از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوران انتخاب رشته دانشگاه تهران – بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه تهران
مشاوران انتخاب رشته دانشگاه تهران – بهترین مشاوره انتخاب رشته

 

دانشگاه تهران یکی از دانشگاه های برتر کشور و محبوب برای داوطلبان کنکوری محسوب می شود که پذیرش در آن، نیاز به رتبه و تراز بالایی دارد. از همین رو فرآیند انتخاب رشته ای که منجر به پذیرش در این دانشگاه گردد، از حساسیت بیشتری برخوردار است. بنابراین برای یک انتخاب رشته مطلوب باید چه کرد؟

دانشگاه تهران جزو معدود دانشگاه های کشور است که در رتبه بندی های جهانی و داخلی حرفی برای گفتن دارد.

تیم مشاوره انتخاب رشته ” پاسخ با ما ” متشکل از مشاوران ارشد و متخصصین انتخاب رشته همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده همیاری شما در این مقطع حساس زندگیتان هستند ، یک تماس تلفنی حداقل کاری است که در مقطع انتخاب رشته برای به هدر نرفتن زحماتتان و یک انتخاب رشته درست باید انجام دهید.

زمان و شیوه انتخاب رشته دانشگاه تهران در سال 99

دانشگاه تهران جرو دانشگاه های دولتی است و برای انتخاب آن نیز باید در مهلتی که برای انتخاب رشته دانشگاه های سراسری تعیین می شود، اقدام کرد اما زمان دقیق آن فعلا مشخص نیست با توجه به تاخیر در برگزاری کنکور سراسری امسال این زمان حدودا اواسط یا اواخر شهریور ماه خواهد بود.

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه تهران می بایست ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری را مطالعه کنند و رشته های ارائه شده توسط دانشگاه تهران را بررسی و انتخاب نمایند. سپس در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به درج کد رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان در تبریز

لازم به ذکر است که داوطلبان هنگام انتخاب رشته دانشگاه های سراسری نیازی به پرداخت هزینه ندارند؛ مگر این که در ابتدا سریال مربوط به انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را خریداری نکرده باشند و در مرحله انتخاب رشته نظر خود را تغییر دهند.

نقش و تاثیر مشاوران در انتخاب رشته دانشگاه تهران

همان طور که اشاره کردیم دانشگاه تهران و جایگاه آن در لیست انتخاب رشته کنکور سراسری برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بسیار حائز اهمیت است. از همین رو بهره مندی از تجربیات دیگران و یا مشورت با افراد خبره در این زمینه می تواند کمک بسیار خوبی باشد.

مشاوران کنکور سراسری، همان افراد خبره ای هستند که می توانند داوطلبان را در مسیر درستی از انتخاب رشته قرار دهند. البته لازم به ذکر است که برای انتخاب مشاور خوب نیز باید برخی معیارها را در نظر داشت. این که وعده های اغراق آمیز ندهد، روراست باشد، واقع گرا باشد، امیدواری بیهوده در مخاطب ایجاد نکند، به نظرات داوطلب احترام بگذارد و … که بسته به هر فرد این معیارها می توانند متغیر باشند و اولویت های متفاوتی را به خود اختصاص دهند.

مشاوران مجرب تیم تخصصی “پاسخ با ما” با در نظر داشتن تمامی نکات لازم در انتخاب رشته آزمون سراسری، سعی دارند تا شما را در این فرآیند مهم برای رسیدن به هدفتان راهنمایی کنند و نقش موثری از خود به جای بگذارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که هدفتان تحصیل در دانشگاه تهران است، توصیه می کنیم با مشاوران مرکز ما در تماس باشید تا بتوانید درست ترین تصمیم را برای رسیدن به اهداف خود بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط انتخاب رشته کنکور تجربی 1401 - توضیحات کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود پی دی اف دفترچه انتخاب رشته تجربی – لینک مستقیم

دانلود پی دی اف دفترچه انتخاب رشته تجربی – لینک مستقیم

  انتخاب رشته کنکور تجربی 99 برای بیش از 500 هزار داوطلب در تاریخ 2 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر