از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی 📞 راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

معلمان و کادر آموزشی مدارس استان خراسان رضوی که تابع وزارت آموزش و پرورش هستند ، می توانند فیش حقوقی خود را به صورت ماهانه از سامانه ای که به این منظور طراحی و ایجاد شده‌ است ، دریافت نمایند. با توجه به اینکه عده‌ زیادی از فرهنگیان عزیز از نحوه دریافت فیش حقوقی از سامانه fish.razaviedu.ir اطلاعی ندارند ، در این مطلب می خواهیم ضمن ارائه مراحل و چگونگی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ، مندرجات آن را نیز شرح دهیم.

فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش کشور ، اگر در دریافت فیش حقوقی خود با مشکلی مواجه شدید ، می توانید از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی بگیرید

، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند 

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سامانه جدید فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی 

سایت جدید مای مدیو راه اندازی شده‌ است و بسیاری از امور مربوط به فرهنگیان از جمله دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. شما می توانید با ورود به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir و ارائه اطلاعات خود ، فیش حقوقی را دریافت کنید. این سامانه از سال 1402 راه اندازی شده‌ است و جایگزینی برای بسیاری از سامانه های قبلی است.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامپیوتر باید سه کد پرسنلی ، کد ملی و رمز ورود را در دسترس داشته باشید سپس با مراجعه به سایت اصلی فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی به نشانی fish.razaviedu.ir و درج اطلاعات مذکور در بخش های تعیین شده‌ ، فیش را دریافت کنید.

فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

فرهنگیان عزیز علاوه بر سامانه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ، می توانند از طریق سایت fish.medu.ir نیز برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند. این سامانه به تازگی راه اندازی شده‌ است و مختص به فرهنگیان شاغل در تمام استان هاست.

فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

 

با درج کردن اطلاعات خود و کلیک بر روی دکمه “بعدی” پیامی مبنی برپنل شما در سامانه همگام فعال نیست به شما نمایش داده‌ می شود که در این مرحله باید به دلخواه خود یک کلمه عبور انتخاب کنید. با تایید کلمه عبور در مراجعات دوباره به سایت نیازی به درج آن نیست و کد همگام نیز به صورت خودکار برای شما فعال می شود.

در مرحله بعد می بایست از منوی سمت بر روی گزینه “دریافت فیش حقوقی” کلیک کنید.

مرتبط بخوانید : راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان خراسان رضوی

نام کاربری و رمز عبور فیش حقوقی فرهنگیان چیست

منظور از نام کاربری همان شماره پرسنلی و کلمه عبور نیز کد ملی فرد فرهنگی می باشد. ( کد ملی همراه با صفر های ابتدایی آن) پس از ورود به سامانه امکان تغییر رمز نیز وجود دارد که توصیه می شود پس از عوض کردن رمز ورود خود ، آن را در اختیار کسی قرار ندهید.

فرهنگیان بازنشسته نیز از شماره حساب به عنوان نام کاربری بدون صفرهای ابتدای آن و به طور پیش فرض از کد پرسنلی به عنوان کلمه عبور استفاده کنند.

مشخصات فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

فیش حقوقی فرهنگیان شامل چند بخش می باشد. در قسمت اول مشخصات فرد که تشکیل شده‌ از شماره پرسنلی ، نام و نام خانوادگی درج شده‌ است و در بخش های دیگر نیز به تریتب عناوین پرداختی ، عناوین کسورات ، مانده‌ یا پس انداز قید شده‌ اند.

عناوین پرداختی شامل ؛

  • حق شغل
  • حق شاغل
  • تفاوت تطبیق
  • فوق العاده سختی شرایط محیط کار
  • فوق العاده بدی آب و هوا
  • کمک هزینه عائله مندی
  • کمک هزینه اولاد
  • فوق العاده مدیریت
  • اضافه کار اداری
  • و …

عناوین کسورات شامل ؛

  • صندوق ذخیره فرهنگیان
  • قسط ضروری
  • تعاون و امداد
  • بدهی به صندوق تعاون و امداد
  • بیمه تکمیلی سهم کارمند
  • صندوق بازنشستگی سهم کارمند
  • بیمه خدمات درمانی
  • مالیات مستمر
  • و …

در مورد نحوه دریافت و جزئیات فیش حقوقی بازنشستگاه فرهنگی خراسان رضوی سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته خراسان رضوی

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته خراسان رضوی نیز می توان از طریق سایت fish.razaviedu.ir اقدام نمود. فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش استان خراسان رضوی می توانند با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات خواسته شده‌ ، فیش حقوقی ماهانه را دریافت نمایند. این دسته از عزیزان پس از ورود به سایت ، در قسمت نام کاربری می بایست شماره حساب خود را بدون صفر های ابتدای آن به عنوان نام کاربری و از کد پرسنلی نیز به عنوان کلمه عبور استفاده‌ نمایند.

با ورود به لینک فوق و مراجعه به بخش فیش حقوقی ، صفحه ای مانند زیر نمایش داده‌ می شود که می بایست شماره دفتر کل ، شماره ملی و شماره حساب خود را در بخش های خواسته شده‌ قید نمایید.

همچنین علاوه بر سایت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ، از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir نیز امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته وجود دارد.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان

چنانچه برای دریافت فيش حقوقی پيام خطا نمایش داده‌ شد ، بایستی با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه کنید.

توصیه می شود پس از مشاهده‌ فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش آن را به صورت pdf ذخیره کنید تا در زمان های لزوم امکان دسترسی داشته باشید. قابل ذکر است که از طریق سامانه www.cspf.ir فقط امکان دریافت فیش حقوقی دو ماه اخیر وجود دارد و به همین دلیل تاکید می شود که آن را ذخیره کنید.

از طریق سامانه صندوف بازنشستگی کشور علاوه بر دریافت فیش حقوقی ، امکان دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته نیز وجود دارد و فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش می توانند با ورود به بخش حکم کارگزینی در قسمت خدمات بازنشستگان و درج اطلاعات شماره دفتر کل ، شماره ملی ، نوع درخواست ، نوع حکم و پست الکترونیکی ، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند.

مرتبط بخوانید : سایت سمپاد خراسان رضوی – ورود به سایت سمپاد خراسان رضوی و راهنما

مشاوره تلفنی فیش حقوق آموزش و پرورش خراسان رضوی

فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

در این مطلب اطلاعات کاملی راجب فیش حقوق فرهنگیان خراسان رضوی ارائه شد اما اگر با وجود توضیحات این مطلب ، برای ورود به سامانه و دریافت فیش حقوق مشکلی دارید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا فیش حقوق شما را دریافت و ارسال کنند. جهت ارتباط با مشاوران کافیست با شماره 9099071612 تماس حاصل بفرمایید. تماس با کارشناسان مرکز مشاوره پاسخ با ما از 8 صبح تا 12 شب و در تمامی ایام هفته امکان پذیر می باشد.

سوالات متداول

  • فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی را چگونه دریافت کنیم ؟

فراگیرن برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان  لازم است به سامانه مای مدیو مراجعه نمایند.

  • آیا دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل امکان پذیر است ؟

بله فرهنگیان گرامی می توانند با استفاده‌ از موبایل نیز فیش حقوقی را دریافت کنند

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان نیازی به شماره شناسنامه نیست و تنها باید کد ملی و شماره پرسنلی خود را در دسترس داشته باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان 📞 ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه - راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه ✨ راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

در چند سال اخیر  سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با هدف تسریع در انجام امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر