از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی کامپیوتر 1401 – هزینه تحصیل هر ترم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی کامپیوتر

 

رشته مهندسی کامپیوتر را علاوه بر دانشگاه روزانه ، دانشگاه شبانه هم ارائه می کند تا داوطلبانی که رتبه خوب در کنکور به دست آورده اند اما شانس قبولی شان در دانشگاه روزانه کم است ، بتوانند در دانشگاه شبانه پذیرفته شوند. شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه شبانه از طریق کنکور سراسری است و برای رشته مهندسی کامپیوتر از میان داوطلبان دارای رتبه لازم کنکور ریاضی پذیرش انجام می دهد اما ثبت نام این دانشگاه را پذیرفته شدگانی می توانند انجام دهند که برای پرداخت شهریه هم مشکلی نداشته باشند. تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شبانه نیاز به پرداخت شهریه دارد و مثل دانشگاه روزانه ، تحصیل رایگان ندارد.

میزان شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی کامپیوتر 1401 پیش از ثبت نام به داوطلبان اطلاع رسانی می شود تا در صورت تمایل ، ثبت نام کنند. ما در این مطلب می خواهیم با جزئیات کامل ، شهریه این رشته و این دانشگاه را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

برای اطلاع از شهریه دقیق رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه نوبت دوم و دیگر دانشگاه های شهریه پرداز  ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی کامپیوتر 1401

رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته برای داوطلبان کنکور ریاضی ارائه می شود و پذیرفته شدگان این رشته محل از همان ابتدای تحصیل ملزم به پرداخت شهریه خواهند بود و تا زمانی که فارغ التحصیل شوند ، پرداخت شهریه ادامه دار خواهد بود. همانطور که گفته شد ، مقطع تحصیلی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه نوبت دوم ، کارشناسی پیوسته است بنابراین 4 سال طول دوره تحصیل دارد و هر سال نیز شامل دو ترم می باشد. دانشگاه نوبت دوم در هر ترم شهریه را دریافت می کند و به عبارتی دیگر ، دانشجو در طول دوران تحصیل خود 8 بار شهریه پرداخت خواهد کرد که این شهریه شامل بخش های ثابت و متغیر می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 - شرایط و راهنمای ثبت نام

البته امکان تحصیل در مدت زمان کمتر یا طولانی تر از 8 ترم وجود دارد و شما به ازای هر ترمی که می گذرانید ، شهریه پرداخت خواهید کرد. به جزء دو ترم اصلی اگر ترم تابستان هم بردارید ، شهریه این ترم اختیاری جداگانه خواهد بود.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی صنایع

شهریه ثابت دانشگاه نوبت دوم رشته مهندسی کامپیوتر 

شهریه ثابت رشته مهندسی کامپیوتر 1401 برای دانشجویان هم رشته و هم ورودی برابر است و در واقع ، میزان شهریه ثابتی که شما پرداخت می کنید با میزان شهریه ثابت سایر دانشجویان هم رشته شما که در سال 1401 وارد دانشگاه می شوند ، برابر می باشد. شهریه ثابت را نوع رشته تحصیلی ، سال ورود به دانشگاه و مقطع تحصیلی دانشجو تعیین می نماید و برای رشته مهندسی کامپیوتر حدود 1/500/000 الی 2/500/000 تومان می باشد.

شما در زمان ورود به دانشگاه شبانه ، شهریه ثابت خود را تعیین می کنید و این بخش از شهریه تا زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شوید ، افزایش نمی یابد. لازم به ذکر است که از دانشجویان ورودی جدید برای ثبت نام در دانشگاه معمولا کل شهریه ثابت دریافت می شود و در ترم های 2 به بعد هم برای ورود به سامانه انتخاب واحد باید شهریه ثابت را پرداخت کنید.

مرتبط بخوانید : شهریه ثابت دانشگاه نوبت دوم – بررسی شهریه ثابت دانشگاه شبانه

شهریه متغیر دانشگاه شبانه رشته مهندسی کامپیوتر 

شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی کامپیوتر

بخش زیادی از هزینه تحصیل یک ترم رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه نوبت دوم را شهریه متغیر تشکیل می دهد. عوامل موثر در تعیین شهریه متغیر ، تعداد و نوع واحد های درسی اخذ شده شما در هر ترم است و بعد از اینکه انتخاب واحد کنید ، شهریه متغیر شما توسط سامانه محاسبه شده و به اطلاعتان رسانده می شود. تا زمان برگزاری امتحانات پایان ترم هم فرصت خواهید داشت شهریه متغیر را پرداخت کنید.
شهریه متغیر هر یک از دروس اصلی تخصصی ، پایه نظری ، عمومی ، آزمایشگاهی کارگاهی و پرور
  • شهریه متغیر دروس اصلی تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر : حدود 300/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پایه نظری رشته مهندسی کامپیوتر : حدود 270/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس عمومی رشته مهندسی کامپیوتر : حدود 153/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس آزمایشگاهی عملی و کارگاهی رشته مهندسی کامپیوتر : حدود 287/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پروژه رشته مهندسی کامپیوتر : حدود 349/000 تومان
احتمالا این را هم بپسندید  دروس رشته مهندسی کامپیوتر - سرفصل و چارت درسی رشته مهندسی کامپیوتر

لازم به ذکر است که هر یک درس رشته مهندسی کامپیوتر ممکن است تک واحدی ، دو واحدی  ، سه واحدی یا بیشتر باشد و مبالغ فوق برای هر یک واحد درسی است. برای مثال اگر یک درس تخصصی سه واحدی اخذ کنید ، شهریه متغیر آن حدود 900 هزار تومان خواهد بود زیرا هر واحد درسی تخصصی حدود 300 هزار تومان شهریه دارد.

مرتبط بخوانید : هزینه هر ترم کارشناسی ارشد شبانه

سوالات شما

  • شهریه دانشگاه شبانه رشته مهندسی کامپیوتر 1401 چقدر است ؟

میزان شهریه رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شبانه در این مطلب با توضیحات کامل بررسی شد.

  • منظور از شهریه ثابت و متغیر رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه نوبت دوم چیست ؟

هزینه تحصیل یک ترم دانشگاه شبانه شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است که شهریه ثابت را نوع رشته و مقطع تحصیلی و همچنین سال ورود به دانشگاه تعیین می کند اما در محاسبه شهریه متغیر ، نحوه انجام انتخاب واحد موثر است.

  • دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه شبانه چگونه باید شهریه پرداخت کنند ؟

دانشجویان تازه ورود دانشگاه شبانه باید به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه یک بخش از هزینه تحصیل یک ترم خود را به صورت علی الحساب بپردازند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دانشگاه نوبت دوم کارشناسی

شهریه دانشگاه نوبت دوم کارشناسی 1401 – تمام رشته ها و دانشگاه ها

  بیشترین تعداد دانشجویان دانشگاه نوبت دوم را دانشجویان مقطع کارشناسی تشکیل داده اند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر