از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 اطلاعات کامل پذیرش و شرط معدل دانشگاه فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان - اطلاعات کامل پذیرش و شرط معدل دانشگاه فرهنگیان

داوطلبان متقاضی رشته‌‌ های دانشگاه فرهنگیان برای کسب پذیرش در این دانشگاه می بایست واجد شرایط لازم باشند که یکی از این شرایط ، شرط معدل است. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان برای تمام گروه های آزمایشی در نظر گرفته شده‌ است و فرقی نمی کند که شما در کدام آزمون شرکت می کنید ، زیرا قوانین پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای همه داوطلبان ثابت است.

البته در سال های گذشته صحبت هایی در خصوص حذف شرط معدل دانشگاه فرهنگیان در دیوان عدالت شده‌ است تا داوطلبانی که تراز خوبی در کنکور کسب می کنند ، اما حداقل معدل برای دانشگاه فرهنگیان را ندارند ، شانس پذیرش در این دانشگاه را از دست ندهند. با توجه به ابهاماتی که در خصوص شرط معدل دانشگاه فرهنگیان 1403 برای داوطلبان وجود دارد ، این مطلب را آماده کرده‌ ایم تا راهنمای کاملی در این خصوص ارائه کنیم.

مشاوره انتخاب رشته‌‌ ، مصاحبه ، رتبه مورد نیاز و کلیه امور لازم برای دانشگاه فرهنگیان ، مشاوره از طریق تماس با مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 آخرین شرایط شرکت و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان 1403

قبل از سال 98 و در کنکور های 97 به قبل ، شرط معدل برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، حداقل معدل کتبی نهایی 15 بوده‌ است و دانش آموزانی که کمتر از معدل 15 را داشتند ، اجازه شرکت در رشته‌‌ های دانشگاه فرهنگیان به آن ها داده‌ نمی شد.

بـا توجـه بــه رای هیـات عمــومی دیـوان عــدالت اداری بـه شــماره ، داشـتن حــداقل معـدل 14 در دوره متوسـطه دوم (معــدل سـه پایــه اول ، دوم و سـوم) برای پــذیرش دانشجو ، ملاک عمل خواهـد بـود.

بنابراین منظور از حذف شرط معدل ، حذف کامل شرط معدل نیست بلکه معدل 15 به 14 تغییر پیدا کرده‌ است. در کنکور سال 1403 نیز برای پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر ، حداقل معدل 14 در نظر گرفته شده‌ است و برای آزمون سراسری سال های اینده باید منتظر اطلاعیه های جدید دیوان عدالت عالی و سازمان سنجش باشیم زیرا ممکن است دوباره و بر اساس درخواست داوطلبان ، تغییراتی را اعمال کنند. بنابراین داوطلبان باید دارای حداقل معدل 14 در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم باشند.

مرتبط بخوانید : شرط معدل پردیس خودگردان – معدل لازم برای قبولی در پردیس خودگردان

تغییر حداقل معدل لازم برای دانشگاه فرهنگیان 1403

شرایط دانشگاه فرهنگیان هر ساله دستخوش تغییراتی است مثلا در کنکور 98 ، حداقل معدل لازم با یک نمره کاهش به معدل 14 تغییر یافت یا در کنکور 99 ، شرط سنی این دانشگاه از 22 سال به 24 سال افزایش پیدا کرد. همچنین در کنکور 1403 ، شرط سنی فرهنگیان تغییرات گسترده ای داشته است. شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور تربیت معلم 1403 تغییر کرده است به طوری که دارای مدرک دکتری و افراد 40 ساله دارای مدارک پایین‌ تر از دکتری می‌ توانند در کنکور تربیت معلم شرکت کنند. ورودی‌ های 1402 دانشگاه فرهنگیان با شرط سنی 24 سال دانشجو شدند.

با توجه به این تغییرات ، ممکن است برای داوطلبان ابهام ایجاد شود که آیا ممکن است شرط معدل دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1403 تغییر کند ؟

در این خصوص باید گفت که شرط معدل دانشگاه فرهنگیان تغییر کرده است و دیگر معدل کل دیپلم ملاک نیست. داوطلبان باید در هر یک از پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم دارای حداقل معدل 14 باشند تا بتوانند در آزمون اختصاصی فرهنگیان شرکت نمایند.

ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان 1403

حداقل معدل برای دانشگاه فرهنگیان

طرح ترمیم معدل دیپلم شرایطی را مهیا کرده‌ است تا داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان که معدل پایینی دارند ، بتوانند با شرکت در این طرح و با افزایش نمرات برخی دروس خود ، معدلشان را ارتقا دهند و مجاز به انتخاب رشته‌‌ در دانشگاه فرهنگیان شوند.

شما برای شرکت در طرح ترمیم معدل می توانید در هر تعداد درسی که نمره پایینی دارید ، ثبت نام کنید و پس از ازمون اگر نمره مناسبی را به دست نیاورید ، نمره قبلی شما که بالاتر است به عنوان نمره اصلی منظور می شود. البته نمراتی که داوطلبان در طرح ترمیم معدل کسب می کنند ، در معدل دیپلم کارنامه های کتبی تاثیری ندارند و صرفا در اعمال سوابق تحصیلی در آزمون سراسری برای پذیرش در دانشگاه های خاص از جمله دانشگاه فرهنگیان موثر می باشند.

با دریافت مشاوره در زمینه دانشگاه فرهنگیان از مشاوران با تجربه ما و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، قبولی خود را تضمین کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط جدید برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان 1403

علاوه بر معدل ، شرایط دانشگاه فرهنگیان موارد دیگری نیز هستند که عبارتند از :

  • کسب حداقل نمره علمـی کـل 6000 و بـالاتر جهـت مجـاز شـدن بـرای انتخـاب رشته‌‌ در گـروه آزمایشـی مربـوط
  • نداشتن هیچگونه رابطـه اسـتخدامی یـا تعهـد خـدمت (دائم یـا موقـت) بـه نهاد هـا و سـازمان هـای دولتـی و غیردولتـی ، (از آغـاز تـا پایـان دوره تحصـیل در دانشـگاه)
  • افراد 45 ساله دارای مدرک دکتری و افراد 40 ساله دارای مدارک پایین‌ تر از دکتری می‌ توانند در کنکور تربیت معلم شرکت کنند. ب
  • بومی بودن داوطلب در هر یک از کد رشته‌‌ محل های اعلام شده‌ از طر سازمان آموزش و پرورش
  • دارا بودن سلامت کامل جسمانی و روانی برای انجام وظیفه معلمی
  • توانایی و مهارت گفتاری (توانایی رعایت مخارج تمام حروف و ادای کلمات و عبارات، بهطور کامل و صحیح و نداشتن لکنت زبان به هر میزان)
  • قدرت شنوایی کافی ( توانایی شنیدن صداها و اصوات معمولی ، نداشتن نقص شنوایی ، کم شنوایی داوطلب نباید بیش از 30 دسیبل باشد)

شرایط فوق از مهم ترین شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان است که در دفترچه انتخاب رشته‌‌ کنکور سراسری قید شده‌ است. توصیه می شود برای کسب اطلاعات جامع تر در خصوص نحوه ورود به دانشگاه فرهنگیان ، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” راهنمایی بخواهید.

مرتبط بخوانید : شرایط دانشگاه فرهنگیان

آیا سهمیه ایثارگران تاثیری در شرط معدل دانشگاه فرهنگیان دارد

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند و دارا بودن سهمیه ایثارگران 25 درصد ، سهمیه ایثارگران 5 درصد ، سهمیه رزمندگان و سهمیه خانواده شهدا ، تاثیری در شرط معدل این دانشگاه ندارد. استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور فقط موجب امتیاز بیشتر این دسته از داوطلبان در مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می شود و شرایط تغییری نمی کند.

با توجه به اینکه بسیاری از دانشگاه هایی که با شرط معدل دانشجو پذیرش می کنند ، شرط معدل را برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران ، رزمندگان و خانواده شهدا ، افزایش می دهند ، ممکن است این ابهام ایجاد شود که دانشگاه فرهنگیان نیز به این صورت عمل می کند در حالی که داشتن سهمیه مذکور هیچ تاثیری در شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ندارد و این دسته از داوطلبان نیز باید حداقل معدل 14 کل دیپلم را داشته باشند.

کنکور مجزای دانشگاه فرهنگیان

با توجه به خبری که در برخی خبرگذاری های معتبر منتشر شده‌ است ، احتمال دارد در شیوه جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تغییراتی اعمال شود. این تغییرات از سال 1403 به بعد خواهد بود. طبق متن خبر ، شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یا با برگزاری ازمون مستقل از کنکور سراسری خواهد بود. یا اینکه گروه آزمایشی تربیت معلم به سایر گروه های آزمایشی اضافه خواهد شد.

مرتبط بخوانید : حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش

سوالات متداول

  • شرط معدل فرهنگیان در سال 1403 چقدر است ؟

در کنکور سراسری 1403 برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ، حــداقل معـدل کــل 14 در دوره متوسـطه دوم نیاز است.

  • آیا شرط معدل دانشگاه فرهنگیان هر سال تغییر می کند ؟

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان برای کنکور 1403 تغییر کرده‌ است.

  • آیا امکان حذف شرط معدل فرهنگیان وجود دارد ؟

شرط معدل یکی از اصلی ترین شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان می باشد که احتمال حذف شدن آن کم است. اما در صورت وجود تغییرات در این شرایط ، حتما با بروزرسانی این مطلب آخرین اخبار را به اطلاع شما می رسانیم.

گذراندن خدمت سربازی تاثیری در افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان ندارد.

  • منظور از معدل لازم برای دانشگاه فرهنگیان ، معدل کتبی دیپلم است یا معدل کل دیپلم ؟

معدل کل دیپلم یعنی معدل سه سال آخر دوره دوم متوسطه برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ملاک سنجش قرار می گیرد.

  • آیا برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری نیز شرط سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته می شود ؟

شرایط دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان دارای سهمیه های ایثارگری و رزمندگان همانند داوطلبان دارای سهمیه عادی است. بنابراین شرط معدل این دسته از داوطلبان نیز معدل 14 است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

313 نظر

  1. سلام وقتتون بخیر ببخشید برای دانشگاه فرهنگیان معدل کل مهم است یا معدل کتبی ؟ راجع به شرط معدل هم در مقاله خوندم

    • باسلام معدل کل در نطر گرفته می‌شود معدل کل باید بالاتر از ۱۴ باشد

    • من سال دهم و یازدهم زیر ۱۲معدلم بوده و امتحان نهایی معدلم بالایی ۱۸ بوده آیا شرایط قبولی در فرهنگیان دارم.؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم شما باید بالای 14 شود.

  2. ببخشید کتبی نهایی من زیر ۱۴
    معدل ۳سال ۱۷ هست الان برای اینکه نهاییم زیر ۱۴ مشکل داره برای قبولی فرهنکیان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر معدل کل دیپلم بالای 14 کسب کنید ، شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را کسب خواهید کرد.

    • سلام ببخشید معدل کلی من۱۳/۴۱هست وکتبی هم۸/۱۱هست.اگر امسال به دانشگاه فرهنگیان قبول شوم.میتوانم برم به دانشگاه فرهنگیان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را ندارید.

    • سلام خسته نباشید من معدل سال دهم 17.59,
      سال یازدهم 16.80
      و در سال دوازدهم ترم اول 18.5,,
      ترم دوم 15,
      هستش آیا میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شرط معدل را دارید.

    • معلومه که مشکلی نداره😐

  3. سلام. وقتتون بخیر
    من فارغ التحصیل نظام قدیمم
    معدل کل دیپلمم 15.67
    اما معدل پیش دانشگاهیم 13.44هست
    ایا برای ورود به دانشگاه فرهنگیان به مشکل میخورم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم بالای 14 است که شما از این شرط برخوردار هستید.

    • سلام وقت بخیر ، معدل کل من ۱۵/۶۲ هست و معدل دیپلمم ۱۳/۳۹
      ایا با این معدل واجد شرایط در دانشگاه فرهنگیان هستم یا خیر ؟
      لطفا پاسخ بدید …

    • پاسخ با ما

      با سلاک. معدل کل بالای 14 دارید و واجد شرایط هستید.

  4. سلام خسته نباشید تاثیر معدل در مصاحبه و پذیرش دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟ آیا به ازای هریک نمره معدل بالاتر تاثیر بیشتر دارد؟ مثلا معدل 18 با19 در پذیرش دانشگاه فرهنگیان تفاوت و تاثیر دارد؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. داوطلبان دارای معدل بالاتر در شرایط و امتیاز برابر ، شانس قبولی بیشتری دارند.

  5. سلام ببخشید سوالی که داشتم اینه که ایا محاسبه حداقل نمره مورد نیاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان
    بر اساس میانگین معدل نمرات کتبی سال 10،11،12 هست یا بر اساس میانگین معدل کل 10،11،12

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم ملاک است که باید بالای 14 باشد.

    • سلام من معدل کتبی ام ۱۳.۳۶ است اما معدل کل ۱۷ هست من قبول میشم فرهنگیان

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید.

    • سلام
      اگر معدل کل دهم مثلا۱۶
      یازدهم ۱۳.۹۰
      دوازدهم ۱۷باشه شرایط قبولی دانشکاه فرهنگیان هست ؟یا باید اون ۱۳.۹۰ بشه۱۴

      کتبی چطور؟

      بیشتر کل مد نظرم هست چون هنوز دیپلم نگرفتم

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم مهم است

  6. سلام، معدل کل دیپلم از ۱۴ به بالا باشه، یعنی اینکه معدل هر۳سال رو میانگین میگیرن؟ یا فقط معدل نهایی رو ملاک قرار میدن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم شامل معدل سه سال دهم ، یازدهم و دوازدهم است

  7. سلام وقتتون بخیر
    نمرات تک تک دروس هم تاثیری دارند یا فقط معدل مهمه ؟
    مثلا اگه نمره یه درسی پایین تر از ۱۴ باشه مشکلی در پذیرش وجود نمیاد ؟

  8. سلام.در شرط معدل نمره امتحان مستمر هم در نظر گرفته میشود یا فقط نمره امتحان نهایی منظور میگردد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم است.

  9. سلام مطلب مفیدی بود درباره شرط معدل دانشگاه فرهنگیان

  10. سلام من معدل کتبیم شد 13 و معدل سه سالم هم شد 17…ایا میتونم در دانشگاه فرهنگیان قبول شوم؟

  11. سلام من معدل نهاییم رو خراب کردم اما 10 و 11 وضعیتم مطلوب هست. آیا قابلیت شرکت در دانشگاه فرهنگیان دارم؟
    معدل نهاییم یعنی سال دوازدهم 13 اومده ولی 10 بالای 19 و یازدهم 18 شد

  12. سلام اگر معدلمون پایین باشه با تریم معدل ببریمش بالا میتونیم اینطوری وارد دانشگاه فرهنگیان بشیم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر با ترمیم معدل بتوانید معدل بالای 14 به دست آورید ، می توانید وارد دانشگاه فرهنگیان شوید.

    • سلام وقتتون بخیر من معدل کتبی ام۸/۳۱ و معدل کل ۱۳/۹۵ایا میتوانم وارد دانشگاه فرهنگیان شوم؟؟

  13. یا مثلا ۳ سال معدلو جمع میکنن تقسیم ۳ بالای ۱۴ باشه میتونی فرهنگیان بری ؟

  14. سلام معدل نهایی من ۱۱.۳۰دوازدهم همان اما معدل دیپلم کل ۱۵.۹۸ ایا برای قبولی فرهنگیان این معدل کافیه یا باید معدل دوازدهم هم بالای ۱۴ باشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم شما بالای 14 است و شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید

  15. سعید هوتی

    با سلام وقت بخیر بنده رشته انسانی هستم ک معدل کلم ‌‍18/1و معدل کتبی نهایی من 11/88ایا من میتونم فرهنگیان مجاز شم یان معدل کلم تو کنکورم لحاظ میشه یان

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم شما بالای 14 است و شرط معدل فرهنگیان را دارید

    • سلام برای پذیرش دانشگاه فرهنگیان معدل کل۱۵/۲۲ هست اما در امتحانات نهایی نمرات زیر ۵ داشتم و تک ماده شدم آیا دانشگاه فرهنگیان تک تک نمرات امتحان نهایی رو بررسی میکنه و باید دوباره ترمیم نمره بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید.

    • احمد احمدی

      سلام من معدلم شده ۱۷معدله کتبی نهایی شده ۹/۲۸ شرایط قبولی دانشگاه فرهنگیان را دارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر معدل کل دیپلم بالای 14 باشد می توانید ثبت نام کنید.

  16. سلام خسته نباشید
    من معدل کل دیپلم شده ۱۶/۵۹
    معدل کتبی نهایی شده ۱۰/۴۳
    شرایط معدل دانشگاه فرهنگيان دارم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله معدل کل دیپلم شما بالای 14 است

    • سلام معدل کل دیپلم من ۱۵/۴۵هست
      معدل کتبی نهایی نوشته نشده ایا شرایط دانشگاه فرهنگیان دارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله معدل دیپلم شما بالای 14 است و شرط معدل را دارید.

    • سلام من با معدل کل ۱۹/۶۰ و تراز ۷۱۶۰ احتمال بالایی داره دعوت به مصاحبه دبیری شم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شانس دعوت به مصاحبه دارید.

    • سلام معدل من ۱۸ بوده وبه اشتباه چهارده ثبت کردم آیا در نتیجه قبولی من ثاثیر دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله حتما باید معدل واقعی را درج کنید.

  17. سعید هوتی

    آیا معدل کل هم ط دانشگاه فرهنگیان لحاظ میشه یان؟

  18. سلام علیکم خسته نباشید آگه معدل کل ۱۷باشه و تراز کنکور خوبی بدست نیاری میشه فقط با شرط معدل دانشگاه فرهنگیان قبول بشی؟؟ ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر باید تراز بالای 6500 به دست اورید

    • سلام من معدل سال دهمم خراب کردم و ۱۳/۷۵شدم آیا تاثیری دار؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور دانشگاه فرهنگیان 1402 ، شرط معدل حذف شده است.

  19. سلام من معدل کتبی نهایی ام ۱۳.۳۷است برای دانشگاه فرهنگیان چطوره

  20. سلام روز بخیر ببخشید معدل کتبی نهایی من 11:84است و معدل کل سه سال آخر بالای 17 است آیا من شرط معدل را در فرهنگیان دارم:؟

  21. سلام خسته نباشید من معدل یا دهمم ۱۴بوده یازدهم ۱۷بوده نهایی،هنوز معدل کل را نزده ولی معدل سالم ۶۸، ۱۲بوده به نظرتون من امیدی برای قبولی من هستش یا خیر ؟!

  22. سلام خسته نباشید.ببخشید برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رشته زبان انگلیسی با سهمیه ۲۵ درصد تراز باید چند باشه ؟

  23. سلام خسته نباشید من معدل کلم ۱۳و ۹۲ صدم است میدونم زیر ۱۴ هست آیا راه چاره ای داره یا اعتراضی چیزی که ۸ صدم نمره بگیرم به ۱۴ برسونم یا هیچ راهی نداره

  24. سلام معدل من 14.35میشه فرهنگیان

  25. سلام من معدلم 17هستش ایا میتونم دانشگاه فرهنگیان برم

  26. سلام‌من‌معدل‌کل‌۱۷/۵۲و‌معدل‌کتبی‌نهایم۱۱/۷۵میتونم‌فرهنگیان‌قبول‌بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید.

  27. سلام من معدل کلم 18.34هستش اما ترازم زیر 6500 هستش،، شانسی دارم برای اینکه فرهنگیان بیارم؟

  28. سلام معدل کل دیپلم من ۱۶ هست
    معدل کتبیم ۷
    و معدل نهایم ۱۳ نیم ایا با کسب رتبه در کنکور میتونم شرکت کنم دانشگاه فرهنگیان

  29. سلام من معدل کلم 18.34هستش اما ترازم زیر 6500 ایا شانسی دارم برای فرهنگیان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شانس قبولی کمی دارید

    • سلام وقت بخیر
      معدل کل من۱۵/۴۳هستش
      ولی معدل کتبی۱۰هستش
      اگه رتبم درکنکورخوب باشد
      امکانش هست فرهنگیان قبول شم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید و اگر رتبه خوب به دست بیاورید ، شانس قبولی دارید.

  30. سلام
    معدل دوازهم من ۵۶ / ۱۶ با این معدل میشه سال بعد کنکور ۱۴۰۲ فرهنگیان رفت
    با توجه به تغییرات

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید.

    • سلام من معدل من ۱۸ ونیم بود به اشتباه معدل کتبی رو وارد کردم که چهارده و نیم بود آیا تاثیر درقبولی دانشگاه فرهنگیان بوده …دانشگاه فرهنگیان مجاز شده بودم اما در انتخاب رشته دعوت به مصاحبه نشدم

  31. سلام وقتتون به خیر من با معدل کل ۱۹/۷۰و تراز ۷۱۶۰ احتمال بالایی داره دعوت به مصاحبه دبیری بشم؟

  32. سلام وقتتون بخیر من هنوز برای شرط معدل اقدام نکرده ام آیا هنوز فرصت دارم یا خیر

    • سلام
      من نمره پایه دهم ۱۳ هست اما معدل کل دیپلم ۱۵ آیا میتونم دد فرهنگیان شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید معدل سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم شما بالای 14 باشد.

  33. سلام خسته نباشید.
    ببخشید من معدل کتبی نهاییم 12.88 هست ولی معدل کل دوازدهمم 17.73 هست امکان قبولی در دانشگاه فرهنگیان را دارم؟!…

  34. سلام خسته نباشید.
    ببخشید من معدل کتبی نهاییم 12.88 هست ولی معدل کُل دوازدهمم 17,73 هست الان با این اوصاف امکان قبولی در دانشگاه فرهنگیان را دارم??…

    • پاسخ با ما

      با سلام بله شرط معدل را دارید

    • سلام معدل کل من شده ۱۵.۲۴ ونهایی هم شده ۱۲.۲۵ اگه امسال دانشگاه فرهنگیان قبول بشم میتونم برم دانشگاه فرهنگیان

  35. یه کنکوری

    سلام وقت بخیر
    من فارغ التحصیل سال 1400هستم
    و اگر برای بار دوم و سوم بخام کنکور بدم ایا تأثیر معدل شامل من میشه یا نه?

  36. سلام معدل دیپلم همان معدل کل دیپلم هست یا معدل کتبی نهایی دیپلم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل دیپلم شامل یک معدل کتبی و یک معدل کل است.

  37. با سلام من معدل کلم۱۴/۲۲ و معدل کتبی نهاییم ۱۱/۰۱ آیا امکان قبولی در دانشگاه فرهنگیان را دارم؟ و ترمیم معدل میتواند کمکی به من برای شانس قبولی بیشتر در دانشگاه فرهنگیان را بکند؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل شما بالای 14 است و شرط معدل را دارید اما می توانید با شرکت در طرح ترمیم معدل ، معدل خود را بهتر کنید.

  38. با سلام
    من یک بار ترمیم معدل زدم ،امکان دارد که یک بار دیگر ترمیم بزنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای هر درس فقط یکبار فرصت ترمیم نمره وجود دارد.

  39. سلام.من معدل کتبی نهاییم در برگه ی ریزنمراتم شده11/51.اما معدل کل در همون برگه نوشته17/5.
    آیا من میتونم فرهنگیان قبول شم؟
    لطفا جواب بدید ممنون.

  40. سلام من معدل کلم ۱۵/۱۴
    و معدل کتبی نهایم ۹/۷۱آیا میتونم رشته فرهنگیان برم؟

    • باسلام من پایه دهم و دوازدهم معدلم بالای ۱۴میباشد اما پایه یازدهم زیر ۱۴هست امکان دارد ک نتونم ثبت نام کنم دانشگاه فرهنگیان؟

  41. باسلام من با معدل ۱۸.۲۸ قبول شدم و رتبه کشوریم شد ۲۳۹ می تونم برم دانشگاه چمران یا نه

  42. سلام وقت بخیر من معدل کتبیم 9/23 هست و معدل کل 15/44 میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟

  43. ببخشید من معدل کتبی ۱۲.۱۱ هستش و معدل کل من ۱۷.۹۸ آیا شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان رو دارم؟

  44. سلام ببخشید من معدل کل نهاییم 16/85
    و کتبیم 11/25واجد شرایط هستم آیا ؟

  45. سلام وقتتون بخیر من معدل کتبی نهاییم 9/23 هست و معدل کل 15/44 ایا میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول بشم

  46. سلام من معدلم 13.94 و معدل کتبی نهایی من 9.47 است آیا راه چاره ای برای اصلاح معدل و ورود به دانشگاه فرهنگیان هست؟

  47. زهرا کورشی

    سلام من معدلم کمتر از۱۴ چه کاری میتونم بکنم که فرهنگیان قبول بشم؟

  48. با سلام آیا معدل من 13.64 هست شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان رو دارم

  49. با سلام آیا من با معدل زیر 14 میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول بشم

  50. باسلام وخسته نباشید.
    بنده معدل دهم ۱۶، یازدهم ۱۷ و دوازدهم ۱۷شده است
    به دلیل اینکه در مدرسه نمونه دولتی بودیم سختگیری میشد.
    و معدل کتبی نهایی ۱۶.۵۰ شد. آیا شانسی برای کنکور دی ماه دارم برای قبولی فرهنگیان.

    • پاسخ با ما

      با سلام. با کسب معدل کل دیپلم بالای 14 ، شرط معدل را به دست می آورید.

  51. سلام ببخشید من معدلم پایین 14 هست 13.77هیچ راهی نداره ک بشه 14 من تو مقالتون ک خوندم گفتید میشه ولی آموزش پرورش میکه اصلا ترمیم معدل مال معدل کل نیست

    • پاسخ با ما

      با سلام. با شرکت در امتحانات ترمیم معدل ، معدل جدید شما از سوی آموزش و پرورش به سازمان سنجش ارسال می شود اما کارنامه جدیدی صادر نخواهد شد.

  52. سلام وقت بخیر
    من معدل کتبی ام شد ۱۰.۷۵ و معدل کل ام شده ۱۷
    ترمیم معدل شرکت کردم ایا نمره کتبی ام تغییر میکنه؟؟
    یا میتونم فرهنگیان یا دانشگاه دولتی قبول بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم مهم است که باید بالای 14 باشد.

  53. سلام ایا میشه بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان قبول شد؟ یعنی از روی معدل؟

  54. آیا میشه بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان قبول شد؟

  55. سلام من دیپلم فنی دارم .. ولی میخام کنکور انسانی بدم و دانشگاه فرهنگیان قبول بشم .. آیا نیاز ب دیپلم مجدد هست
    میشه در این زمینه راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در کنکور رشته های نظری شرکت کنید می توانید با مشاوران تماس بگیرید تا کامل تر راهنمایی شوید.

  56. درود وقت بخیر. من دانش آموز سال آخر تجربی هستم.به علوم تربیتی علاقه دارم و معدل هرسالم ۱۷،۱۸ به بالاست.
    از طریق تجربی میشه دانشگاه فرهنگیان برم؟
    و اینکه به تدریس ریاضی علاقه دارم و در دانشگاه میتونم ریاضی رو برای تدریس بر دارم یا فقط زیست و شیمی؟!
    و برای کنکور تیر و دی ۱۴۰۲، حداکثر رتبه قبولی برای یه داشگاه خوب چنده؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به رشته آموزش ریاضی باید در کنکور ریاضی شرکت نمایید.

  57. میلاد طرفی

    سلام من معدل دیپلم98. 15هست ومعدل کتبی8,88هست می تونم دردانشگاه فرهنگیان پذیرش بشم لطفاجواب بدین ممنون

  58. سلام. با معدل کل ۱۳/۶۹ و سهمیه ۲۵ درصد دانشگاه فرهنگیان میتونم برم؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را ندارید.

  59. سلام معدل دیپلم من ۱۲ است . رشته تحصیلم تجربی بوده .. اما برای کنکور انسانی ثبت نام کردم و قراره برای ایجاد سوابق امتحان ۱۲ انسانی رو بدم ایا معد این امتحان ها توی قبولی من برای فرهنگیان تاثیر داره یا نه؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله اگر معدل دیپلم جدید بالای 14 باشد مجاز به ثبت نام خواهید بود.

  60. سلام من نظام ترمی هستم و معدل کلم 16.86 و معدل کتبی دیپلمم 13.89 هستش ایا شرط معدل در دانشگاه فرهنگیان را دارم

  61. سلام وقت بخیر
    من معدل کل14.83
    ایا برای دانشگاه فرهنگیان قبول میشم
    رشته ام علوم انسانی

  62. فاطی بلوچی

    سلام من معدل کتبی دوازدهمم شده 9و معدل کل دوازدهمم شده15/96و معدل کل ینی سه سالم شده 18/95آیا میتونم شرکت کنم؟! فرهنگیانو؟! ینی دعوت به مصاحبه میشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل را دارید و باید در آزمون هم رتبه مناسب کسب کنید تا به مصاحبه دعوت شوید.

    • سلام رشته متوسطه دوم تاثیری داره برای دانشگاه فرهنگیان ؟
      مثلا اگ رشته کارودانش باشه و دیپلمم بالا ۱۵ قبول میشم برا دانشگاه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید دارای دیپلم با معدل مناسب باشید

  63. سلام من معدل نماییم 10,46هستش و معدل کل هم15,50هستش آیا میتونم دانشگاه فرهنگیان برم

  64. محمدامین

    سلام خوبین من معدل کلم14/50 هست می تونم برا کنکور 1402برای فرهنگیان شرکت کنم؟

  65. سلام ببخشید معدل پیش دانشگاهی که تأثیری تو معدل کل ندارن..؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم مهم است که باید بالای 14 باشد.

  66. سلام وقت بخیر معدل من ۱۴.۵۰ می باشد ، در صورتی که امسال گفتن باید ۱۵ باشه برای قبولی در فرهنگیان آیا راهی هست رفتم ترمیم معدل میگن تاثیری روی معدل نداره ؟ خیلی نا امیدم رشتم انسانی هستش 😭
    و ۲۲ سالم و فارغ التحصیل هستم لطفا راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم شما اگر بالای 14 است ، شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید.

  67. ابوالفضل محمدی

    با سلام

    گفته شده برای سال ۱۴۰۲ شرایط تعغیر خواهد کرد
    به هر حال بنده با معدل کتبی ۱۴/۸۱ و معدل کل ۱۸/۲۳
    میتوانم مشمول شرط معدل فرهنگیان شوم؟

  68. سلام وقت بخیر
    کسی که فارغ التحصیل نظام قدیم هست و تو سوم دبیرستان دیپلم گرفته ، اگر معدل کل دوم دبیرستان: ۱۷/۵۹ و سوم دبیرستان(دیپلم):۱۷/۱۶ و معدل کل پیشدانشگاهی: ۱۳/۶۱ باشه مجاز به قبولی دانشگاه فرهنگیان هست؟

  69. سلام من نظتم قدیمم و تو کارنامم معدل کل دوم دبیرستانم ۱۶/۵۲ و سوم دبیرستانم ۱۷/۱۶ و پیشدانشگاهیم ۱۳/۶۱ هست ایا مجاز به شرکت تو دانشگاه فرهنگیان میشم؟

  70. با سلام معدل کل ۱۳/۲۲ و رتبه ۳۰۰ باشد می توان دانشگاه فرهنگیان قبول شد

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، معدل کل دیپلم 14 است.

  71. با سلام معدل کل ۱۳/۲۲ و معدل کتبی ۷/۲۹ رتبه ۳۰۰ باشد دانشگاه فرهنگیان قبول خواهیم شد

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، معدل کل دیپلم 14 است.

  72. سلام…من معدل کلم ۱۳ و۹۹ هستش امکانش هست با ترمیم معدل تغییر کنه لطفا ی راهکار بهم بگید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند..

  73. اگر معدل ۴۰ درصد سال دوازدهم رو بگیریم اما تو کنکور تراز خوبی نداشته باشیم امکان داره فرهنگیان قبول بشیم ؟

  74. محمد کاظم رسولی

    با سلام وقت بخیر . اگه تراز کنکور زیر ده هزار و نمره امتحان نهایی بالای 17 بشه شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان رو داریم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداقل تراز 6500 و حداقل معدل 14 کل دیپلم نیاز است.

  75. سلام من معدل کل 16 دارم و معدل کتبی نهایی 10.82 برای تربیت معلم خوبه نیاز به ترمیم ندارم؟

  76. سلام معدل کل من ۱۴/۱۰هستش آیا شرط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ را دارم
    لطفا جواب بدین

  77. من دیپلم تجربی دارم ولی میخوام کنکور ریاضی بدم و هدفم فرهنگیان ریاضی هستش.. میخواستم بدونم بعد از قبولی میتونم از معدل تجربیم استفاده کنم یا باید حتما دیپلم ریاضی بگیرم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  78. سلام خسته نباشید
    من رشته‌ام کاردانش هست و دیپلمم ۱۹ شدم
    اگر کنکور انسانی رو بخونم و قبول بشم
    شرط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان رو دارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  79. سلام معدل کل من ۱۵/۵۴هستش و معدل کتبی نهایی ۸/۱۷شرط ورود ب داشنگاه فرهنگیان دارم لطفاً پاسخ بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم باید بالا باشد که شما از این شرط برخوردار هستید

  80. سلام من معدل پایا‌نیم ۱۹/۸۹بوده آیا تاثیری در قبولی دانشگاه فرهنگیان دارد

  81. سلام اگه دانش آموزی فارغ التحصیل از شهریور باشه یعنی خرداد مشروط شده باشه میتونه فرهنگیان قبول شه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با کسب معدل مورد نیاز امکان پذیرش وجود دارد

  82. سلام ببخشید من دیپلم دوم گرفتم ولی متاسفانه مشروط شدم و سه تااز امتحانام مونده برا شهریور ایا اختلالی در قبولیم ایجاد نمیشه چون دیپلم اولم انسانی بود معدل کلشم سیزده و هفتادو هفت بود مجبور شدم دیپلم دوم معارفو بگیرم ولی الان سه تا از کتاباشو مشروط شدم و برا شهریور انتخاب واحد کردم

  83. سلام من کلاس ۱۰و۱۱معدل بالابود امثال معدلم باید چندباشه که دانشگاه فرهنگیان قبول بشم

  84. زکیه مومنی

    معدل کل یعنی دهم و یازدهم و دوازدهم رو جمع تقسیم بر 3 میکنن
    من الان کنکوری 1402 هستم الان ملاک معدل 15 هست
    پس اگه من مثلا نهایی هامو 14 بشم ولی معدل کلم 18 بشه فرهنگیان قبول میشم

  85. سلام‌من‌رشتم‌انسانی‌هست‌ومعدل‌کل‌14‌آیاشرط‌پذیرش‌دردانشگاه‌فرهنگیان‌1402رادارم؟؟

  86. سلام کسایی که دیپلم مجددگرفتن مستمرندارن دانشگاه فرهنگیان قبول بشن معدل کل چطوری براشون حساب میشه ازرشته قبل حساب میشه؟

  87. با سلام من یه سوال داشتم . مثلا من تو امتحان نهایی ۳ تا درس میوفتم، آیا میتونم ۲ تارو تک ماده کنم و آخری رو برم امتحان بدم؟؟

  88. سلام ،اگه معدل کل کمتر ۱۵ باشد ترمیم معدل بزنم میتونم در دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟

  89. سلام مصاحبه با گزینش فرق داره؟ مصاحبه معدل لازم میخاد؟ اگه میخاد معدل لازمش چنده؟

  90. سلام معدل کل من ۱۴:۷۰هست و برای کنکور امسال یعنی ۱۴۰۲امکان قبولی فرهنگیان دارم؟ چون که گفتن معدل کل باید بالای۱۵باشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل باید برای گروه علوم انسانی حداقل ۱۵ و برای گروه ریاضی، فنی و تجربی حداقل ۱۴ باشد.

    • با سلام معدل فرهنگیان امسال چنداست.معدل دیپلم باید بالای 14یا15کدام بایدباشد

  91. سلام من معدل سه سالم شده ۱۴ انسانی هستم اگه ترمیم معدل کنم و باز امتحان بدم برای فرهنگیان قبول میشم ؟ یا دیگه تموم میشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداقل معدل لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان معدل 15 برای رشته انسانی است.

  92. محمدصابر مغربی

    سلام من معدل سال دهم انسانی شده 15.50بعد اگه سال یازدهم و دوازدهم هم همین جوری باشه توی دانشگاه فرهنگیان قبول میشم

  93. برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان معدل کل محسوب میشود یا نهایی.

  94. سلام خسته نباشید
    من رشته‌ام تجربی بود ولی امسال کنکور انسانی میدم
    بعد دیپلم مجدد انسانی رو گرفتم ولی معدل دیپلمم بالای ۱۴ نشد
    میخوام بدونم معیار معدل کل دیپلمم تجربی هست یا انسانی؟

  95. سلام من معدل کل ام 14.90 هستش
    دهم 16.5
    یازدهم 13
    دوازدهم 16

    من کنکور دادم مطمئنم رتبه م خیلی بد بشه 3000 است
    به نظرتون فرهنگیان ثبت نام میکنه

    رشته م انسانی هست

    ممنون میشم پاسخ بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداقل معدل لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان معدل 15 برای رشته انسانی است.

    • سلام خوبی
      معدل 16مال نوبت اول هست یا نوبت دوم

  96. رشته تجربی هستم میخام کنکور رشته انسانی بدم باید برای بعضی از درس ها ایجاد سابقه کنم؟یا برا فرهنگیان نیاز نیست؟
    کنکوری ۱۴۰۲ هستم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  97. با سلام من رشته انسانی هستم معدل کلم 17بیست پنج نمره کتبی ام 10پنجاه یک میتونم توی تربیت بدنی قبول شم

  98. علیرضا جرجانی

    سلام معدل کتبی نهایی من۱۳.۵ و معدل کل ۱۵.۷۵ برای دانشگاه فرهنگیان واجد شرایط هستم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله معدل کل دیپلم شما مناسب شرط معدل دانشگاه فرهنگیان می باشد.

  99. روز ب خیر
    واسه کنکور403 شرط معدل برای انسانی 14 هست یا 15؟

  100. ببخشید من معدل دهم:۱۹/۳۴
    معدل یازدهم ۳۲/۱۹
    معدل دوازدهم نوبت اول:۱۹/۴۳
    نوبت دوم:۱۲/۷۵

    میتونم با این معدل دانشگاه فرهنگیان قبول شم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله احتمالا معدل کل دیپلم شما بالای 14 باشد.

  101. سلام، من یکم توی دهم کم کاری کردم و معدل کلم زیر ۱۵ شد، حالا اگه سال های یازدهم و دوازدهم معدل بالاتری آورده باشم و اون نمره پایین رو جبران کرده باشم و به عبارتی کل میانگین رو بالاتر از ۱۵ کشیده باشم هنوز هم میتونم فرهنگیان قبول بشم؟ یا نه معدل هر سه سال به صورت جداگانه باید بالای ۱۵ باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید، هنوز دیپلم نگرفتم و رشته ام هم انسانیه.

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید معدل کل دیپلم شما بالای 15 باشد و فرصت برای جبران کردن دارید.

  102. سلام معدل کل من ۱۹هست ولی سال۸۸دیپلم گرفتم.میتونم دباره کنکور شرکت کنم؟ ایا شانس قبولی دارم چون شرط سنم برداشتن تازگی.راهنمایی بفرمایید لطفا

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید برای ایجاد سابقه تحصیلی اقدام کنید.

  103. محمد رضانجفی

    آیا با معدل ۱۴ می توانم کنکور انسانی بدهم

  104. سلام
    سال ۸۳ با دیپلم ریاضی معدل کل ۱۷/۵و معدل نهایی ۱۴/۷۵ و۸۴ پیش دانشگاهی فارغ التحصیل شدم ودرحال حاضر یه سالی میشه حوزه درس میخونم.
    خواستم بپرسم میتونم بهمن ماه تو آزمون کنکور فرهنگیان شرکت کنم؟
    لطفا منابع کنکوررو هم بفرمایید.

  105. سید علی حسینی

    سلام من معدل دوازدهم شد ۱۳.۸۳کتبی ۹ معدل کل سه پایه ام شد ۱۵.۹۸شانس قبول فرهنگیان دارم

  106. سلام فقط با مطالعه کامل سال دوازدهم میتوان تراز مد نظر فرهنگیان را در رشته ریاضی کسب کرد؟

  107. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم با مطالعه تنها کتاب های دوازدهم رشته ریاضی چند درصد امکان دارد فرهنگیان را قبول شویم؟

  108. سلام با برای تحصیل درمقطع دکترا میشه دردانشگاه فرهنگیان تحصیل کرد واینکه استخدام دردانشگاه فرهنگیان شاملش میشه ممنونم

    • سلام خسته نباشید
      منظورتون از معدل دیپلم همون معدل کل سه سال هست ؟ معدله سه سالم ۱۵.۸۶ شد

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله معدل کل دیپلم ، میانگین معدل سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم می باشد.

  109. سلام وقت بخیر
    با معدل 14 و رتبه 7000 و تراز 8600 میشه امیدی به فرهنگیان داشت؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط معدل فرهنگیان برای رشته های تجربی و ریاضی بالای 15 و برای رشته انسانی بالای 14 است. اگر این شرط را دارید ، از شانس دعوت به مصاحبه برخوردار هستید.

  110. سلام و عرض ادب و احترام
    بنده معدل کل تجربیم بالای ۱۴ هست زیر ۱۵ منتها میخام کنکور انسانی بدم
    شرط معدلی که برای دانشگاه فرهنگیان گذاشتن شاملم میشه؟؟

  111. ببخشید صرفا با معدل وبدون کنکور میشود وارد دانشگاه فرهنگیان شد

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر در دانشگاه فرهنگیان رشته های بدون کنکور ارائه نمی شوند

  112. ببخشید من یک سوال داشتم
    من امسال دانشگاه دولتی قبول شدم ولی شهریور چنتا از درسامو افتادم امکانش هست برم دانشگاه و دی ماه امتحانات رو پاس کنم

  113. سلام وقتتون بخیر من معدل کتبی ام ۸/31هست و معدل کل ۱۳/95 آیا میتونم وارد دانته فرهنگیان شوم

  114. سلام وقتتون بخیر من معدل کتبی ۸\61و معدل کل ۱۳\95هست آیا شرایط دانشگاه فرهنگیان رو دارم

  115. مهدی احمدی

    سلام معدل کل من ۱۳/۷۴ هست به ۱۴ نرسیده هیچ راهی وجود نداره که معدل کل رو تغییر بدیم به ۱۴ برسه؟

  116. سلام خسته نباشید
    من معدل کلم 17.92 معدل نهایی 16.73
    فرهنگیان مجاز میشم با تراز 6000؟یا منظورشون معدل نمرات کتبی نهایی رو باید حداقل 14 باشم کدومش؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما شرط معدل را دارید و تراز هم باید بالای 6500 باشد

  117. سلام من معدل دهم 13 بوده و یازدهم 16.68 و دوازدهم رو هم امسال میخونم اگه معدل دوازدهم به 19 برسونم شانس قبولی تو فرهنگیان دارم؟

  118. سلام من معدلرکف امسالم شده ۸
    و دو تا مردودی دارم که تبصره خورده ولی واسه سال بعد مییخوام قخونم فرهنگیان قبول شم ، به نظر شما می تونم با ترمیم معدل قبول بشم و تلاش کنم ممنون .
    واقعا شرایط بدی داشتم که اینطوری ست ، خواهش میکنم از دیگران که لطفا درس بخونید و تلاش کنید از اول ، حتی از همین الان

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید معدل کل دیپلم شما بالای 14 در رشته های ریاضی و تجربی و بالای 15 در رشته انسانی باشد.

  119. سلام من معدل کتبیم ۱۱ و معدل کل ۱۶ میتونم در فرهنگیان قبول شم

  120. سلام، اگه معدل کل من زیر ۱۴ باشه، دیگه هیچ راعی برای قبول شدن توی فرهنگیان رو ندارم؟؟ ترمیم معدل تاثیری داره یا نه؟

  121. سلام من دیپلم مجدد هستم تغییر رشته دادم یه انسانی و فقط دروس دوازدهم رو گفتن امتحان بدم معدل سه سال رو برای ما چجور حساب میکنن؟؟

    • سلام وقت بخیر رشته انسانی هستم و معدل کل دیپلم ۱۴/۶۶آیا شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارم یا خیر ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم شما باید بالای 15 باشد

    • سلام وقت بخیر من نمره دهم شدم ۱۲ و یازداهم۱۷و دوازدهمم شدم۱۶ انسانی هم هستم آیا شرط قبولی دارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم شما باید بالای 15 باشد.

  122. سلام خسته نباشید ، ببخشید من معدل کتبی نهایی ۹ هست ولی معدل کل ۱۵ هستش ، آیا میتونم فرهنگیان پذیرش بشم؟!

  123. سلام من سال 10 معدل پایانی 17 و سال 11 معدل پایانی 18 و 12 پایانی 18 شدم آیا برای مصاحبه فرهنگیان قبول میشم

  124. سلام وقتتون بخیر بنده معدلم زیر۱۴است آیا با ترمیم معدل می توانم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم؟

    • سلام وقت بخیر
      من دیپلم انسانی دارم معدل کلم شده 14/65 آیا وارد دانشگاه فرهنگیان بشم؟!

  125. سلام من معدل کل ۱۴انسانی هستم آیا میتوانم فرهنگیان امتحان بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید معدل سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم شما بالای 14 باشد.

  126. با سلام . اگر کسی دیپلم فنی و حرفه ای داشته باشه با ایجاد سابقه میتونه جذب فرهنگیان بشه

  127. سلام ببخشید این شرط معدل منظورتون همون 50 درصد نهاییه؟

  128. سلام منظور از حذف شرط معدل یعنی همه ی نمرات رو قبول میکنن یا اینکه 50 درصد شرط معدل نهایی حذف شده؟؟

  129. من معدل پایه دهمم سیزده و بیست و نه صدم معدل پایه یازدهمم دوازده و هشتاد صدم است ولی هنوز پایه دوازدهمم را امتحان ندادم می توانم وارد دانسگاه فرهنگیان بشوم

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید معدل سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم شما بالای 14 باشد.

  130. سلام من معدل کل ۱۴.۳۸هست میتونم کنکور فرهنگیان شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید معدل سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم شما بالای 14 باشد.

  131. سلام من معدل کل 18/5 و معدل سال یازدهم 19/42 ومعدل نهایی12شدم آیا فرهنگیان پذیرفته میشم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم باید بالای 14 باشد.

  132. با سلام من معدل کل ۱۷.۴۰ومعدل دوازدهم ۱۲وخورده ای شانس قبولی درفرهنگیان وهمچنین مصاحبه دارم؟

  133. سلام وقتتون بخیر
    معدل سه پایه ۱۷ و خرده ایی هستش ولی معدل کتبی نهاییم دوازده و ۳۸ هستش . فرهنگیان میتونم قبول بشم ؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور دانشگاه فرهنگیان 1402 شرط معدل وجود ندارد.

  134. هر سه سال با هم باید بالای ۱۴ باشه ؟؟

  135. من معدل کل ۱۴/۶۱ و کتبی ۱۰ میخاستم بدونم اگه بتونم همه درسامو ترمیم کنم و نمره بالا بگیرم کنکورمم خوب بدم آیا شانس قبولی دانشگاه فرهنگیان رو دارم یا نه ؟

  136. سلام من معدل کل دیپلمم ۱۳.۸۳ بوده معدل پیش دانشگاهی ام ۱۴.۵۷ میتونم برم دانشگاه فرهنگیان

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور دانشگاه فرهنگیان 1402 شرط معدل وجود ندارد.

  137. سلام من معدل سه سالم بالای ۱۵
    ولی معدل کتبی نهایی ۱۰ هستش واسه فرهنگییان و کنکور مشکلی نداره؟؟

  138. سلام من معدل کتبی نهایی رو ۱۰ شدم و معدل کل رو ۱۶ شدم برای کنکور ۱۴۰۳ فرهنگیان قبول میشم ? لطفا جواب بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور دانشگاه فرهنگیان 1402 شرط معدل وجود ندارد.

  139. سلام وقتتون بخیر با معدل 6/21 کتبی نهایی و معدل 16/50 کل دیپلم
    شرایط قبولی دانشگاه فرهنگیان هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور دانشگاه فرهنگیان 1402 شرط معدل وجود ندارد.

  140. امیر حسین

    سلام وقتتون بخیر با معدل 6/21 کتبی نهایی و معدل 16/50 کل دیپلم
    شرایط قبولی دانشگاه فرهنگیان هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور دانشگاه فرهنگیان 1402 شرط معدل وجود ندارد.

  141. میلاد احمدی

    با سلام خسته نباشید ببخشید من معدل کل دیپلمم 15/76ولی معدل کتبیم 10/43الان با توجه به این ازمون فرهنگیان معدل کتبی پنجاه درصد محسوب میشه یا نه معدل کل پنجاه درصد محسوب میکنن این برام سواله به نظرتون میتونم تطبیق بزنم دیپلم انسانی بگیرم چون دیپلمم تجربیه گفتم شاید بتونم ببرمش بالا

  142. سلام وقت بخیر من رشته انسانیم
    معدل دهم ۱۸ خورده ای
    یازدهم ۱۷
    دوازدهم ۱۴
    و کتبی نهایی شدم ۱۱/۵
    معدل کل دیپلمم بالایه ۱۷ هستش
    میشه لطف کنید ی جواب بی ابهام بدید خیلی ممنون میشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور فرهنگیان ، شرط معدل حذف شده است.

  143. سلام من سال دهم معدل نوبت دوم 17 و یازدهم نوبت دوم 18 و دوازدهم نوبت دوم 18 آیا برای فرهنگیان می‌توانم اقدام کنم ,

  144. سلام.واسه فرهنگیان رشته ی زبان انگلیسی معدل درس های عمومی فقط حساب میشن یااکل درس ها؟

  145. سلام من سال ۹۹ دیپلم گرفتم معدل دهمم ۱۹ و یازدهمم ۱۹/۶ و معدل کل دیپلمم ۱۸/۵۶ به نظرتون قبول میشم برا دانشگاه فرهنگیان یا ترمیم معدل کنم

  146. سلام معدل کل ۱۵/۳۶
    معدل نهایی ۸/۹۱
    معدل لیسانس ۱۳/۵۸
    می توانم فرهنگیان شرکت کنم ؟

    • سلام معدل نهایی و معدل کل هرسه پایه و تراز باید چند باشد تا بتوانیم وارد دانشگاه فرهنگیان بشیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  147. سلام وقتتون بخیر
    بنده معدل کل 18، و معدل نهایی 12 شده میتونم فرهنگیان شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم شما باید بالای 14 باشد

  148. سلام من معدل دی ماه دوازدهمم ۱۸.۸ شده و سال های های گذشته بالای ۱۹.۳ بودم ممکنه در فرایند پذیرش نهایی بین چند نفر معدل سه سال ملاک قرار بکیره

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله داشتن معدل بالاتر ، امتیاز محسوب می شود اما موارد دیگر هم دخیل هستند.

  149. با سلام من معدل دوزادهم ۱۱شده ولی معدل کل یعنی دهم و یازدهم و دوازدهم ۱۶امده . فرهنگیان قبول میشم

    گفتن کسی که زیر ۱۴هست معدل دوازدهم نمیتونه فرهنگیان قبول بشه

  150. سلام فقط معدل 14باشه شرط ورودی به داشنگاه فرهنگیان رو کسب کرده ایم?

  151. سلام من اگه معدل نهایی بشم ۱۸ فرهنگیان مجاز میشم ؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل سه سال باید بالای 14 باشد

    • سلام ببخشید ؟فقط معدل امتحانات نهایی پایه دوازدهم بایدچند باشد تا برای دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شویم؟؟؟

  152. سلام الان ترمیم معدل تاثیری در بالا بردن معدل کل دارد که مثلا معدلمون از ۱۴‌بالاتر بشه ؟

  153. سلام من معدلم کلم 14/61 هست میتونم برای دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم

  154. سلام معدل پایه دهم من 17ومعدل پایه یازدهم من 18.12 است به نظر شما من با این نمرات قبول میشوم ؟وباید معدل نهایی پایه دوازدهمم چند باشد تا برای دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوم

  155. سلام برادر من هنوز دیپلم رو نگرفته یعنی یه برگه گوهی موقت دادن که توش نوشته معدل کل ۱۸.۱۴. میتونه شرط معدل بره فرهنگیان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر