از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ضمن خدمت آموزش وپرورش 📞 راهنمای جامع دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ضمن خدمت آموزش و پرورش - راهنمای جامع دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش

کادر آموزشی ، معلمان و مدیران مدارس تمامی استان ها می توانند با شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که توسط سایت ال تی ام اس و به مسئولیت وزارت آموزش وپرورش کشور برگزار می شود ، از مزایای این دوره ها مثل ارتقا رتبه و افزایش حقوق بهره مند شوند. ثبت نام دوره های ضمن خدمت آموزش وپرورش در سایت ltms.medu.ir انجام می گیرد و فراگیران گرامی پس از ثبت نام باید در دوره های آموزشی که بین 6 الی 48 ساعت متغیر است نیز شرکت نمایند و با حضور در آزمون پایان دوره و کسب نمره قبولی ، گواهینامه اتمام دوره را دریافت خواهند کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم راهنمای ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت آموزش وپرورش را شرح دهیم.

در مورد دوره های ضمن خدمت آموزش وپرورش سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام دوره های ضمن خدمت آموزش وپرورش 

در حال حاضر دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شوند و تمامی مراحل ثبت نام تا شرکت در آزمون پایان دوره در سایت Ltms انجام می گیرد. برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان ابتدا باید در سایت مذکور برای خود پنل کاربری ایجاد کنید تا بتوانید دوره های فعال را مشاهده و سپس ثبت نام نمایید. بدین منظور پس از وارد شدن به سایت ، بر روی گزینه ” ثبت نام متقاضیان مدرس ” در منوی صفحه اصلی کلیک کنید.

 

با کلیک بر روی گزینه ” ثبت نام متقاضیان مدرس ” شرایط و ضوابطی برای شما نمایش داده‌ می شود که لازم است تمام شرایط را با دقت مطالعه و سپس تیک عبارت“مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم” فعال کنید.

 

 

سپس باید مطابق تصویر زیر ، دستگاه را وزرات آموزش وپرورش دولتی تعیین کنید و پس از آن استان و منطقه مورد تقاضای خود را نیز انتخاب نمایید.

 

پس از انتخاب نام استان و دانشگاه درخواستی ، فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده‌ به دقت تکمیل کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ضمن خدمت 📞 لینک ورود به ضمن خدمت فرهنگیان و معرفی دوره ها و ثبت نام

 

پس از تکمیل فرم ثبت نام در نهایت گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید.

 

با تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی ، ثبت نام شما با موفقیت انجام می گیرد و رمز عبور و نام کاربری ارائه می شود. حال برای ورود به صفحه ثبت نام ضمن خدمت آموزش وپرورش ، دوباره وارد سامانه شوید و پس از درج اطلاعات خود و انتخاب گزینه فراگیر از قسمت کاربر ، بر روی عبارت “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

 

در صفحه زیر باید تمام اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را تایید و تکمیل کنید و در نهایت در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، کد رهگیری برای شما صادر می شود.

نحوه ثبت نام در دوره های فعال ضمن خدمت آموزش وپرورش

برای مشاهده دوره های فعال و در حال برگزاری ضمن خدمت آموزش وپرورش باید وارد سامانه شوید و از قسمت  “ورود متقاضیان مدرسی” و درج نام کاربری و رمز عبور خود ، این دوره ها را بررسی نمایید.

 

در منوی سمت راست سایت چند بخش را مشاهده می کنید و شما باید وارد بخش ثبت نام در دوره ها شوید تا لیست دوره های در حال برگزاری به همراه تاریخ و زمان برگزاری و هزینه شرکت در آنها نمایش داده‌ شود. بر روی گزینه ورود به کلاس دوره درخواستی خود کلیک کنید.

 

سپس گزینه شرکت در دوره را فعال کنید.

 

 

تمام قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید و سپس گزینه “می پذیرم” را انتخاب کنید.

 

اگر شرکت در کلاس ضمن خدمت فرهنگیان آموزش وپرورش با پرداخت هزینه همراه باشد ، لازم است که از طریق اتصال به درگاه الکترونیکی هزینه درخواستی را با درج اطلاعات کارت بانکی خود واریز نمایید.

 

به درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت می شوید که باید اطلاعات کارت بانکی خود را درج کنید.

 

پس از واریز هزینه و خرید موفقیت آمیز بر روی گزینه مشاهده دوره کلیک کنید.

 

دوره ثبت نامی شما در این بخش نمایش داده‌ می شود که شامل چند هفته و چند درس است. همچنین تاریخ برگزاری دوره ها نیز مشخص است. گزینه شروع را بزنید تا محتوای دوره را مشاهده کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

در صورتی که تاریخ برگزاری دوره شروع نشده‌ باشد ، مجاز به مشاهده محتوای دوره نخواهید بود و باید صبر کنید تا در زمان بندی اعلام شده‌ مراجعه فرمایید.

در مورد دوره های ضمن خدمت آموزش وپرورش سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید : لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی و آزمون دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

زمانبندی برگزاری کلاس ها و آزمون دوره های ضمن خدمت آموزش وپرورش در تابلوی اعلانات سایت ال تی ام اس قرار داده‌ می شود و فراگیران پس از اینکه تمام کلاس های آموزشی را چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی گذراندند ، باید در آزمون پایان دوره نیز شرکت نمایند در غیر اینصورت گواهینامه قبولی به آنها اعطا نمی شود.

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 می باشد آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان  هم از طریق سایت ltms و از طریق سایت رایادرس انجام می گیرد که معمولا شامل 4 مرحله هستند و و فراگیران در مجموع باید میانگین نمرات 4 آزمون 12 از 20 را کسب کنند.

در این مطلب راهنمای کاملی از کلاسهای ضمن خدمت آموزش وپرورش ارائه گردید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر حداقل ساعت ضمن خدمت فرهنگیان و همچنین تاثیر این کلاس ها در نظام رتبه بندی معلمان ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

مرتبط بخوانید : سایت جدید ضمن خدمت – لینک ورود و راهنمای ltmsazmoon.medu.ir

سوالات شما

  • دوره های ضمن خدمت آموزش وپرورش در کدام سامانه برگزار می شوند؟

در حال حاضر دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شوند و تمامی مراحل ثبت نام تا شرکت در آزمون پایان دوره در سایت Ltms انجام می گیرد.

  • هدف از برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

هدف از اجرای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، ارتقای مهارت ها و توانمندی های کارکنان آموزش و پرورش می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر