از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 1403 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان

نتایج نمونه دولتی استان هرمزگان به صورت مجزا از سایر استان ها اعلام می شود. دانش آموزان پایه نهم این استان که در تاریخ تیرماه 1403 در جلسه آزمون نمونه دولتی حضور داشته اند ، برای دریافت نتایج باید به سایت آموزش و پرورش مراجعه نمایند. در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری در خصوص زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 1403 ارائه می شود. لطفا همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 1403

نتایج نمونه دولتی هرمزگان به فاصله 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد و با توجه به برگزاری آزمون در تاریخ 9 تیرماه ، پیش بینی می شود که تا اواخر تیرماه نتایج اعلام گردد. البته احتمال تاخیر در اعلام نتایج نیز وجود دارد ولی حداکثر تا اول مرداد ماه ، کارنامه دانش آموزان منتشر خواهد شد.

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 1403

همانطور که بالاتر نیز گفته شد ، نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت استان به استان اعلام می شود و دانش آموزان استان هرمزگان که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده‌ اند برای دریافت نتایج لازم است به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی هرمزگان از سایت my.medu.ir به اطلاعات دانش آموز مثل شماره ملی و سری سریال شناسنامه نیاز است و با درج اطلاعات خواسته شده‌ می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان 1402 📞 زمان و سامانه دریافت نتایج نمونه دولتی زنجان

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

سه نوع کارنامه برای نتایج آزمون نمونه دولتی هرمزگان

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، پس از دریافت کارنامه خود در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند :

  • دانش آموزانی که تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی مورد تقاضا را به دست آورده‌ اند و پذیرفته شده‌ اند. این دسته از دانش آموزان باید پیگیر اطلاعیه های ثبت نام از سوی مدرسه قبولی باشند. سپس در تاریخ تعیین شده‌ نسبت به ثبت نام حضوری اقدام کنند.
  • دانش آموزانی که تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی را به دست نیاورده‌ اند و مردود شده‌ اند.
  • دانش آموزانی که از حداقل تراز لازم برای قبولی در مدرسه نمونه دولتی برخوردار هستند اما ظرفیت مدرسه تکمیل است و جزو ذخیره های مدرسه هستند.

اعتراض به نتایج نمونه دولتی هرمزگان 

برای تمام دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده‌ اند حتی برای دانش آموزانی که قبول نشده‌ اند ، یک کارنامه صادر می شود. در کارنامه نمونه دولتی ، درصد دروسی که دانش آموز کسب کرده‌ است درج شده‌ است و دانش آموز می تواند با بررسی پاسخنامه و سوالات اشتباه و درست ، درصد دروس خود را محاسبه کند و اگر اشتباهی رخ داده‌ باشد ، امکان اعتراض به نتایج برای او فراهم است.

زمان اعتراض به نتایج نمونه دولتی هرمزگان در سایت my.medu.ir اطلاع رسانی می شود و متقاضیان فقط در تاریخ تعیین شده‌ می توانند درخواست اعتراض خود را ثبت کنند.

مرتبط بخوانید : تراز ذخیره های نمونه دولتی – تراز لازم لیست ذخیره های نمونه دولتی

اعلام نتایج ذخیره های نمونه دولتی هرمزگان 

لیست ذخیره های نمونه دولتی هرمزگان همزمان با اعلام نتایج منتشر می شود. در کارنامه دانش آموزانی که ذخیره هستند ، عنوان ذخیره مدرسه مد نظر درج می شود. این دسته از دانش آموزان باید پیگیر اطلاعیه های مدرسه باشند تا اگر بعضی از قبول شدگان مدرسه بنا به دلایلی مثل انتفالی یا قبولی در مدرسه تیزهوشان ، نخواستند در مدرسه نمونه دولتی ثبت نام کنند و ظرفیت مدرسه خالی باقی ماند ، از دانش آموزان ذخیره ثبت نام به عمل آید.

مرتبط بخوانید : ذخیره های نمونه دولتی کی اعلام میشود

تکمیل ظرفیت نمونه دولتی هرمزگان 1403

اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان

در خصوص تکمیل ظرفیت نمونه دولتی هرمزگان لازم است بدانید که آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در تمام استان های کشور به صورت تک مرحله ای برگزار می شود و تکمیل ظرفیت ندارد زیرا دانش آموزان ذخیره مشخص هستند و اگر مدرسه ظرفیت خالی داشته باشد ، دانش آموزان ذخیره را ثبت نام می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 1402 📞 زمان اعلام نتایج و راهنمای دریافت

اما در پایه دهم به یازدهم نمونه دولتی در بعضی از سال ها و بعضی از استان ها ، تکمیل ظرفیت برگزار می شود. البته بستگی دارد مدرسه ها اعلام ظرفیت کنند و سازمان آموزش و پرورش استان ، آزمون تکمیل ظرفیت را برگزار نماید.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان چه تاریخی است ؟

زمان اعلام نتايج نمونه دولتی هرمزگان در نیمه دوم مرداد ماه است.

  • برای مشاهده نتایج نمونه دولتی هرمزگان به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

دانش آموزان آزمون نمونه دولتی هرمزگان برای مشاهده نتایج باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

  • لیست ذخیره های نمونه دولتی هرمزگان چه زمانی اعلام می شود ؟

لیست ذخیره های نمونه دولتی هرمزگان همزمان با اعلام نتايج منتشر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران

اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران

آزمون نمونه دولتی استان مازندران همانند سایر استان ها به صورت استانی و مجزا برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر