاد و یا برقراری ارتباط با مشاوران به صورت آنلاین و از طریق تماس تلفنی. مزیت مشاوره تحصیلی آنلاین این است که داوطلب به راحتی می تواند در هر زمانی که با مشکل مواجه می شود و بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشاور کنکور دسترسی داشته باشد.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین ” پاسخ با ما با توجه به تجربیات بسیار زیادی که از داوطلبان و رتبه های برتر سال های گذشته دارند ، می توانند شما را در برنامه ریزی درسی و روش صحیح مطالعه راهنمایی کنند و بر اساس ارزیابی که از شما انجام می دهند ، با شناخت توانمندی ها و نقاط ضغف و قوت تان ، از یک مشاوره کنکور کاملا تخصصی بهره منده می شوید.

در سال سرنوشت ساز خود ریسک نکنید – همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

تماس فقط از تلفن ثابت از سراسر کشور بدون کد و صفر با شماره 

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما هستیم 

مشاوره تحصیلی آنلاین ، مشاوره تخصصی تحصیلی از راه دور

هر ساله با نزدیک شدن به ایام برگزاری آزمون های سراسری ، شاهد افزایش تعداد متقاضیان برای ادامه تحصیل هستیم و در همین راستا نقش مشاور تحصیلی برای انجام برنامه ریزی و راهنمایی صحیح دانش آموزان و داوطلبان بیشتر از قبل قوت پیدا کرده است اما بسیاری از داوطلبان به دلیل مشغله زیادی که دارند امکان مراجعه به مشاوره حضوری و اختصاص چندین ساعت وقت برای آن را ندارند و حتی برخی از داوطلبان از مراجعه به مشاور تحصیلی ، چشم پوشی می کنند.

وب سایت تخصصی ” پاسخ با ما “ در جهت کمک به داوطلبان هدفمند که به موفقیت خود اهمیت می دهند ، مطالبی مفید در زمینه های برنامه ریزی درسی ، روش های مطالعه دروس ، معرفی رشته ها و دانشگاه ها ، بررسی رتبه قبولی رشته ها و سایر مواردی که شما به آن ها نیاز دارید ، در سایت قرار داده است که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و کاملا رایگان از راهکار هایی که توسط مشاوران ارشد در این مطالب ذکر شده است ، استفاده کنید.

اما بخش “مشاوره تحصیلی آنلاین” یا همان مشاوره تحصیلی تلفنی نیز برای پاسخگویی به سوالات شما تاسیس شده است تا اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، بدوه هیچ دردسری به مشاوران برتر کشور متصل شوید و به صورت مستقیم با آن ها صحبت کنید و سوالات خود را بپرسید !

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته رایگان ، از بهترین ها مشاوره بگیرید

مزیت های مشاوره تحصیلی آنلاین

از جمله مزیت هایی مشاوره تحصیلی آنلاین که بسیاری از داوطلبان آن را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند عبارتند از :

هزینه مقرون به صرفه مشاوره تحصیلی آنلاین

در حال حاضر اکثر مراکز مشاوره تحصیلی حضوری برای ارائه مشاوره در زمینه های تحصیلی و کنکور ، برای 1 الی 1/5 ساعت مشاوره بیش از 300 هزار تومان دریافت می کنند و فرضا اگر شما در ماه 4 بار هم مشاوره بگیرید ، باید چند میلیون هزینه کنید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با در نظر گرفتن محدودیت مالی اکثر داوطلبان ، هزینه مشاوره را بسیار کم تر از مشاوره حضوری قرار داده است تا بدون نگرانی از هزینه ، بتوانند در کنار مشاوران درس و دانشگاه خود را پیگیری کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  جواب تکمیل ظرفیت ارشد 1402 📞 دریافت نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و آزاد

امکان دسترسی آسان

در برخی از مناطق محروم کشور و روستاها ، دانش آموزان و داوطلبان پر استعداد زیادی هستند که باید با قرار گرفتن در مسیر درست ، در آینده نزدیک به موفقیت برسند. در این مناطق که مشاوره حضوری وجود ندارد ممکن است داوطلبان را دچار نگرانی کند اما مشاوره تحصیلی آنلاین به داد آن ها می رسد و با برنامه ریزی منحصر به فردی که برایشان انجام می دهد ، به طور منظم و دقیق پیگیر امور درسی آن ها می باشد.

عدم تعیین وقت قبلی برای مشاوره تحصیلی آنلاین

برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی ، لزومی به تعیین وقت قبلی ندارید و از ساعت 8 صبح الی 12 شب امکان ارتباط با مشاوران برای شما فراهم است.

مشاوره تحصیلی آنلاین کاملا حرفه ای

شاید تصور کنید که مشاوره تحصیلی آنلاین کیفیت ندارد و نمی توان از آن به عنوان یک مشاوره حرفه ای و تخصصی استفاده کرد. اما تیم تخصصی “پاسخ با ما” از برترین مشاوران کشور تشکیل شده است و تعدادی از مشاوران نیز از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته هستند و در بهترین دانشگاه ها و رشته ها تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده اند.

بنابراین در این خصوص نگرانی نداشته باشید زیرا مشاوران از توانمندی لازم برای کمک کردن به شما و پاسخگویی به سوالات تان ، برخوردار هستند.

عدم محدودیت زمانی و مکانی با مشاوره تحصیلی آنلاین

برای ارتباط با مشاوران بخش مشاوره تحصیلی آنلاین و تلفنی محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد و حتی این امکان را دارید که چندین ساعت با مشاور خود در ارتباط باشید. در صورت تمایل می توانید یک مشاور را برای خود انتخاب کرده و هر زمان که بخواهید با او صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید : شماره تماس مشاوره کنکور سراسری – تماس با مشاوره کنکور سراسری

معرفی خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین

مشاوره تحصیلی آنلاین ، مشاوره تخصصی تحصیلی از راه دور

 

خدماتی که توسط مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان پاسخ با ما ، ارائه می شود در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است. دانش آموزان برای انتخاب بهترین مدرسه ، دانش آموزان پایه ششم و نهم برای شرکت در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ، دانش آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی که نقش بسیار تعیین کننده ای در آینده آن ها دارد ، داوطلبان کنکوری برای دریافت برنامه ریزی اصولی و منحصر به فرد ، داوطلبان آزمون های وکالت ، نظام مهندسی ، استخدامی آموزش و پرروش برای دریافت منابع مطالعاتی و … می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی استفاده کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین مطابق با آخرین تغییرات اعمال شده در آزمون های سراسری ، به روز هستند و می توانید برای دریافت راهنمایی در هر یک از موراد زیر تماس بگیرید :

  • آشنایی با مهارت های مدیریت زمان
  • بررسی روش های مطالعه به سبک رتبه های برتر کنکوری
  • ارائه راهکار های افزایش تمرکز برای بالا بردن بازدهی مطالعه
  • مشاوره روانشناسی برای کاهش استرس و اضطراب
  • معرفی بهترین منابع در هر درس
  • آموزش فوت و فن های افزایش سرعت تست زنی
  • ارائه راهکار هایی برای افزایش سرعت مطالعه
  • مشاوره تحصیلی آنلاین برای انجام برنامه ریزی درسی متناسب با شرایط هر یک از دانش آموزان
  • تحلیل کارنامه و بررسی بند به بند آن
  • معرفی رشته هایی که شما حتما در آن ها موفق شوید !
  • بررسی بازار کار رشته ها و پردرآمد ترین رشته های هر گروه آزمایشی
  • بررسی رتبه قبولی در رشته ها
  • انجام انتخاب رشته در تمام مقاطع تحصیلی با شانس پذیرش بالا
  • راهنمایی برای تهیه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و بهترین موضوعات پیشنهادی
  • آگاهی از نرخ شهریه در تمامی دانشگاه های نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، آزاد و پیام نور
  • بررسی شرایط پذیرش بدون آزمون در رشته های علوم پزشکی
  • مشاوره تحصیلی آنلاین برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه
  • معرفی رشته ها و جایگاه شغلی آن ها
  • و …

مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی و کنکور

مشاوره تحصیلی آنلاین

همانطور که می دانید کنکور سراسری بیشترین تعداد داوطلبان را دارد و سالانه بیش از 1 میلیون نفر در کنکور ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان شرکت می کنند ولی تنها داوطلبانی در این رقابت سربلند می شوند که با یک برنامه ریزی اصولی پیش بروند.

مرتبط بخوانید : مشاوران انتخاب رشته دانشگاه تهران – بهترین مشاوره انتخاب رشته

شما داوطلبان در صورت تمایل می توانید جهت انحام برنامه ریزی برای کنکور ، با مشاور کنکور خود در سامانه ” پاسخ با ما ” تماس بگیرید و مشاور شما با بررسی شرایط شما (دانش آموز هستید یا خیر ، در روز چقدر زمان آزاد دارید ، ایا در کلاس های کنکوری شرکت می کنید ، حداکثر ساعت مطالعه تان چقدر است و … )  یک برنامه ریزی منحصر به خودتان را ارائه می دهد.

البته ممکن است برخی از شما خودتان برنامه ریزی کنید در این زمینه مشاوره تحصیلی آنلاین می تواند شما را راهنمایی کند که چه اصولی را باید در برنامه ریزی رعایت کنید تا بازدهی داشته باشد و بتوانید به آن پایبند شوید.

سوالات متداول

  • چگونه از مشاوره تحصیلی آنلاین بهره مند شویم ؟

برای بهره مندی از مشاوره تحصیلی آنلاین همین حالا می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید.

  • مزیت مشاوره تحصیلی آنلاین چیست ؟

مشاوره تحصیلی آنلاین هزینه کمتری دارد ، نیاز به تعیین وقت قبلی ندارد و می توان به برترین مشاوران کشور از هر جای کشور دسترسی پیدا کرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ثبت نام کنکور

شرایط ثبت نام کنکور 1402📞 بررسی تمام شرایط شرکت در کنکور سراسری

شرایط ثبت نام کنکور برای داوطلبانی که می خواهند در آزمون سراسری 1403 شرکت کنند …

49 نظر

  1. سلام من امسال دانشگاه روزانه تربیت بدنی قبول شدم میتونم بعد 2ترم انصراف بدم و واسه کنکور 1400روزانه حقوق بخونم؟
    یا باید تا کنکور 1401صبر کنم تا بتونم روزانه حقوق بخونم ممنونم

    • با سلام. اگر در دانشگاه روزانه پذیرفته شده اید ، به مدت یکسال حق ثبت نام مجدد در دانشگاه روزانه از شما سلب می شود. یعنی شما چه در دانشگاه ثبت نام کنید ، چه ثبت نام کنید ولی انصراف دهید ، یکسال مجاز به ورود در دانشگاه های روزانه نیستید و می توانید در کنکور 1401 اقدام کنید. البته رفع محرومیت برای کنکور 1400 نیز شرایطی دارد که می توانید از طریق تماس با مشاوران از جزئیات مربوطه مطلع شوید.

    • با سلام . یکی از دوستان بنده در دانشگاه افسری قبول شده اند و میخواستند انصراف بدهند و در کنکور 1400 شرکت بکنند، میخواستم بدانم مشکلی برای این فرد برای کنکور دادن هستش یا خیر .

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر پذیرفته شده سال 99 هستند ، می توانند در کنکور 1400 شرکت نمایند ولی حق انتخاب دانشگاه های روزانه را ندارند. پذیرفته شدگان دانشگاه های روزانه ، حتی در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه و یا انصراف دادن ، به مدت یکسال حق انتخاب دانشگاه های روزانه را ندارند.

  2. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر… من امسال سال آخر رشته انسانی هستم و کنکور دارم و به خاطر بعضی از مسائل نتونستم به رشته ای که دوست دارم برم خواستم یه سوال ازتون بپرسم که ببینم میشه امسال هم کنکور انسانی داد و هم ریاضی یا نه؟؟؟ و یک سوال دیگه که میشه از طریق رشته انسانی انتخاب رشته کرد و رفت به رشته مهندسی کامپیوتر ؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید…

    • پاسخ با ما

      با سلام. امکان شرکت همزمان در کنکور دو رشته نظری (منظور از رشته های نظری ریاضی ، تجربی و انسانی است) وجود ندارد یعنی شما یا باید در کنکور انسانی یا کنکور ریاضی شرکت کنید. در پاسخ به سوال دوم نیز شما می توانید با مدرک فارغ التحصیلی رشته انسانی ، در کنکور ریاضی شرکت کنید و وارد رشته مهندسی کامپیوتر نیز شوید ولی تاثیر سوابق تحصیلی دوره متوسطه تان بر نتایح کنکور متفاوت خواهد بود زیرا هیچ یک از دروس تخصصی رشته ریاضی را نگذرانده اید.

  3. سلام خدمت شما
    ببخشید سوالی داشتم___من دانشجوی رشته ی تاسیسات حرارتی و برودتی هستم و الان ترم 3 کارشناسی هستم میخواستم بدونم که من برای ارشد میخوام ادامه بدم اما باید برم سربازی چ با مردک لیسانس چ فوق لیسانس
    سوال بنده این هست که اگر من برای سربازی سرباز معلم بشم و امریه بگیرم ایا پهن مثبتی دارم نسبت به داوطلبانی که سربازی ساده رفتن یا از معلمی چیزی نمیدونن برای اینکه بعد خدمتم میخوام توی استخدامی معلمی شرکت کنم ایا برای من اولویت قرار میدن یا مثلا یه اون دوره ی 1 سال هنراموزی رو برام کسر میکنن ؟؟؟؟؟
    بی زحمت راهنمایی کنید تشکر فراوان

    • پاسخ با ما

      با سلام. در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره ای به این موضوع نشده است اما حتما در زمان مصاحبه برای شما امتیاز مثبتی خواهد بود. همچنین ، گذراندن دوره مهارت آموزی ، شرط لازم برای استخدام در آموزش و پرورش می باشد.

  4. سلام وقت بخیر من در دانشکده آموزش های مجازی دانشگاه شیراز حقوق خوندم میخواستم بدونم اگه کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم و رتبه خوبی رو کسب کنم میتونم کارشناسی ارشد رو روزانه در دانشگاه شیراز وارد شم معدل کارشناسی هم 17بوده

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداقل معدل لازم برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 12 می باشد و شما با معدلی که کسب کرده اید ، امکان شرکت در این آزمون را دارید. در صورت برنامه ریزی اصولی ، مطالعه منظم و انتخاب منابع مطالعاتی مناسب نیز می توانید با کسب رتبه مناسب وارد دانشگاه روزانه شیراز شوید و هیج محدودیتی برای ورود به دانشگاه روزانه ندارید. برای دریافت مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور کارشناسی ارشد و همچنین اطلاع از بهترین منابع کنکور ارشد رشته حقوق ، می توانید با مشاوران ارشد ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام خسته نباشید من امسال کنکور دادم ولی چون رتبم خوب نبود کلا انتخاب رشته نکردم گذاشتم ساله دیگه دوباره کنکور بدم ولی هی برام پیام کدعضویت وتبربک روز دانشجومیاد میخواستم دلیلشو بدونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در هیچ دانشگاهی ثبت نام نکرده اید و کد دانشجویی ندارید ، نگران نباشید.

  6. سلام من میخحواستم بپرسم که رشته بازیگری ایا خوبع هست من در مشهد زندگی میکنم و از هرکس پرسیدم گفت بازیگری رو کنار درس باید ادامه داد و اینکه در مشهد ایندهایی ندارم من خودم علاقه شدیدی به بازیگری دارم اما اطارافیانم میگن که نع میخواستم بدونم چیکار کنم من کدوم رشته رو برم که اینده داشته باشد ایا مهمانداری خوب است من خیلی گیج شدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز توصیه می شود برای دریافت مشاوره در زمینه بازار کار و شرایط شغلی رشته های مختلف یک تماس مفید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید تا بهتر تصمیم گیری کنید.

  7. سلام.ببخشید یه سوال:
    من خواسته باشم کنکو99 رشته تجربی کنکور بدم واسه تربیت معلم و اگر رشته تربیت معلمی قبول نشدم وخواسته باشم براساس معدل انتخاب رشته ریاضی بکنم امکان پذیره؟؟؟؟؟
    یعنی درسال99کنکور تجربی بدم اگه رشته مورد علاقه نشدم همون سال انتخاب رشته ریاضی براساس معدل بکنم امکان پذیره؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله مشکلی وجود ندارد.

      شما می توانید انتخاب رشته کنکور تجربی را انجام دهید و در صورت قبول نشدن ، وارد رشته های بدون کنکور شوید. در ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور نیز فقط ارائه مدرک دیپلم نظام جدید یا مدرک دیپلم نظام قدیم و پیش دانشگاهی الزامی است و امکان تغییر رشته وجود دارد. یعنی شما مجازید که با مدرک تجربی ، ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی ریاضی را انجام دهید.

  8. باسلام.ببخشید یه سوال:
    من خواسته باشم کنکور99رشته تجربی کنکور بدم ودوست داشته باشم تربیت معلمی قبول بشم و چنان چه قبول نشدم آیا میشه در همون سال 99 که رشته تجربی قبول نشدیم رشته ریاضی براساس معدل انتخاب رشته بکنیم؟؟؟؟

    یعنی کنکور 99 برا تجربی ثبت نام کنم بعد اگه معلمی مجاز نشدم همون سال انتخاب رشته ریاضی براساس معدل بکنم امکان پذیره آیا؟؟؟؟

  9. سلام ببخشید خواستم بدونم با نمره ۱۸یا ۱۷ رشته نرم افزارفنی حرفه ای چه دانشگاه هایی میتوان قبول شد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا سوال خود را واضح تر بپرسید و یا برای دریافت راهنمایی کامل ، با مشاوران تماس بگیرید.

  10. سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم شرایط تغییر رشته چگونه هستش؟من الان ترم یک پرستاری هستم میتونم تغییر رشته بدم؟من رشته مهندسی پزشکی رو خیلی دوست دارم میتونم ایا به این رشته تغییر رشته بدهم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که ایا به این رشته یا رشته های دیگر میشه تغییر رشته داد وشرایطش چیه؟ باسپاس

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان تغییر رشته از پرستاری به مهندسی پزشکی وجود دارد ولی با توجه به طولانی بودن توضیحات ، توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهتر و دقیق تر راهنمایی شوید.

      تماس از سراسر کشور 9099071612

      تماس از استان تهران 9092301611

      تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

  11. سلام من در یکی از شهرستانهای استان همدان زندگی میکنم میتونم آزمون نمونه دولتی رو استان همدان انتخاب کنم یا فقط تو شهر خودم میتونم شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اولویت ثبت نام مدارس نمونه دولتی با دانش آموز نزدیک تر به مدرسه است و شما امکان پذیرش در مدارس نزدیک به محل سکونت خود را دارید. برای اطلاع از آدرس و شماره تماس مدارس منطقه خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

    • سلام.خسته نباشین
      دیپلم انسانی نظام قدیم هستم.میخوام پزشکی بخونم.با توجه ب اینک نظام قدیم بودم برای شرکت تو کنکور سال اینده باید کتابای 4 سال تجربیو بخونم؟یا راهکاری دارین ک بتونم چکیده ای از کتابای 4 سالو توی یکسال بخونم

  12. سلام من رشته تجربی خیلی دوست دارم ولی دل و جیگر جراحی را ندارم میتونم تو شاخه های دیگش موفق بشم؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تمام رشته های تجربی جراحی ندارند شما می توانند بر حسب علاقه خود وارد رشته های رادیولوژی ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی و … شوید که همگی نیز آینده کاری مساعدی دارند. برای مشاوره در این خصوص توصیه می شود که با مشاوران تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  13. سلام من به رشته تجربی خیلی علاقه دارم ریاضی و علومم هم معدلم 20 و به این دو درس هم علاقه زیادی دارم اما یه مشکلی دارم اونم اینه که از جراحی و… میترسم و دل و جرئتش را ندارم ولی خانواده میگن تو که نمیخای جراح بشی یه شاخه دیگ تجربی را انتخاب کن که جراحی نداشته باش میخاستم ببینم میتونم تو این رشته موفق باشم یا نه؟!!

  14. سلام.خسته نباشین
    دیپلم انسانی نظام قدیم هستم.میخوام پزشکی بخونم.با توجه ب اینک نظام قدیم بودم برای شرکت تو کنکور سال اینده باید کتابای 4 سال تجربیو بخونم؟یا راهکاری دارین ک بتونم چکیده ای از کتابای 4 سالو توی یکسال بخونم

    • پاسخ با ما

      با سلام . دوست عزیز برای دریافت برنامه ریزی شخصی کنکور تجربی به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه بهتر است که با مشاوران در ارتباط باشید.

      تماس از استان تـهران : 9092301611

      تماس از سراسر کشور : 9099071612

      تماس از 8 صبح تا 12 شب.

  15. امیر محمد غنیزاد

    سلام وقت بخیر
    من سال اخر رشته تاسیسات هستم ۱۴۰۰ کنکور دارم
    میخواستم بدونم که میشه بدون شرکت در کنکور کاردانی در کنکور کاردانی پیوسته شرکت کرد یا حتماً باید اول کنکور کاردانی را داد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه ما این است که برای راهنمایی بهتر و کامل تر با مشاوران ما تماس بگیرید.

      تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

      تماس از استان تـهران: 9092301611

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  16. سلام من کلاس هفتمم ونمره های عربیو و فارسیم رو 20 شدم و مطالعاتم رو 17 شدم اما زبانم 13 شد سال بعد باید چه نمراتی رو کسب کنم تا برم انسانی ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداقل نمرات شما در درس ادبیات فارسی 14 ، مطالعات اجتماعی 13 و عربی 12 باید باشد.

      مجموع سه نمره کسب شده در درس های عربی ، مطالعات اجتماعی و زبان و ادبیات فارسی در پایه های هفتم و هشتم و نهم بدون ضریب در خرداد یا شهریور نباید کمتر از 42 باشد.

      نمرات دروس ادبیات فارسی با ضریب 4 ، مطالعات اجتماعی با ضریب 3 و عربی با ضریب 2 در پایه های هفتم و هشتم و نهم محاسه میگردد.

  17. سلام من کلاس هفتمم ونمره های عربیو و فارسیم رو 20 شدم و مطالعاتم رو 17 شدم اما زبانم 13 شد سال بعد باید چه نمراتی رو کسب کنم تا برم انسانی ؟

  18. سلام من درحال حاضر دانشجو دانشگاه دولتی هستم ترم ۲
    میخاستم بدونم میتونم دوره‌ی لیسانس رو به فوق دیپلم تغییر بدم یعنی بجای ۴سال ۲سال درس بخونم؟چون میخام سال ۱۴۰۲دوباره کنکور بدم برای دانشگاه فرهنگیان

  19. سلام من دنبال مشاور تحصیلی آنلاین بودم اما دیدم شما مشاوره تلفنی دارین خیلی راحت تر بود از اینکه من پیامی بدم و چند روز منتظر بمونم تا جوابش بدستم برسه

  20. سلام ببخشید یه سوال داشتم
    من در پایه هشتم یک بار برای درس ریاضی تک ماده زدم
    ایا الان که دوازدهم هستم میتونم دوباره از تک ماده در درس فیزیک استفاده کنم؟؟

  21. سلام . وقتتون بخیر . من متولد بهمن 78 هستم ایا شرایط سنی قبولی فرهنگیان واسه کنکور ۱۴۰۱ رو دارم ؟ طبق اطلاعیه ی جدید سنجش برای سن دانشگاه فرهنگیان از22سال به24سال برای کنکور1400ایا این افزایش سن تا24برای کنکور1401 هم خواهد بود یا دوباره به22سال بازمیگردد؟؟

  22. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی ترم دوم دکتری پیوسته (از دیپلم)رشته فیزیک هستم.و سال ۹۹ وارد دانشگاه شدم، الان از انتخاب رشته ام ناراضی ام و می خوام در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم . سوال من این هست که با انصراف از دانشگاه درس هایی که تا به حال پاس کرده ام از بین می رود یا اگر دانشگاه دیگری قبول شدم نیاز به پاس کردن دوباره آن ها نیست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت موافقت دانشگاه مقصد ، دروس گذرانده شده تطبیق زده می شود.

  23. باسلام من درحال حاضردانشجودانشگاه دولتیم میخواستم بدونم میتونم واسه پرستاری آزادکنکوربدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در کنکور و قبولی در رشته پرستاری دانشگاه آزاد باید از دانشگاه خود انصراف دهید. جهت دریافت مشاوره تحصیلی آنلاین نیز با مشاوران ما تماس بگیرید.

  24. سلام من امسال کنکور تجربی دارم.میخواستم بدون آیا میشه دانشگاه آزاد رشته طراحی دوخت برم؟بدون کنکور یا سوابق تحصیلی.معدلم ۱۸.۸۶ مدرک دیپلم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با دیپلم خود ثبت نام رشته طراحی دوخت بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهید.

  25. با سلام ، اگر دانشجویی رشته مهندسی مواد را در مقطع کارشناسی در یک دانشگاه معتبر گذرانده باشد ،می‌تواند در کنکور ارشد در رشته مهندسی مکانیک کنکور بدهد ؟ شرایط و موانع آن چگونه است ؟ کدام گرایش برای این تغییر مناسبتر است ؟ چه دروسی از مکانیک را حتما باید بخواند ؟

  26. با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من ارشد شیمی تجزیه دارم. میخواستم بدونم که میتونم کنکور دکتری شیمی آلی شرکت کنم؟

  27. سلام بنده پایه دهم در شاخه فنی حرفه ای رشته موسیقی هستم و میخوام به شاخه تجربی تغییر بدم من چطور باید امتحان تغییر رشته را قبول بشم ؟ چون قطعا دروس این دو شاخه فرق میکنه و من چطور کتاب های رشته تجربی بخونم درصورتی که ندارمش ؟ لطفا راهنماییم کنید 💙

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر