از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دندانپزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دندانپزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان

 

شرکت در کنکور تجربی و قبولی در رشته های جذاب پزشکی و دندانپزشکی دغدغه بسیاری از داوطلبان کنکوری مخصوصا داوطلبان کنکور تجربی است و با توجه به اینکه کسب رتبه قبولی این رشته ها بسیار سخت است ، داوطلبان به دنبال این هستند که بدون کنکور پذیرش شوند. اما سوالی که برای این دسته از داوطلبان مطرح می شود این است که آیا رشته های پزشکی و دندانپزشکی بدون کنکور ارائه می شوند ؟ آیا دانشگاه پردیس خودگردان در رشته دندانپزشکی پذیرش بدون کنکور دارد ؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را مطالعه کنید.

شرایط پذیرش در رشته دندانپزشکی بدون کنکور

دانشگاه پردیس خودگردان در سال های اخیر با برگزاری و ارائه بسیاری از رشته های تحصیلی به صورت بدون کنکور ، داوطلبان زیادی را به سمت خود جذب کرده است‌. شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان آسان تر از شرایط پذیرش رشته های با کنکور است و شما با ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم و یا مدرک دیپلم نظام جدید امکان ثبت نام خواهید داشت.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان بسیار متنوع است و اغلب رشته های گروه علوم تجربی ، علوم انسانی ، ریاضی و فنی مهندسی در این دانشگاه ارائه می شوند اما نکته ای که لازم است به آن توجه داشته باشید ، تاکنون رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری و … در این دانشگاه بدون کنکور نبوده‌اند و شما برای قبولی در این رشته ها باید در کنکور تجربی شرکت نمایید و رتبه مناسبی را نیز به دست آورید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط پذیرش دانشگاه بین المللی کیش پزشکی 1402 📞 راهنمای کامل پذیرش پزشکی دانشگاه کیش

برای پیگیری اخبار مربوط به ارائه یا عدم ارائه رشته های دندانپزشکی و پزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس خودگردان در سال 1400 ، با مشاوران ما در ارتباط باشید تا در صورت تصمیم دانشگاه های پردیس خودگردان برای ارائه بدون کنکور این رشته ها ، سریع اطلاع یابید و پیش از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام خود را به کمک مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شهریه دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان با پرداخت شهریه همراه است و شما در صورت پذیرفته شدن در رشته دندانپزشکی این دانشگاه باید به ازای هر ترم تحصیل ، شهریه مصوبی را که تشکیل شده از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد ، واریز نمایید.

میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته دندانپزشکی بدون کنکور تقریبا با میزان شهریه همین دانشگاه در رشته پزشکی و داروسازی برابر است و حدود 18 تا 20 میلیون تومان برای هر ترم است.

کدام دانشگاه ها رشته های علوم پزشکی را بدون کنکور ارائه می دهند

برخی از دانشگاه ها همچون دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی تعدادی از رشته های گروه علوم پزشکی را بدون کنکور ارائه می دهند و شما به راحتی می‌توانید تنها با ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی وارد این رشته ها شوید و به تحصیل بپردازید. از جمله این رشته ها می توان رشته های زیر را بر شمرد :

احتمالا این را هم بپسندید  دندانپزشکی بدون کنکور - هر آنچه باید بدانید

برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور علوم پزشکی ، اسامی دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها و زمان ، مدارک و شرایط لازم جهت ثبت نام ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا پس از راهنمایی کامل اقدام به ثبت نام کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور در دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی متفاوت است ولی هر دو دانشگاه هم در ترم مهر و هم در ترم بهمن ماه ثبت نام از داوطلبان را انجام می دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دندانپزشکی بدون کنکور

دندانپزشکی بدون کنکور – هر آنچه باید بدانید

دندانپزشکی بدون کنکور دندانپزشکی بدون کنکور موضوعی است که امروز بدان خواهیم پرداخت. دندان پزشکی …

5 نظر

  1. سلام روز بخیر دندانپزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان کیش تا چه سالی پذیرش داشته؟

    • سلام و وقت بخیر ,
      آیا امکان پذیرش در رشته دندانپزشکی واحد‌های بین الملل با رتبه های پایین کشوری وجود دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام نیاز به رتبه مناسب می باشد

  2. سلام روز بخیر دانشگاه پردیس کیش تا چه سالی رشته دندانپزشکی بدون کنکور پذیرش داشته؟

    • پاسخ با ما

      سلام. رشته دندانپزشکی در کنکور تجربی 99 با ده نفر ظرفیت پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان کیش ارایه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر