از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی 1402📞 طبق قبولی های دو سال اخیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی

دانشگاه خوارزمی به جزء رشته‌‌‌ های انسانی و تجربی ، از رشته‌‌‌ های کنکور ریاضی هم ارائه می دهد تا داوطلبان این گروه آزمایشی هم فرصت تحصیل در دانشگاه داشته‌‌‌ باشند. از جمله رشته‌‌‌ های ریاضی دانشگاه خوارزمی ، رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر است که هر ساله با ظرفیت پذیرش نسبتا مناسب در این دانشگاه ارائه می گردد. اگر شما هم علاقه مند به تحصیل در رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی هستید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از رتبه لازم برای قبولی در این رشته‌‌‌ محل مطلع گردید.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه های رتبه قبولی رشته‌‌‌ های مختلف و همچنین انجام انتخاب رشته‌‌‌ کنکور با شانس قبولی بالا ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته‌‌‌ حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

ظرفیت رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی

داوطلبان کنکور ریاضی هم می توانند وارد دانشگاه خوارزمی شوند. رشته‌‌‌ هایی که این دانشگاه برای گروه ریاضی ارائه می کند شامل رشته‌‌‌ های  رياضيات و كاربردها ، علوم كامپيوتر ، فيزيك ، مهندسي صنايع ، مهندسي عمران و مهندسي كامپيوتر هستند. شما برای قبولی در هر یک از رشته‌‌‌ های ریاضی دانشگاه خوارزمی باید در کنکور رتبه خوبی به دست آورید. همچنین با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش رشته‌‌‌ ها زیاد نیست ، شانس قبولی با داوطلبان دارای رتبه مناسب است.

سال گذشته‌‌‌ ، ظرفیت رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی 35 نفر بود. امسال هم ممکن است ظرفیت مثل سال قبل باشد یا کمتر و بیشتر شود. برای اطلاع از ظرفیت مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی امسال باید منتظر انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌‌‌ باشیم.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی پزشکی بین الملل - هر آنچه لازم دارید

رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی

رتبه قبولی رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی در سهمیه های مناطق و ایثارگری متفاوت است. در واقع ، هر داوطلب با توجه به رتبه ای که در سهمیه خود کسب می کند ، شانس قبولی دارد. بنابراین شما برای اطلاع از رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی باید رتبه قبولی های سهمیه مشابه خود را بررسی کنید که در ادامه شرح داده ایم :

رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی در سهمیه منطقه یک 

داوطلبانی که در سهمیه منطقه یک کنکور ریاضی هستند برای قبولی در رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی نیاز به رتبه ای کمتر از 3000 در سهمیه دارند. البته‌‌‌ شانس قبولی بیشتر با کسب رتبه زیر 2000 است اما سال های قبل داوطلبانی هم بوده اند که با رتبه نزدیک 3 هزار موفق به پذیرش شده اند.

رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی در سهمیه منطقه دو

داوطلبان سهمیه منطقه دو کنکور ریاضی نیز می توانند رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی را انتخاب کنند. ولی فقط در صورت کسب رتبه زیر 1300 در سهمیه خود ، شانس قبولی خواهند داشت. در صورت کسب رتبه بالاتر و نزدیک به 1500 هم تا حدودی شانس قبولی وجود دارد اما رتبه زیر 1300 به معنای احتمال قبولی واقع بینانه است.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد تهران رشته‌‌‌ کامپیوتر – معرفی دانشگاه ها و شرایط قبولی

رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی در سهمیه منطقه سه 

اگر داوطلب سهمیه منطقه سه کنکور ریاضی هستید و می خواهید در رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی قبول شوید باید رتبه زیر 700 در سهمیه به دست آورید تا شانس قبولی داشته‌‌‌ باشید. اگر هم رتبه بالاتر از 700 به دست آورید ، احتمال پذیرشتان کمتر می شود.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی با سهمیه ایثارگران

30 درصد ظرفیت رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی برای داوطلبانی است که سهمیه ایثارگران دارند. از این میزان ظرفیت ، 5 درصد اختصاص به دارندگان سهمیه ایثارگران 5 درصدی و 25 درصد اختصاص به دارندگان سهمیه ایثارگران 25 درصدی دارد. این دسته‌‌‌ از داوطلبان به شرطی می توانند با سهمیه ایثارگران خود در رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی قبول شوند که بتوانند 70 درصد رتبه آخرین فرد پذیرفته‌‌‌ شده در سهمیه عادی را به دست آورند. از رتبه قبولی رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی با سهمیه ایثارگران اطلاعاتی در دسترس نیست با جمع آوری اطلاعات دقیق ، این بخش را بروزرسانی می کنیم.

احتمالا این را هم بپسندید  آمادگی برای کنکور 1400 - چگونه از امروز برای کنکور 1400 آماده شویم

مرتبط بخوانید : رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر بدون کنکور – شرایط قبولی و دانشگاه های ارائه دهنده

مشاوره قبولی در رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی

رتبه لازم مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی

دانشگاه خوارزمی یکی از دانشگاه های برتر روزانه محسوب می شود و به همین دلیل برای قبولی در رشته‌‌‌ های این دانشگاه نیاز به کسب رتبه خوب می باشد. رتبه قبولی رشته‌‌‌ های مهندسی دانشگاه خوارزمی به نسبت دانشگاه های صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر ، تهران و … بالاتر است. در واقع اگر رتبه شما مناسب قبولی در دانشگاه های صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر ، تهران و خواجه نصیر الدین طوسی نیست و می خواهید در تهران قبول شوید ، در دانشگاه خوارزمی شانس قبولی بیشتری خواهید داشت.

سوالات متداول

  • آیا دانشگاه خوارزمی رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر را ارائه می کند ؟

بله ، رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر از جمله رشته‌‌‌ های مهندسی دانشگاه خوارزمی است.

  • ظرفیت پذیرش رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی چقدر است ؟

سال گذشته‌‌‌ ، ظرفیت رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی 35 نفر بود.

  • برای قبولی در رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی چه رتبه ای لازم است ؟

رتبه لازم برای رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی را در سهمیه های مناطق و ایثارگری ، در این مطلب بررسی کردیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 35000 تجربی کجا قبول میشم

با رتبه 35000 تجربی کجا قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 35000 تجربی

  رتبه 35 هزار در سهمیه کنکور تجربی شانس قبولی در بسیاری از رشته ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر