از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط ثبت نام مدرسه سلام 1403 📞 شرایط ثبت نام دبیرستان و دبستان سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط ثبت نام مدرسه سلام

 

مدارس سلام از جمله مدارس غیرانتفاعی و با کیفیت در کشور هستند که از دانش آموزان در پایه های پیش دبستانی ، ابتدایی ، دوره اول و دوره دوم متوسطه، ثبت نام انجام می دهند. برای قبول شدن در مدارس سلام شرایط متفاوت تری نسبت به سایر مدارس غیرانتفاعی وجود دارد و از طرفی به دلیل آنکه ظرفیت پذیرش این مدارس خیلی زیاد نیست ، دانش آموزانی که از شرایط لازم برخوردار هستند در اولویت قبولی قرار می گیرند. شرایط ثبت نام مدرسه سلام برای هر یک از پایه های ابتدایی تا متوسطه دوم متفاوت است که در ادامه این مطلب بررسی می کنیم.

شما دانش آموزان و والدین عزیز میتوانید سوالات خود را در زمینه شرایط ثبت نام مدارس سلام ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شرایط ثبت نام مدارس سلام متوسطه اول 1403 

مدارس سلام پایه های هفتم، هشتم و نهم مقطع متوسطه اول را پوشش می دهند و دانش آموزانی که مدرک ششم ابتدایی خود را گرفته‌ اند و می خواهند مقطع متوسطه اول را در مدرسه سلام بگذرانند ، می بایست در سایت مدرسه به نشانی ثبت نام کنند. مدارس متوسطه اول سلام در شهرهای تبریز ، مشهد ، تهران و کرج راه اندازی شده‌ اند و هیچ یک از این مدارس آزمون ورودی برای مقطع متوسطه اول ندارند.

شرط قبولی در پایه های هفتم ، هشتم و نهم مدارس سلام ، دارا بودن معدل و سوابق تحصیلی خوب می باشد و علاوه بر آن ، والدین دانش آموز باید از عهده پرداخت شهریه برآیند. برای پذیرش دانش آموز در این پایه های تحصیلی ، یک جلسه مصاحبه برگزار می شود و از دانش آموزان واجد شرایطی که در سایت مدرسه ثبت نام کرده‌ اند دعوت می شود که به همراه یکی از والدین خود در این جلسه حضور پیدا کنند. پس از برگزاری مصاحبه ، پذیرفته‌ شدگان نهایی مشخص می شوند و از ابتدای مهرماه می توانند وارد مدرسه شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  شعب مدارس سلام تهران - لیست مدارس سلام دخترانه و پسرانه تهران

به جزء مصاحبه ، یک مرحله از فرایند پذیرش نیز اختصاص به سنجش سطح دانش آموز در درس های ریاضی ، علوم و فارسی دارد و اگر دانش آموز در این مرحله صلاحیت های لازم را به دست آورد ، امکان شرکت در تور آشنایی با مدرسه و سپس ثبت نام را خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدارس سلام دوره اول 

شرایط ثبت نام مدرسه سلام متوسطه دوم 1403 

اگر متقاضی مقطع متوسطه دوم مدارس سلام هستید ، لازم است بدانید که برای این مقطع آزمون ورودی برگزار می شود و شرط شرکت در آزمون ، ثبت اینترنتی در زمان مقرر از طریق سایت مدرسه می باشد. زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس سلام معمولا در اوایل اردیبهشت ماه است و دانش آموزانی که در فروردین ماه ثبت نام را انجام داده‌ اند ، می توانند در این آزمون همراه با کارت ورود به جلسه خود حضور یابند.

رشته‌ های تدریس شده‌ در مدارس سلام فقط دو رشته‌ ریاضی و تجربی هستند بنابراین لازم است طبق فرم هدایت تحصیلی نهم خود، در این رشته‌ ها امتیاز کسب کرده‌ باشید همچنین باید در مرحله آزمون نیز موفق به کسب حد نصاب نمره لازم شوید. در پایان به این نکته هم اشاره ای داشته‌ باشیم که مدارس سلام متوسطه دوم در شهرهای تبریز، البرز و تهران دایر هستند که بیشترین تعداد شعبه ها در استان تهران قرار دارند.

مرحله به مرحله ثبت نام متوسطه دوم مدارس سلام به شرح زیر می باشد :

  • ثبت نام اینترنتی در سایت مدرسه
  • تماس با دانش آموز و والدین او جهت هماهنگی برگزاری همایش مجازی
  • اجرای همایش مجازی
  • برگزاری تور آشنایی با مدرسه
  • برگزاری دوره های آموزشی
  • مشاوره و استعداد سنجی دانش آموز
  • معرفی دانش آموزان توانمند و مستعد به باشگاه المپیاد مدارس سلام
  • برگزاری آزمون آزمایشی
  • ثبت نام نهایی از پذیرفته‌ شدگان

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم

شرایط ثبت نام مدرسه سلام پیش دبستانی و دبستانی

اگر فرزند پیش دبستانی یا ابتدایی دارید و می خواهید در یکی از بهترین مدارس کشور او را ثبت نام کنید ، پیشنهاد ما مدرسه سلام است. البته لازم است بدانید که تحصیل در مدارس سلام رایگان نیست و با توجه به شهر و منطقه ای که زندگی می کنید، میزان شهریه این مدارس در شعبات مختلف آن متفاوت می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس سلام دوره اول 1402 - راهنمای ثبت نام مقطع متوسطه اول مدارس سلام

برای ثبت نام دانش آموز در پایه های پیش دبستانی و ابتدایی مدارس سلام ، هیچ آزمون ورودی برگزار نمی شود و ثبت نام با در نظر گرفتن معدل و نمرات سال قبل دانش آموز و همچنین برگزاری مصاحبه انجام می گیرد. طی مصاحبه ، دانش آموز به همراه والدین خود حضور می یابد و تعدادی سوال برای شناخت بیشتر دانش آموز و خانواده او پرسیده‌ می شود. همچنین یک تور به جهت آشنایی با مدرسه برای دانش آموزان و والدین آنها برگزار می شود و پس از اجرای این تور ، علاقه مندان می توانند ثبت نام خود را قطعی کنند.

ثبت نام پیش دبستانی و دبستان سلام در سایت انجام می گیرد و پذیرفته‌ شدگان می بایست در جلسه مصاحبه حضور یابند. لازم به ذکر است که این مدارس در شهرهای مشهد ، شاهرود ، کرج و تهران قرار دارند و اگر ساکن این شهر ها نیستید، امکان پذیرش در مدرسه برای شما فراهم نیست.

شرایط ثبت نام مدرسه سلام

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس سلام و هزینه مدارس سلام

سوالات شما

  • شرط معدل قبولی در مدارس سلام چقدر است ؟

مدارس سلام برای ثبت نام دانش آموز شرط معدل دقیقی ندارند اما به دلیل ظرفیت پذیرش محدود ، دانش آموزان دارای معدل و سوابق تحصیلی بهتر در اولویت پذیرش قرار می گیرند.

  • ایا برای قبولی در مدارس سلام باید در آزمون شرکت کنیم ؟

آزمون ورودی مدارس سلام برای دبستان و متوسطه اول برگزار نمی شود و فقط دانش آموزانی که می خواهند وارد دوره دوم متوسطه این مدارس شوند باید در آزمون شرکت کنند.

  • آیا ثبت نام مدارس سلام حضوری انجام می شود ؟

مرحله اول ثبت نام مدارس سلام به صورت اینترنتی و از طریق سایت جامع و مشترک تمام شعبه ها به نشانی salamsch.com انجام می گیرد اما مرحله دوم ثبت نام، حضوری است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دبستان پسرانه سلام

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

  دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر