از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401 – دانلود مستقیم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته ریاضی - 99 - دانلود مستقیم

 

کنکور سراسری ریاضی از جمله رشته هایی است که داوطلبان زیادی دارد و اکثر داوطلبان برای قبولی در رشته های مهندسی با یکدیگر رقابت می کنند. پذیرش در رشته ریاضی در دانشگاه های دوره روزانه ، نوبت دوم (شبانه) ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور صورت می گیرد . دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور از سایت سنجش منتشر می شود و پس از انتشار ، داوطلبان آزمون سراسری ریاضی می توانند نسبت به دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته ریاضی از سایت pasokhbama.com و سایت sanjesh.org اقدام نمایند.

اگر شما هم مثل بسیاری دیگر از داوطلبان کنکور سراسری 1401 با نحوه انتخاب رشته اصولی کنکور آشنایی ندارید ، مشاوران ما روش های اصولی انتخاب رشته را به شما آموزش خواهند داد تا با استفاده از این روش ها در بهترین رشته و دانشگاه قبول شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته سراسری ریاضی 1401

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می پذیرد. داوطلبان کنکور ریاضی پس از بررسی کارنامه کنکور و رتبه قبولی و آگاهی از شرایط و ضوابط هر یک از رشته ها ، می توانند 150 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

پس از برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتایج در قالب کارنامه اولیه از سایت سنجش ، دفترچه انتخاب رشته سراسری کنکور 1401 از سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

بلافاصله پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1401 ، می توانید با استفاده از لینک فوق دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401 را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک فوق کلیک کنید)

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته آزاد ریاضی 1401

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری متفاوت است. آن دسته از داوطلبانی که متقاضی انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشند ، پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و انتشار دفترچه انتخاب رشته آزاد ریاضی می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

لیست رشته های دانشگاه آزاد به صورت مجزا و در قالب دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد کنکور ریاضی

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد کنکور ریاضی

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک نمایید)

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته آزاد کنکور ریاضی 

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال خواهد شد)

قسمت های مختلف دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 1401

  • فصل اول توضیحات و ضوابط کلی پذیرش و نحوه انتخاب رشته : بخش نخست دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی ، به نحوه انتخاب رشته سراسری ، دریافت کارنامه آزمون ، سهمیه های مختلف آزمون سراسری ، زیرگروه های رشته ریاضی ، شرایط کلی پذیرش داوطلبان در دانشگاه و توضیحاتی در رابطه با دوره های تحصیلی دانشگاه ها اختصاص دارد.
  • بخش دوم توضیحات و جداول کد رشته های دانشگاهی : در این بخش کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دانشگاه های  کنکور ریاضی در دوره های روزانه ، نوبت دوم (شبانه) ، پردیس خودگردان ، ظرفیت مازاد ، دانشگاه فرهنگیان ، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و هم چنین دانشگاه پیام نور ارائه شده است.

پیشنهاد می شود برای آگاهی از زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته سراسری کنکور ریاضی ، از کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی  پاسخ با ما در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شما می توانید برای انجام انتخاب رشته  کنکور ریاضی و قبولی در دانشگاه های برتر با مشاوران ارشد ” پاسخ با ما “ تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • آیا پی دی اف دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401 منتشر شده است ؟

بله پی دی اف دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401 را می توانید از این مطلب دانلود کنید.

  • انتخاب رشته کنکور ریاضی 1401 از چه تاریخی آغاز می شود ؟

زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی از 18 مردادماه 1401 است.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته دانشگاه آزاد رشته تجربی - راهنمای انتخاب رشته تجربی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 – نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته آزاد

  دانشگاه آزاد مثل سایر دانشگاه ها دانشجویان خود را از طریق کنکور سراسری پذیرش …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر