از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت سمپاد خراسان رضوی – ورود به سایت سمپاد خراسان رضوی و راهنما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت سمپاد خراسان رضوی - ورود به سایت سمپاد خراسان رضوی و راهنما

 

سایت سمپاد خراسان رضوی ، سامانه الکترونیکی برای انجام ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم دانش آموزان استان خراسان رضوی است. البته این سامانه برای دانش آموزان تمام استان های کشور یکپارچه سازی شده است ولی آدرس سایت تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت است.

در ادامه مطلب قصد داریم ضمن ارائه راهنمای تصویری ، توضیحات جامعی را در خصوص نحوه ثبت نام و واریز هزینه و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج را از سایت سمپاد خراسان رضوی شرح دهیم.

سایت سمپاد پایه ششم به هفتم خراسان رضوی

دانش آموزان پایه ششم استان خراسان رضوی برای ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم ابتدا باید واجد شرایطی که در دفترچه ثبت نام قید شده است ، باشند که یکی از این شرایط دارا بودن معدل بالا در پایه های پنجم و ششم است و تمامی نمرات دانش آموز باید خیلی خوب باشد. (یا حداقل یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب)

سپس جهت انجام ثبت نام می بایست به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند و با واریز هزینه نام نویسی و درج اطلاعات خود در سامانه ، فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

به والدین عزیز توصیه می شود که ثبت نام آزمون سنجش هوش دانش آموز خود را به مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما بسپارند چرا که چندین ثبت نام انجام داده اند و به خوبی با مراحل آن آشنایی دارند.

لینک ورود به سایت hoosh.medu.ir

 

نقش دانش آموز را انتخاب و سپس نام مدرسه او را نیز تایید کنید تا وارد سامانه شوید.

 

با ورود به سامانه ، صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده می شود که می بایست اطلاعات دانش آموز را مثل نام و نام خانوادگی و کد ملی او را کنترل و تایید کنید. سپس برای دریافت فرم ثبت نام ، از قسمت مدیریت وارد بخشی که در تصویر زیر مشخص شده است ، شوید.

 

در مرحله اول بایستی عکس دانش آموز را بارگذاری کنید. ( عکس باید فرمت jpg باشد و حداقل طول و عرض آن 300*200 قابل قبول سامانه است)

 

سپس نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، جنسیت ، نام و كد دبستان ، منطقه و استان محل تحصيل كنونی دانش آموز به صورت خودكار نمايش داده خواهد شد که امکان تغییر در آن ها وجود ندارند. پس از ثبت نام اولیه ، اطلاعاتتان را در جدولی مشاهده می کنید و می توانید وارد مرحله پرداخت شوید. برای واریز هزینه ، بر روی عبارت “تایید نهایی و پرداخت” در ستون وضعیت پرداخت ، کلیک کنید.

سایت سمپاد اصفهان - ورود به سایت سمپاد اصفهان و راهنمای استفاده

 

جهت پرداخت هزینه از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال است ، استفاده کنید.

 

 

در صورتی که پرداخت هزینه با موفقیت باشد ، پیغام پرداخت موفق را از سایت دریافت می کنید. در اين مرحله، ثبت نام شما به پایان رسیده است و لازم است بر روی گزینه رسید ثبت نام کلیک کنید تا شماره پیگیری را دریافت نمایید.

سایت سمپاد اصفهان - ورود به سایت سمپاد اصفهان و راهنمای استفاده

عدم دریافت شماره پیگیری ثبت نام از سایت سمپاد اصفهان ، به منزله ناموفق بودن ثبت نام شما می باشد و لازم است تمام مراحل را از اول انجام دهید.

سایت سمپاد پایه نهم به دهم خراسان رضوی

در سال های اخیر با ادغام آزمون تیزهوشان نهم به دهم با آزمون نمونه دولتی همین پایه ، ثبت نام این دو آزمون به صورت مشترک در سایت azmoon.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان با ثبت نام و شرکت در یک آزمون ، می توانند شانس پذیرش در دو مدرسه برتر تیزهوشان و نمونه دولتی داشته باشند.

برای ثبت نام کردن در این آزمون وارد لینک زیر شوید :

 لینک ورود به سایت azmoon.medu.ir

پس از ورود به سایت ، بر روی بخش سمپاد دهم کلیک کنید.

 

سپس کد ملی و رمز عبور همگامی را که از مدیر مدرسه دریافت کرده اید ، در این بخش درج نمایید.

 

حال نقش دانش آموز و مدرسه او را تعیین و تایید کنید.

 

در مرحله اول ثبت نام لازم است تمام شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس تایید کنید.

 

در مراحل بعدی لازم است اطلاعات خود را به ترتیب دخیره و وارد و مرحله بعدی شوید.

 

پس از تمام مراحل فوق و ذخیره کردن ، وارد صفحه پرداخت هزینه می شود که لازم است با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب مبلغ درخواستی را در سامانه واریز نمایید.

 

در انتها کد پیگیری ثبت نام به شما ارائه داده می شود و عدم دریافت این کد ، به منزله ناقص بودن ثبت نام شما خواهد بود.

لازم به ذکر است که سایت اعلام نتایج سمپاد خراسان رضوی نیز همین سامانه می باشد و با مشخص شدن زمان اعلام نتایج ، راهنمای تصویری دریافت نتایج را در این مطلب قرار خواهیم داد.

اگر رمز عبور همگام خود را فراموش کرده اید یا در ورود به سایت سمپاد خراسان رضوی با اختلال سامانه مواجه می شوید ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. همچنین می توانید آدرس و شماره تماس دقیق مدارس منطقه خود را از مشاوران جویا شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون جانمایی تیزهوشان

آزمون جانمایی تیزهوشان 📞 راهنمای برگزاری آزمون جانمایی مدارس سمپاد

مدارس تیزهوشان ، آزمون های مختلفی را در پایه های تحصیلی متفاوت برگزار می کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر