از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 📞 لینک مستقیم دانلود دفترچه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 مدتی پس از اتمام فرایند انتخاب رشته ارشد سراسری آغاز می شود و علاقه مندان به انتخاب رشته این دانشگاه می بایست از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی دفترچه راهنما را دانلود کنند و کد رشته محل های مورد تقاضای خود را استخراج نمایند. در ادامه این مطلب توضیحات کامل در خصوص دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403 ارائه خواهد شد ضمن اینکه لینک دانلود دفترچه را قرار داده ایم.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد و سپردن انتخاب رشته خود به مشاوران مجرب ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403

کنکور کارشناسی ارشد 1403 در اسفندماه 1402 برگزار گردید و برای داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند ، یک کارنامه منتشر می شود که بر اساس آن می توانند انتخاب رشته خود را آغاز نمایند.

از ثبت نام تا برگزاری آزمون کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری و آزاد مشترک است اما پس از آنکه نتایج اعلام شود ، انتخاب رشته این دانشگاه ها به طور مجزا انجام می گیرد و علاقه مندان به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند که زمان انتخاب رشته ارشد این دانشگاه احتمالا در هفته اول تیرماه خواهد بود. دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در اولین روز انتخاب رشته منتشر می شود و در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد از دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری مجزاست و دفترچه این دانشگاه که به صورت فایل پی دی اف است در سایت azmoon.org قرار داده می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  با رتبه 20000 دانشگاه آزاد کجا قبول میشم 1402 📞 راهنمای قبولی 20000 دانشگاه آزاد

بنابراین برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می بایست به سایت فوق مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که دفترچه برای تمام گروه های آزمایشی مشترک است.

مرتبط بخوانید : شرایط کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد هنوز منتشر نشده است و برای دسترسی آسان تر شما ، به محض انتشار لینک دانلود آن را در زیر قرار می دهیم :

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ، ممکن است بعضی از واحد های دانشگاه آزاد ظرفیت رشته های تحصیلی خود را تغییر دهند و یا تعدادی از رشته ها را حذف و یا تعدادی رشته اضافه نمایند. در این صورت ، اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد منتشر می گردد. داوطلبان می بایست قبل از اتمام مهلت انتخاب رشته ، این دفترچه را بررسی نمایند تا مطمئن شوند رشته های انتخابی آنها حذف نشده است همچنین اگر رشته مورد تقاضای آنها ارائه شده بود ، در فرم انتخاب رشته خود ثبت نمایند.

مرتبط بخوانید : ترمیم معدل کارشناسی ارشد

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 از هفته آخر خردادماه آغاز می شود. داوطلبانی که تقاضای انتخاب رشته های ارشد این دانشگاه را دارند می بایست از طریق سایت azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

انجام انتخاب رشته ارشد در سایت azmoon.org با پرداخت هزینه همراه است. هر داوطلب باید قبل از تکمیل فرم ، هزینه را پرداخت کند و سریال پرداخت را دریافت نماید. پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، امکان دسترسی به فرم انتخاب رشته وجود دارد. فرم انتخاب رشته را می توان حداکثر با 100 کد رشته محل تکمیل کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  کارشناسی ارشد مهندسی شیمی بدون کنکور 1401 - شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف

برای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد نیاز است که علاوه بر واریز هزینه، کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته را نیز درج کنید. کد دسترسی به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه کنکور موجود می باشد.

مرتبط بخوانید : هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • چگونه از رشته های ارشد دانشگاه آزاد مطلع شویم ؟

رشته های ارشد دانشگاه آزاد در داخل دفترچه راهنمای انتخاب رشته قرار داده می شوند.

  • دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403 حداکثر در هفته اول تیرماه خواهد بود.

  • برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

متقاضیان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد برای دانلود دفترچه راهنما باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

نتایج آزمون ارشد دانشگاه معارف قم

نتایج آزمون ارشد دانشگاه معارف قم 1403 📞 زمان و سایت مشاهده نتایج آزمون اختصاصی

نتایج آزمون ارشد دانشگاه معارف قم در دو مرحله اولیه و نهایی برای خواهران و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر