از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تاثیر معدل در کنکور 1401 – میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 1401

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تاثیر معدل در کنکور 1401 - میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 1401

 

تاثیر معدل در کنکور 1401 توسط سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org از میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1401 مطلع شوند. این اطلاعیه در خصوص کنکور 1401 تا به امروز منتشر نشده است و در صورت انتشار این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

تاثیر معدل در کنکور 1401

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در سال 1400 ، به صورت مثبت و 30 درصد اعمال خواهد شد. تاثیر سوابق تحصیلی در سال های گذشته نیز به میزان 25 درصد و 5 درصد بوده است. گفتنی است ، این اثر  گذاری در تراز داوطلبان کنکور خواهد بود ، یعنی نمرات کسب شده در امتحانات نهایی و رتبه کنکور داوطلبان به تراز تبدیل خواهد شد. برای داوطلبان نظام جدید که امتحانات پایه دوازدهم آنها به صورت نهایی برگزار می شود ، معدل امتحانات دهم و یازدهم در کنکور تاثیری ندارد.

شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری عزیز میتوانید برای اطلاع از میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 1401 از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

داوطلبان مشمول طرح 30 درصدی

آن دسته از افرادی که دارای مدرک فارغ التحصیلی تجربی ، ریاضی فیزیک ، علوم انسانی و علوم معارف اسلامی بوده و دیپلم خود را از سال 98 تا 1400 در نظام آموزشی جدید اخذ کرده و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی یا کشوری برگزار شده باشد ، مشمول اعمال 30 درصد تاثیر مثبت خواهند شد.

احتمالا این را هم بپسندید  برای کنکور انسانی از کجا شروع کنم - برنامه ریزی حرفه ای کنکور انسانی

داوطلبان مشمول طرح 25 درصدی

تاثیر معدل در کنکور 1401 برای داوطلبانی که دارای مدرک علوم انسانی ، علوم و معارف اسلامی ، علوم تجربی و ریاضی فیزیک بوده و دیپلم خود را از سال 94 تا 97 در نظام آموزشی قدیم دریافت کرده اند ، 25 درصد تاثیر مثبت خواهد بود.

داوطلبان مشمول طرح 5 درصدی

آن دسته از داوطلبانی که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را از سال 91-90 دریافت کرده اند و یک یا چند درس آنها به صورت نهایی و کشوری برگزار شده باشد ، مشمول اعمال 5 درصد تاثیر مثبت می شوند.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور – دیپلمه های غیر مرتبط

تاثیر معدل در کنکور 1401 برای داوطلبانی که دیپلم متفاوت دارند نیز به صورت مثبت اعمال خواهد شد ، با این تفاوت که تنها معدل نهایی دروس عمومی که به صورت نهایی برگزار شده باشد ، مورد محاسبه قرار می گیرد.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور – برای داوطلبان مدرک فنی حرفه ای

برای داوطلبانی که مدرک فنی حرفه ای و کاردانش دارند ، تاثیر معدل چه به صورت مثبت و چه به صورت منفی محاسبه نخواهد شد. داوطلبان دارای مدرک فنی حرفه ای می توانند در کنکور هر سه گروه ریاضی ، انسانی و تجربی شرکت کنند . این داوطلبان اگر می خواهند مشمول تاثیر مثبت معدل شوند ، باید در امتحانات نهایی رشته مورد نظر خود شرکت کنند.

چه افرادی مشمول تاثیر معدل در کنکور 1401 نخواهند شد ؟

آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری که مدرک دیپلم شان را قبل از سال 94 دریافت کرده اند و افرادی که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 اخذ کرده اند ، مشمول اعمال سوابق تحصیلی چه به صورت مثبت و چه به صورت منفی نخواهند شد.

احتمالا این را هم بپسندید  تاثیر ۴۰ درصدی معدل در کنکور ۱۴۰۱ - تاثیر مثبت ۴۰ درصدی معدل در کنکور ۱۴۰۱ قطعی شد

تاثیر مثبت معدل در کنکور  1401 چگونه خواهد بود ؟

تاثیر مثبت معدل در کنکور 1401 یا سوابق تحصیلی بدین معناست که اگر نمرات امتحانات نهایی سبب کاهش رتبه کنکور داوطلب در آزمون سراسری شود ، این نمره محاسبه نخواهد شد. طبق دفترچه کنکور سراسری تاثیر سوابق تحصیلی امتحانات سال دوازدهم دانش آموزان در کنکور سراسری 1401 به میزان 30 درصد و مثبت خواهد بود.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با اطلاع دقیق از شرایط و قوانین ترمیم معدل از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی می توانند پاسخگوی سوالات شما باشند.

برای ارتباط با مشاوران و پرسیدن سوالات خود می توانید همین حالا تماس بگیرید.

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تاثیر قطعی معدل در کنکور چگونه خواهد بود ؟

تاثیر قطعی معدل در کنکور بدین معناست که سوابق تحصیلی و معدل دیپلم داوطلب بدون توجه به رتبه داوطلب چه به صورت مثبت و چه به صورت منفی در تعیین رتبه قبولی او در آزمون سراسری اثرگذار خواهد بود.

باتوجه به افزایش میزان سوابق تحصیلی دیپلم در کنکور ، داوطلبانی که معدل پایینی دارند می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام ترمیم معدل دانش آموزان با شرکت مجدد در امتحانات نهایی معدل خود را افزایش دهند. همه فارغ التحصیلان تنها یک بار می توانند در این آزمون شرکت کنند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با تاثیر معدل در کنکور 1401 و مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور با کارشناسان ارشد ” پاسخ با ما “ تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ایا سرباز میتواند کنکور بدهد

ایا سرباز میتواند کنکور بدهد – شرایط شرکت در کنکور حین سربازی

    علاقه مندان به شرکت در کنکور سراسری که هر ساله توسط سازمان سنجش …

3 نظر

  1. سلام.ببخشید یعنی برای ما که دیپلمه های ۱۴۰۰ هستیم تاثیر معدل برا کنکور ۱۴۰۱ سی درصد مثبته یا باید بریم ترمیم معدل ما؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تاثیر معدل در کنکور 1401 برای داوطلبان نظام قدیم 30 درصد است

  2. سلام ممکنه دریک سال ترمیم معدل فقط در یک نوبت برگزار شه؟مثلا دی 1400 برگزار شه ولی خرداد 1401 برگزار نشه؟ تاثیر معدل در کنکور 1401 چقدره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر