از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ترمیم نمره نظام جدید 📞 امکان ترمیم نمرات دروس نهایی برای دیپلمه های نظام جدید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ترمیم نمره نظام جدید

 

ترمیم نمره دروس نهایی برای دیپلمه های نظام جدید فرصتی برای بهبود سوابق تحصیلی هر یک از داوطلبان در کنکور 1402 است که می توانند با شرکت در آزمون ترمیم معدل که معمولا سه نوبت در سال برگزار می شود ، نمرات خود را ارتقا دهند. ثبت نام داوطلبان ترمیم سوابق تحصیلی به صورت داوطلب آزاد و مطابق دستورالعمل ثبت نام داوطلبان آزاد صرفا در مدارس بزرگسالان دولتی انجام می گیرد و در مناطقی که مدارس دولتی بزرگسال دایر نیست ، یکی از واحدهای آموزشی روزانه که اداره آموزش و پرورش منطقه تعیین می ‌کند برای برگزاری آزمون ترمیم نمره نظام جدید در نظر گرفته خواهد شد.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با اطلاع دقیق از شرایط و قوانین ترمیم معدل از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی می توانند پاسخگوی سوالات شما باشند.

برای ارتباط با مشاوران و پرسیدن سوالات خود می توانید همین حالا تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

امکان ترمیم نمره دروس نهایی برای دیپلمه های نظام جدید

موضوع تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری بحث جدیدی نیست و همه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می دانند که نمرات امتحانات نهایی سال آخر دوره دوم متوسطه به صورت مستقیم در نمره و تراز کنکور اعمال می شود و اخیرا هم که با تصمیم شورای سنجش و پذیرش دانشجو مبنی بر تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور 1402 ، بسیاری از دانش آموزانی که در برخی از دروس نمرات پایینی کسب کرده اند نگران تاثیر منفی نمرات خود در کنکور هستند.

اما امکان ترمیم نمره دروس نهایی برای دیپلمه های نظام جدید با شرکت در آزمون ترمیم معدل فراهم است و اگر شما هم فکر می کنید که با شرکت در این آزمون می توانید نمرات بهتری را کسب کنید ، می توانید در زمانی که اعلام می شود برای ثبت نام کردن اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه مای مدیو ترمیم معدل 📞 راهنمای ثبت نام ترمیم معدل در مای مدیو

توجه داشته باشید که ترمیم معدل فقط مختص کنکور سراسری است و نمراتی را که در ترمیم معدل به دست می آورید در کارنامه کتبی دیپلم شما اصلاح نمی گردد و آموزش پرورش در هنگام ثبت نام در کنکور ، نمرات جدیدی که کسب کرده اید را به صورت سیستماتیک به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می کند.

مرتبط بخوانید : شرایط ترمیم نمرات امتحانات نهایی برای داوطلبان کنکور و مدارک لازم برای ثبت نام ترمیم معدل

شرایط ترمیم نمره نظام جدید

ترمیم نمره نظام جدید

  • ثبت نام متقاضیان ترمیم سوابق تحصیلی به صورت داوطلب آزاد در مدارس بزرگسالان دولتی انجام خواهد گرفت.
  • اگر در مناطقی مدارس بزرگسال دایر نباشد ، سازمان آموزش و پرورش منطقه یکی از واحدهای آموزشی روزانه را به متقاضیان معرفی خواهد کرد.
  • شرکت در آزمون ترمیم نمره نظام جدید صرفا یک بار در یکی از نوبت ‌های امتحانی خرداد ، شهریور یا دی ماه امکان پذیر است و داوطلبان می توانند درس یا دروس موردنظر را انتخاب و در امتحانات مربوط شرکت کنند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با اطلاع دقیق از شرایط و قوانین ترمیم معدل نظام جدید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی می توانند پاسخگوی سوالات شما باشند.

برای ارتباط با مشاوران و پرسیدن سوالات خود می توانید همین حالا تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

  • نمرات اکتسابی در آزمون ترمیم نمره جایگزین نمرات قبلی کارنامه کتبی نخواهد شد و فقط جهت اعمال در سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ملاک خواهد بود.
  • اگر نمرات کسب شده داوطلب در آزمون ترمیم پایین ‌تر باشد نمرات قبل در سوابق داوطلب اعمال خواهد شد.
  • دانش آموزی که اکنون در حال تحصیل است نمی‌تواند درخواست ترمیم نمره بدهد.
  • نوع مدرسه از جمله تیزهوشان یا نمونه دولتی بودن تاثیری در امتحانات ترمیم نمره نظام جدید ندارد و شرایط شرکت در آزمون ترمیم سوابق تحصیلی برای همه متقاضیان یکسان می باشد.

سایت ثبت نام ترمیم نمره نظام جدید

سامانه ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات ، سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir می باشد. فارغ التحصیلان نظام جدیدی که قصد شرکت در امتحانات ترمیم نمره نظام جدید را دارند ، باید در این سایت اقدام به ثبت نام کنند و سپس اعلام نتایج هم از همین سامانه خواهد بود.

مرتبط بخوانید : ترمیم معدل دیپلم برای دانشگاه فرهنگیان

پاسخ به سوالات پر تکرار

احتمالا این را هم بپسندید  ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات در my medu ir ✨ راهنمای کامل

شناسامه ، کارت ملی ، مدرک دیپلم ، ریز نمرات دیپلم ، رسید پرداخت هزینه ثبت نام و … از مدارک لازم برای ثبت نام ترمیم معدل هستند.

بله با توجه به اینکه شرط معدل دانشگاه فرهنگیان 14 است ، اگر در آزمون ترمیم نمره ، معدل بالای 14 را به دست آورید می توانید انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انجام دهید.

تاثیر معدل در کنکور 1401 به میزان 40 درصد بود.

  • شرط معدل کنکور 1402 چقدر است ؟

تاثیر معدل در کنکور 1402 فعلا به میزان 50 درصد خواهد بود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ترمیم معدل

ترمیم معدل 📞 راهنمای ترمیم معدل دیپلم برای کنکور 1403

ترمیم معدل برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری که دارای معدل پایینی هستند ، امکان پذیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر