از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم 1402 – راهنمای ثبت نام مقطع متوسطه دوم مدارس سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم

ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم متقاضیان بسیاری دارد و دانش آموزان زیادی هستند که از مدارس نمونه دولتی ، عادی ، تیزهوشان و سایر مدارس مدرک متوسطه اول را گرفته اند و حال می خواهند مقطع متوسطه دوم خود را در مدرسه سلام بگذرانند. اگر نگاهی به افتخارات مدرسه سلام بیاندازید ، خواهید دید که این مدرسه برای مقطع متوسطه دوم خود برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوعی را اجرا می کند و دانش آموزان فارغ التحصیل موفق بسیاری داشته است. رتبه های دو رقمی ، سه رقمی و حتی تک رقمی کنکور را می توانید در مدرسه سلام ببینید که با آموزش های مدرسه موفق به کسب رتبه خوب در کنکور شده اند.

پس اگر شما هم می خواهید در یکی از برترین مدارس کشور تحصیل کنید ، ما به شما ثبت نام مدرسه سلام را توصیه می کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا برای ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم به طور کامل راهنمایی شوید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس سلام ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم 1402

برای ثبت نام در مدارس سلام باید در تاریخ مقرر اقدام کنید و خود مدرسه زمانبندی دقیق ثبت نام را از طریق سایت اطلاع رسانی می کند. با توجه به اینکه زمان ثبت نام متوسطه دوم مدارس سلام برای سال 1402 مشخص نیست ، پیش بینی می شود در اوایل فروردین ماه ثبت نام آغاز شود و مهلت چند روزه ای نیز برای ثبت نام وجود داشته باشد.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی متوسطه دوم – شرایط ورود به مقطع متوسطه دوم تمام مدارس

درباره آزمون ورودی مدرسه سلام متوسطه دوم

مدارس سلام برای پذیرش دانش آموز در مقطع دوم متوسطه آزمون ورودی برگزار می کنند که زمان اجرای این آزمون معمولا در اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه می باشد. شرکت در آزمون و کسب نمره خوب ، شرط قبولی در مقطع دوم متوسطه این مدارس است و سوالات آزمون هم از کتاب های درسی ریاضی و علوم (شیمی ، زیست و فیزیک) طراحی می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه مدارس سلام 1402 - شهریه مدارس سلام ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

پس از برگزاری آزمون ورودی در تاریخی که مدرسه اعلام کرده است ، پاسخبرگ دانش آموزان مورد بررسی قرار می گیرد و حدود یک ماه بعد ، نتایج اولیه منتشر می شود. طبق این نتایج دانش آموزان باید برای حضور در مصاحبه اقدام کنند و پس از آن نیز پذیرفته شدگان نهایی مشخص می شوند.

ساعت کاری مدرسه سلام متوسطه دوم

ساعت کاری مدارس سلام در مقطع متوسطه دوم در مدارس مختلف استان ها ممکن است متفاوت باشد اما معمولا از ساعت 7/30 کلاس های درسی آغاز می شوند و تا ساعت 14/30 آخرین کلاس برگزار می شود.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس سلام خوب هستند – کیفیت مدارس سلام

رشته های ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم

بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس سلام این سوال را می پرسند که مدارس سلام چه رشته هایی را برای مقطع دوم متوسطه ارائه می کنند که باید بدانید که در این مدارس رشته های ریاضی و تجربی به صورت تخصصی ارائه می شوند و در رشته علوم انسانی به صورت باشگاهی متمرکز خدمت رسانی صورت می گیرد.

شیوه پذیرش دانش آموز در رشته های ریاضی و تجربی مدارس سلام از طریق فرم هدایت تحصیلی نهم و نتیجه آزمون است و اگر طبق نتایج آزمون ، نمره شما برای قبولی در رشته های ریاضی و تجربی کافی نباشد ، قبولی شما لغو می شود.

سطح آموزشی مدارس متوسطه دوم سلام

ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم

 

پیش از ثبت نام مدارس سلام بهتر است با سطح آموزشی این مدارس آشنا شوید که در این بخش توضیح می دهیم. آموزش های مدارس سلام در 6 سطح ارائه می گردند که سطح اول ، آموزش کامل کتاب های آموزش و پرورش می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  آیا مدارس سلام خوب هستند 📞 کیفیت مدارس سلام

بنابراین تمام کتاب های آموزش و پرورش در دارس سلام تدریس می شوند اما در سطح دوم و سوم ، مجموعه تمریناتی که ویژه مدارس سلام است اجرا می شوند و در سطح بعدی هم با حل تست از کتاب های تستی ، مهارت های تست زنی دانش آموزان تقویت می شود تا برای کنکور آماده شوند.

مرتبط بخوانید : هزینه مدارس سلام و زمان ثبت نام مدارس سلام 

سطح چهارم آموزش های مدارس سلام شامل فعالیت های پژوهشی است و در سطح پنجم نیز دانش آموزان علاقه مند را برای المپیاد علمی دروس ریاضیات ، کامپیوتر ، فیزیک ، شیمی و نجوم آماده می کنند. سطح ششم هم در برگیرنده آموزش های تولید محتوای الکترونیکی می باشد.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم در چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام مدارس سلام مقطع دوم متوسطه معمولا در فروردین ماه می باشد.

  • آیا برای قبولی در دوره دوم متوسطه مدرسه سلام نیاز به شرکت در آزمون می باشد ؟

بله ، آزمون ورودی مدارس سلام برای مقطع دوم متوسطه برگزار می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دبستان پسرانه سلام

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

  دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر