از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان 1401 – شهریه ثابت و متغیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان

 

رشته پرستاری یکی از رشته های پیراپزشکی ارائه شده در دانشگاه پردیس خودگردان است که به نسبت رشته هایی همچون اتاق عمل و هوشبری از تعداد متقاضیان بیشتری برخوردار است. همانطور که می دانید برای تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان باید شهریه پرداخت کنید که میزان شهریه در رشته های پیراپزشکی و علوم پزشکی در مقایسه با سایر رشته ها زیاد است. در این مطلب شهریه رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان بررسی خواهد شد پس اگر علاقه مند به تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان هستید ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان

رشته پرستاری از رشته های محبوب و پرمتقاضی در میان داوطلبان کنکور تجربی است و به دلیل آنکه ظرفیت پذیرش این رشته در دوره روزانه پاسخگویی تعداد تقاضا نیست ، برخی از واحد های دانشگاه روزانه در شعبه پردیس خودگردان خود نیز این رشته را ارائه می کنند تا داوطلبان بیشتری فرصت تحصیل داشته باشند.

بنابراین رشته پرستاری در دانشگاه پردیس بین الملل ارائه می شود ولی برای تحصیل در این دانشگاه باید از توانمندی مالی کافی برخوردار باشید و بتوانید از عهده پرداخت شهریه برآیید.

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته پرستاری 12 الی 15 میلیون تومان در هر ترم است و با توجه به اینکه هر سال شامل دو ترم می باشد ، شما باید سالانه دو بار شهریه بپردازید.

مرتبط بخوانید : شهریه پرستاری دانشگاه آزاد – شهریه ثابت و متغیر پرستاری در تمام مقاطع

شهریه ثابت و متغیر رشته پرستاری دانشگاه پردیس خودگردان

شهریه رشته پرستاری در دانشگاه پردیس بین الملل متشکل از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر است. شهریه ثابت را سال ورود شما به دانشگاه تعیین می کند به طوری که دانشجویان ورودی سال 1401 از دانشجویان ورودی سال 1400 شهریه ثابت بیشتری دارند و مبلغ آن تا زمان اتمام تحصیلات ثابت است و کمتر یا بیشتر نمی شود.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه رشته هوشبری پردیس خودگردان 1401 - آخرین نرخ شهریه هوشبری پردیس

اما شهریه متغیر طبق واحد های درسی که در هر ترم اخذ می کنید ، محاسبه می شود و سالانه حدود 15 الی 20 درصد افزایش می یابد. در ترم های یک و دو به دلیل آنکه دروس عملی کمتری دارید ، شهریه متغیر کمتر خواهد بود اما با رفتن به ترم های بالاتر و بیشتر شدن دروس عملی ، شهریه متغیر بیشتر شده و در نتیجه کل شهریه افزایش می یابد.

تفاوت شهریه دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان در رشته پرستاری

دانشگاه پردیس بین الملل هم در دوره ظرفیت پذیرش عادی و در دوره ظرفیت مازاد رشته پرستاری را ارائه می کند که میزان شهریه ظرفیت مازاد آزاد با دانشگاه پردیس تفاوتی ندارد و شهریه این دو دانشگاه نزدیک به هم است ولی شهریه ظرفیت پذیرش عادی دانشگاه آزاد تقریبا نصف شهریه دانشگاه بین الملل است.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد بیشتر است یا پردیس خودگردان

تخفیف شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

در دانشگاه پردیس خودگردان برای بعضی از دانشجویان تخفیف شهریه ارائه می شود که شامل دانشجویان دارای سهمیه ایثارگران 5 درصدی و دانشجویان دارای سهمیه ایثارگران 25 درصدی می باشد.

خانواده جانبازان زیر 25 درصد ، رزمندگان دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه مشمول استفاده از سهمیه 5 درصد ایثارگران هستند و 30 درصد شهریه آنها در دانشگاه پردیس خودگردان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می شود و 70 درصد شهریه را باید خودشان پرداخت کنند. همچنین فرزندان و همسران شهید ، جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندان آنان ، آزادگان و همسر فرزندان آنان مشمول استفاده از سهمیه شهدا و سهمیه 25 درصد ایثارگران هستند که بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت کل شهریه این دسته از دانشجویان را به عهده گرفته است.

مرتبط بخوانید : تخفیف شهریه پردیس خودگردان – آیا پردیس های خودگردان تخفیف شهریه میدهند

به جزء دانشجویانی که سهمیه ایثارگران و سهمیه خانواده شهدا دارند ، دانشجویانی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی نیز می توانند تخفیف شهریه بگیرند و حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری نیزمطابق مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی ، از تخفیف شهریه دانشگاه پردیس خودگردان بهره مند می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه پزشکی بدون کنکور - میزان شهریه پزشکی بدون کنکور 1401

سوالات متداول

  • شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته پرستاری چقدر است ؟

شهریه رشته پرستاری در دانشگاه پردیس بین الملل را در این مطلب بررسی کردیم.

  • شهریه پرستاری در دانشگاه پردیس بین الملل بیشتر است یا دانشگاه آزاد ؟

شهریه دانشگاه آزاد در دوره ظرفیت عادی در تمام رشته های تحصیلی از شهریه دانشگاه پردیس خودگردان کمتر است.

  • آیا دانشگاه پردیس بین الملل در رشته پرستاری تخفیف شهریه دارد ؟

بله دانشگاه پردیس خودگردان به دانشجویان واجد شرایط لازم تخفیف شهریه ارائه می دهد که جزئیات آن را در این مطلب بررسی کردیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه رشته حقوق دانشگاه پردیس

شهریه رشته حقوق دانشگاه پردیس 1401 – آخرین نرخ شهریه حقوق دانشگاه پردیس

  شهریه رشته حقوق دانشگاه پردیس خودگردان در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر