از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی فارس 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی فارس

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی فارس

دانش آموزان استان فارس که در موعد مقرر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، باید منتظر اعلام نتایج باشند تا در صورت کسب حداقل تراز لازم ، در یکی از مدارس انتخابی خود پذیرفته‌ شوند. نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استان به استان اعلام می شود و اعلام نتایج نمونه دولتی فارس نیز استانی خواهد بود. در ادامه این مطلب ، به بررسی زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی این استان می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی فارس ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی فارس 1402

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در 9 تیرماه 1402 است. فقط دانش آموزانی که در سایت نمونه دولتی ثبت نام کرده‌ اند ، امکان حضور در جلسه آزمون را دارند. پس از برگزاری آزمون ، پاسخ برگ تمام دانش آموزانی که در آزمون شرکت کرده‌ اند بررسی می شود که تعداد شرکت کنندگان هر استان زمان اعلام نتایج را تعیین می کند.

جمعیت دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم استان فارس شرکت می کنند ، زیاد است بنابراین نتایج این استان ممکن است کمی دیر اعلام شود ولی حداکثر 6 هفته پس از برگزاری آزمون یعنی در نیمه اول مردادماه ، کارنامه دانش آموزان منتشر خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام هنرستان نمونه دولتی 📞 راهنمای شرکت در آزمون نمونه دولتی هنرستان

با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق اعلام نتايج نمونه دولتی مدارس فارس ، برای پیگیری اخبار مربوطه با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما در تماس باشید.

مرتبط بخوانید : تراز ذخیره های نمونه دولتی – تراز لازم لیست ذخیره های نمونه دولتی

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی فارس

همانطور که گفته‌ شد ، نتايج آزمون نمونه دولتی به صورت استانی اعلام می شود و دانش آموزان استان فارس باید از سامانه my.medu.ir کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم خود را دریافت کنند. برای دریافت نتایج از این سامانه نیاز به کدملی و کدرهگیری می باشد.

پس از اینکه وارد سایت my.medu.ir ، از منوی راست سایت بر روی گزینه “مشاهده کارنامه آزمون” کلیک کنید. سپس آزمون مدنظر را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. در مرحله بعد شما می توانید با درج کد ملی و سری سریال شناسنامه خود ، کارنامه را دریافت نمایید.

پس از مشاهده نتایج در یکی از دسته های زیر قرار خواهید گرفت :

  • پذیرفته‌ شده‌ : که در این صورت باید در تاریخ تعیین شده‌ از سوی مدرسه ، همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری مراجعه کنید.
  • پذیرفته‌ نشده‌ : در این صورت تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی انتخابی تان را به دست نیاورده‌ اید. مگر آنکه در محاسیه درصد دروس و تراز آزمون شما اشتباهی رخ داده باشد.
  • ذخیره : در این صورت دارای تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی هستید اما باید منتظر بمانید تا مدرسه اعلام ظرفیت کند.

اعتراض به نتایج نمونه دولتی فارس

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی پذیرفته‌ نشده‌ اند ، پس از بررسی کارنامه خود در صورتی که احتمال دهند در محاسبه درصد دروس و تراز آزمون آنها اشتباهی پیش آمده‌ است ، می توانند نسبت به نتایج اعتراض نمایند. شرایط اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی برای تمام شرکت کنندگان آزمون فراهم است و دانش آموزان باید به صورت اینترنتی در همان سامانه اعلام نتایج ، درخواست اعتراض خود را به ثبت برسانند.

احتمالا این را هم بپسندید  جواب ازمون نمونه دولتی کی میاد ؟ 📞 زمان اعلام و راهنمای مشاهده نتایج نمونه دولتی 1402

ذخیره های اعلام نتایج نمونه دولتی فارس

اعلام نتایج نمونه دولتی فارس

همزمان با اعلام نتايج آزمون نمونه دولتی فارس ، لیست ذخیره ها نیز اعلام می شود و دانش آموزانی که جزو ذخیره های این آزمون باشند در کارنامه آنها درج می شود. با توجه به اینکه بعضی از پذیرفته‌ شدگان مدارس نمونه دولتی ، مدرسه خود را تغییر می دهند و یا در آزمون تیزهوشان نیز پذیرفته‌ شده‌ اند ، در این صورت ظرفیت مدرسه تکمیل نمی شود و مدرسه از دانش آموزانی که در لیست ذخیره و انتظار هستند برای تکمیل ظرفیت استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : ذخیره های نمونه دولتی کی اعلام میشود – زمان اعلام نتایج نمونه دولتی

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی فارس چه تاریخی است ؟

زمان اعلام نتايج نمونه دولتی فارس در نیمه دوم مرداد ماه است.

  • برای مشاهده نتایج نمونه دولتی فارس به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

دانش آموزان آزمون نمونه دولتی فارس برای مشاهده نتایج باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

  • لیست ذخیره های نمونه دولتی فارس چه زمانی اعلام می شود ؟

لیست ذخیره های نمونه دولتی فارس همزمان با اعلام نتايج منتشر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر