از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کاردانی رشته کامپیوتر 1402 📞 ثبت نام رشته فوق دیپلم کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کاردانی رشته‌‌‌ کامپیوتر

رشته کامپیوتر در دوره های کاردانی و کارشناسی ارائه می گردد و داوطلبانی که می خواهند با تحصیل در این رشته‌‌‌ مدرک فوق دیپلم بگیرند ، می توانند با شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای و یا ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور ، پذیرفته‌‌‌ شوند. کاردانی رشته‌‌‌ کامپیوتر به مدت دو سال زمان تحصیل دارد و در انتها نیز به فارغ التحصیلان مدرک فوق دیپلم اعطاء می گردد پس از دریافت مدرک نیز امکان ادامه تحصیل با شرکت در آزمون و یا بر اساس سوابق تحصیلی وجود دارد. برای ثبت نام در رشته‌‌‌ کاردانی کامپیوتر می بایست برخی اطلاعات را داشته‌‌‌ باشید که در ادامه این مطلب راهنمایی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره تخصصی ثبت نام در دانشگاه ها و رشته ها ، مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما داوطلبان عزیز هستند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته‌‌‌ حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون فنی حرفه ای کاردانی رشته کامپیوتر

آزمون کاردانی فنی حرفه ای توسط سازمان سنجش برای پذیرش دانشجو در رشته‌‌‌ های کاردانی برگزار می شود. رشته‌‌‌ های ارائه شده‌ در کاردانی فنی حرفه ای عمدتا بدون کنکور هستند و داوطلب برای قبولی در این رشته‌‌‌ ها فقط باید انتخاب رشته‌‌‌ کند اما رشته‌‌‌ کامپیوتر به صورت با کنکور ارائه می گردد و نیاز است که رتبه مناسب در آزمون کسب شود.

اگر می خواهید در دانشگاه های فنی حرفه ای روزانه و شبانه تحصیل کنید ، می بایست ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای را انجام دهید و در زمان ثبت نام انتخاب رشته‌ نیز کنید. سپس اگر پس از شرکت در آزمون رتبه مناسب به دست آورده‌ باشید ، در یکی از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته‌‌‌ خواهید شد.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن - پاسخ با ما

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای همه ساله انجام می گیرد و برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. زمان ثبت نام در آزمون معمولا در تیرماه هر سال می باشد و آزمون نیز در اوایل شهریورماه برگزار می گردد.

مرتبط بخوانید : رشته‌‌‌ مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

کاردانی رشته‌‌‌ کامپیوتر در دانشگاه علمی کاربردی

رشت کاردانی کامپیوتر با شرایط پذیرش آسان در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شود. شما برای قبولی در این دانشگاه تنها مدرکی که نیاز دارید دیپلم است و فرقی نمی کند که فارغ التحصیل نظام قدیم هستید یا نظام جدید. می توانید با ارائه مدرک دیپلم خود ، رشته‌‌‌ کاردانی کامپیوتر گرایش های زیر در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید. :

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی توسعه دهنده‌ وب – (Back End)
  • کاردانی فنی توسعه دهنده‌ وب – (Front End)
  • کاردانی فنی تست سامانه های نرم افزاری

برای ثبت نام و انتخاب رشته‌‌‌ دانشگاه علمی کاربردی لازم است که در سایت سازمان سنجش اقدام نمایید و هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری از این سایت ، بپردازید. سپس می توانید حداکثر 20 کد رشته‌‌‌ محل را که از دفترچه راهنما تهیه کرده‌ اید ، در سایت به ثبت برسانید. لازم به ذکر است که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال های مهر و بهمن انجام می شود که رشته‌‌‌ های ارائه شده‌ در نیمسال مهر ، متنوع تر و با ظرفیت پذیرش بیشتری هستند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد ته‌‌‌ران رشته‌‌‌ کامپیوتر – معرفی دانشگاه ها و شرایط قبولی

کاردانی کامپیوتر در دانشگاه آزاد

کاردانی رشته کامپیوتر

در صورت تمایل به تحصیل در رشته‌‌‌ کاردانی کامپیوتر می توانید دانشگاه آزاد را هم برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید. این دانشگاه گرایش های زیر را برای رشته‌‌‌ کامپیوتر ارائه می کند :

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
احتمالا این را هم بپسندید  رشته نقشه برداری دانشگاه علمی کاربردی - لیست دانشگاه ها و شرایط قبولی

برای ثبت نام بدون کنکور در رشته‌‌‌ کاردانی کامپیوتر دانشگاه آزاد ، باید یکی از مقاطع کاردانی پیوسته‌‌‌ یا کاردانی ناپیوسته‌‌‌ را انتخاب کنید و سپس دفترچه راهنمای مربوط به آن مقط را بررسی نمایید. برای ثبت نام کاردانی پیوسته‌‌‌ از شما فقط مدرک دیپلم خواسته‌‌‌ می شود و تفاوتی ندارد که دیپلم شما نظام قدیم است یا نظام جدید اما اگر می خواهید وارد دوره ناپیوسته‌‌‌ این مقطع شوید ، باید دارای یکی از مدارک دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم باشید.

مرتبط بخوانید : مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم تجربی

سوالات شما

  • رشته‌‌‌ کاردانی کامپیوتر را کدام دانشگاه ها ارائه می کنند ؟ 

رشته‌‌‌ کاردانی کامپیوتر در دانشگاه های فنی حرفه ای روزانه ، شبانه ، آزاد ، علمی کاربردی و … ارائه می شود.

  • آیا برای قبولی در رشته کاردانی کامپیوتر باید در کنکور شرکت کنیم ؟

خیر شما می توانید به صورت بدون کنکور نیز در رشته‌‌‌ کامپیوتر ثبت نام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر