از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی 1402 📞 در ایران و خارج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی

رشته‌‌‌ دندانپزشکی به دلیل آینده شغلی خوب و درآمد بالایی که دارد ، از رشته‌‌‌‌ های محبوب بسیاری از داوطلبان تجربی می باشد همچنین داوطلبان سایر رشته‌‌‌‌ ها نیز به تحصیل در این رشته‌‌‌‌ علاقه مند می باشند. علاقه مندان به تحصیل در رشته‌‌‌ دندانپزشکی باید در کنکور سراسری شرکت کنند و با کسب رتبه خوب ، وارد این رشته‌‌‌‌ شوند اما با توجه به سخت بودن کسب رتبه خوب در کنکور تجربی ، این سوال برای داوطلبان مطرح است که آیا امکان تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی وجود دارد یا خیر؟ ما این مطلب را آماده کرده‌ ایم تا توضیحات لازم در خصوص ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در ایران و خارج از کشور ارائه نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

کارشناسان ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات علوم پزشکی بدون کنکور هستند.

 آیا شما علاقه مند به  تحصیل در رشته های دندانپزشکی، پزشکی و پیراپزشکی بدون آزمون هستید ؟

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و با اطلاع از آخرین قوانین و شرایط و شهریه و همجنین اطلاع از اسامی دانشگاه ها وارد رشته های علوم پزشکی بدون کنکور شوید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی در ایران

رشته‌‌‌ دندانپزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد ارائه می شود که داوطلبان با شرکت در کنکور تجربی و به دست آوردن رتبه لازم می توانند در یکی از این دانشگاه ها قبول شوند. کسب رتبه لازم برای رشته‌‌‌ دندانپزشکی ، به سادگی نیست و داوطلبان باید مطالعه زیادی داشته‌‌‌‌ باشند تا بتوانند این رتبه را به دست آورند به همین دلیل برخی از علاقه مندان رشته‌‌‌ دندانپزشکی تمایل دارند این رشته‌‌‌‌ را بدون کنکور تحصیل کنند.

دندانپزشکی بدون آزمون در دانشگاه پردیس خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان ، شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه محسوب می شود و از نظر سطح علمی و اعتبار مدرک ، در جایگاه بالایی قرار دارد. عمده رشته‌‌‌‌ های تحصیلی ارائه شده‌ در این دانشگاه از گروه علوم پزشکی و پیراپزشکی می باشند و دانشجویانی که در این رشته‌‌‌‌ ها تحصیل می کنند ، شهریه بالایی می پردازند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه یک ترم دندانپزشکی دانشگاه آزاد 1401 - شهریه ثابت و متغیر رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد

گران بودن هزینه تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان باعث شده‌ است که برخی از داوطلبان تصور کنند با پرداخت شهریه زیاد و بدون کسب رتبه خوب در کنکور ، می توانند وارد این دانشگاه و رشته‌‌‌‌ مورد علاقه خود شوند. در این حالی که این موضوع برای دانشگاه پردیس بین الملل صدق نمی کند و رتبه های پذیرفته‌‌‌‌ شده‌ در این دانشگاه تفاوت چندانی با رتبه های پذیرفته‌‌‌‌ شده‌ دانشگاه روزانه ندارد.

بنابراین شما برای تحصیل رشته‌‌‌ دندانپزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان ، باید در کنکور تجربی شرکت کرده‌ و بتوانید رتبه مناسبی به دست آورید. تفاوت رتبه قبولی شعبه پردیس خودگردان یک دانشگاه روزانه در رشته‌‌‌ های علوم پزشکی ، حداکثر 500 اختلاف است و اینطور نیست که رتبه های خیلی بالا موفق به قبولی در این دانشگاه شوند.

مرتبط بخوانید :  راهنمای قبولی داروسازی بدون کنکور

دندانپزشکی بدون آزمون در دانشگاه آزاد

رشته‌‌‌ دندانپزشکی را دانشگاه آزاد هم ارائه می کند و داوطلبانی که تمایل دارند در این دانشگاه قبول شوند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. در واقع ، تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی در دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست و داوطلب حتما باید از طریق کنکور تجربی اقدام نماید.

در خصوص رتبه قبولی رشته‌‌‌ دندانپزشکی دانشگاه آزاد نیز لازم است بدانید که این دانشگاه به نسبت دانشگاه های روزانه و پردیس خودگردان ، رتبه های کمی بالاتر را پذیرش می نماید اما در مجموع ، رتبه های قبول شده‌ در این دانشگاه نیز از رتبه های خوب کنکور سراسری محسوب می شوند.

خرید صندلی دندانپزشکی بدون کنکور

تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی در ایران امکان پذیر نیست ، بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در این رشته‌‌‌‌ متقاضی خرید صندلی هستند اما آیا امکان خرید صندلی دندانپزشکی بدون کنکور وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دانشگاه هایی که اقدام به فروش صندلی علوم پزشکی می کنند ، مجوز وزارت بهداشت را ندارند و کار آنها غیرقانونی است. مدرکی که این دانشگاه ها به فارغ التحصیلان خود ارائه می دهند ، غیرمعتبر بوده‌ و برای ورود به کار فاقد ارزش می باشد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

تحصیل دندانپزشکی بدون ازمون ورودی در خارج

تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی

بر خلاف ایران ، تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی در خارج امکان پذیر می باشد و دانشگاه های بسیاری از کشور های مختلف ، پذیرنده‌ دانشجوی بدون کنکور در رشته‌‌‌ های علوم پزشکی هستند. از جمله این دانشگاه ها عبارتند از :

  • دانشگاه چارلز پراگ جمهوری چک
  • دانشکده هاردس کارالاو جمهوری چک
  • دانشگاه ماساریک جمهوری چک
  • دانشگاه پوزنان لهستان
  • دانشگاه پزشکی ورشو لهستان
  • دانشگاه پزشکی لودز لهستان
  • دانشگاه بین‌ المللی کاکاسوس گرجستان
  • دانشگاه کیف اوکراین
  • دانشگاه استانبول ترکیه
  • دانشگاه پزشکی ناتینگهام
  • دانشگاه مک‌ گیل
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه تورنتو
  • و…
احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ظرفیت مازاد آزاد - طبق قبولی های 1400 و 99

شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی در خارج برای هر یک از دانشگاه ها متفاوت است. برخی از دانشگاه ها ، آزمون ورودی برگزار می کنند اما بعضی دیگر از دانشگاه ها نیز ملاک جذب را سوابق تحصیلی و معدل قرار داده‌ اند. با توجه به متفاوت بودن شرایط پذیرش بدون کنکور در هر یک از دانشگاه ها ، می توانید برای راهنمایی شدن در این زمینه با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

مرتبط بخوانید : بازار کار رشته دارویاری

سوالات شما

  • آیا تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی در ایران امکان پذیر است؟

هیچ یک از واحدهای دانشگاه علوم پزشکی دایر در ایران ، رشته‌‌‌‌ دندانپزشکی بدون کنکور را ارائه نمی کنند.

  • شرایط تحصیل دندانپزشکی بدون آزمون ورودی در خارج چگونه است؟

برای تحصیل بدون کنکور رشته‌‌‌ دندانپزشکی در خارج از کشور ، شرایط هر یک از دانشگاه ها متفاوت است. برخی از دانشگاه ها آزمون اختصاصی برگزار می کنند و بعضی دیگر از دانشگاه ها نیز بر اساس معدل ثبت نام انجام می دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ظرفیت مازاد آزاد

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ظرفیت مازاد آزاد – طبق قبولی های 1400 و 99

  واحد ظرفیت مازاد یا ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد دارای رشته های تحصیلی محدودی با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر