از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم تجربی 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم تجربی

 

رشته مهندسی کامپیوتر در میان داوطلبان تجربی هم محبوب است و بسیاری از فارغ التحصیلان رشته تجربی می خواهند در این رشته قبول شوند اما آیا می توان با دیپلم تجربی وارد رشته مهندسی کامپیوتر شد ؟ مهندسی کامپیوتر بدون کنکور را دانشگاه های آزاد ، پیام نور ، علمی کاربردی و حتی دانشگاه روزانه و نوبت دوم ارائه می کنند که در ادامه این مطلب به بررسی شرایط آن می پردازیم.

سوالات خود را در زمینه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا با دیپلم تجربی می توانیم در رشته مهندسی کامپیوتر ثبت نام کنیم

همانطور که می دانید ، رشته مهندسی کامپیوتر از رشته های ریاضی است و داوطلبانی که دیپلم ریاضی دارند می توانند با شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، وارد این رشته شوند اما امکان تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر با دیپلم تجربی هم وجود دارد و اگر مدرک شما تجربی است و به تحصیل در این رشته علاقه دارید ، می توانید به روش بدون کنکور برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور 

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه دولتی با دیپلم تجربی

تعداد محدودی از دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ، رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور را ارائه می کنند و شما در صورت داشتن سوابق تحصیلی و معدل خوب ، می توانید پذیرش بگیرید. دانشگاه های روزانه و نوبت دوم به دلیل آنکه ظرفیت زیادی در رشته مهندسی کامپیوتر ندارند ، بیشترین ظرفیت پذیرش رشته مهندسی کامپیوتر را برای گروه ریاضی در نظر گرفته اند مخصوصا داوطلبانی که معدل بالاتری دارند ، از شانس قبولی بیشتری برخوردار هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  سما لایو برای ویندوز - راهنمای استفاده از سما لایو در ویندوز

بنابراین شما با دیپلم تجربی ممکن است از شانس قبولی ضعیفی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی برخوردار باشید و اگر معدلتان خوب باشد ، تا حدودی شانس قبولی دارید.

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد با دیپلم تجربی

بیشترین ظرفیت پذیرش رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور در دانشگاه آزاد است و با دیپلم تجربی هم شانس قبولی در این دانشگاه وجود دارد زیرا ظرفیت پذیرش آن مناسب است. برای ثبت نام مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد ، می توانید یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی را انتخاب نمایید و اگر می خواهید وارد مقطع کارشناسی شوید ، باید دیپلم شما نظام جدید باشد یا اگر دیپلم نظام قدیم دارید ، می بایست مدرک پیش دانشگاهی هم ارائه کنید.

ثبت نام کاردانی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد هم فقط به مدرک دیپلم نیاز دارد و فرقی نمی کند دیپلم شما نظام قدیم باشد یا نظام قدیم. البته این شرایط برای مقطع کاردانی پیوسته است و در صورت انتخاب مقطع کاردانی ناپیوسته ، مدارک مورد نیاز این مقطع مشابه مقطع کارشناسی پیوسته است.

مهندسی کامپیوتر بدون آزمون دانشگاه پیام نور با دیپلم تجربی 

دانشگاه پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر را در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می کند و داوطلبان تمام رشته های ریاضی ، تجربی و … به شرط ارائه مدرک دیپلم نظام جدید یا دیپلم نظام قدیم + پیش دانشگاهی ، می توانند در این رشته از دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند. رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور شرط معدل هم ندارد و امکان ثبت نام با هر معدلی فراهم است. زمان ثبت نام هم در دو نیمسال مهرماه و بهمن ماه است.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با دیپلم تجربی

اگر می خواهید برای ورود به رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور شرایط راحت تری داشته باشید و شانس قبولی شما بالای 90 درصد باشد ، دانشگاه علمی کاربردی را توصیه می کنیم. این دانشگاه برای پذیرش دانشجو فقط به مدرک دیپلم نیاز دارد و دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم که فاقد پیش دانشگاهی هستند نیز می توانند ثبت نام کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که شما می توانید در مقطع کاردانی تحصیل کنید و مقطع کارشناسی پیوسته ارائه نمی شود.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد تهران رشته کامپیوتر – معرفی دانشگاه ها و شرایط قبولی

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور ارائه می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  سیدا گرگان - راهنمای سیدا دانشگاه آزاد گرگان

بله ، دانشگاه های زیادی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کنند.

  • آیا با دیپلم تجربی می توانیم رشته مهندسی کامپیوتر را بدون کنکور انتخاب کنیم ؟

بله ، می توانید با مدرک تجربی خود در رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور ثبت نام کنید.

  • کدام دانشگاه ها با دیپلم تجربی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشجو پذیرش می کنند ؟

تمام دانشگاه های ارائه دهنده رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور ، از دارندگان دیپلم تجربی هم پذیرش انجام می دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

یک نظر

  1. با معدل چند میشه رفت مهندسی کامپیوتر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر