از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران

آزمون نمونه دولتی استان مازندران همانند سایر استان ها به صورت استانی و مجزا برگزار می شود و دانش آموزان پایه نهم ساکن این استان برای کلیه مراحل آزمون از ثبت نام تا مشاهده نتایج ، باید به سایت استان مراجعه کنند و اخبارهای مربوط به آزمون نیز در سایت مربوطه منتشر می شود. زمان اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران و راهنمای دریافت نتایج ، در ادامه این مطلب بررسی خواهد شد. همچنین درباره اعتراض به نتایج و لیست ذخیره ها ، شما را راهنمایی خواهیم کرد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 در تاریخ 9 تیرماه می باشد و برای دانش آموزانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند یک کارنامه منتشر می شود تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان مازندران هنوز مشحص نشده‌ است اما احتمالا به فاصله 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون ، نتایج اعلام گردد.

سایت دریافت نتایج نمونه دولتی مازندران 1402

سامانه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی مازندان از سوی آموزش و پرورش استان اعلام می شود. در سال گذشته نتایج این استان بر روی سامانه my.medu.ir قرار گرفت و احتمالا امسال نیز دریافت کارنامه نمونه دولتی دانش آموزان مازندرانی از این سامانه امکان پذیر باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

برای دریافت نتایج نمونه دولتی مازندران از سامانه my.medu.ir نیاز به اطلاعاتی همچون کد ملی ، شماره موبایل یا کد رهگیری می باشد و پس از وارد کردن اطلاعات ، می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران

اگر پس از دریافت کارنامه خود از سایت my.medu.ir ، نسبت به آن اعتراضی داشتید می توانید درخواست اعتراض خود را در همین سامانه ثبت کنید و منتظر بررسی درخواست خود باشید. زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی مازندران در سایت فوق اعلام می شود و فقط در مهلتی که تعیین شده‌ است ، می توانید اعتراض خود را به ثبت برسانید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتینتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

لیست ذخیره های نمونه دولتی مازندران

نتایج نمونه دولتی مازندران شامل لیست ذخیره ها نیز می باشد که دانش آموزان ذخیره در صورتی که ظرفیت مدرسه تکمیل نشود ، می توانند ثبت نام کنند. همانطور که می دانید برای پایه دهم علاوه بر آزمون نمونه دولتی ، آزمون تیزهوشان نیز برگزار می شود و بعضی از دانش آموزان که در هر دو این آزمون ها شرکت می کنند و قبول می شوند ، باید یکی از مدارس را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند و در صورتی که مدرسه تیزهوشان را انتخاب کنند ، ظرفیت مدرسه نمونه دولتی خالی باقی می ماند. در چنین شرایطی ، مدرسه از دانش آموزان ذخیره می خواهد که برای ثبت نام اقدام کنند و اولویت با دانش آموزان ذخیره اول تا پنجم است.

احتمالا این را هم بپسندید  بهترین مدارس نمونه دولتی پسرانه تهران 📞 ثبت نام نمونه دولتی متوسطه اول و دوم پسرانه تهران

همچنین بعضی از دانش آموزان قبول شده‌ در مدرسه نمونه دولتی به دلیل تغییر محل سکونت خود ، باید مدرسه خود را نیز تغییر دهند که در این صورت هم برای دانش آموزان ذخیره شانس ثبت نام در مدرسه وجود دارد.

بنابراین اگر جزو ذخیره های نمونه دولتی مازندران هستید ، حتما اطلاعیه های مدرسه مورد نظر را پیگیری کنید تا اگر ظرفیت خالی داشت ، برای ثبت نام اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : مشاهده لیست ذخیره نمونه دولتی

آیا آزمون نمونه دولتی مازندران تکمیل ظرفیت دارد

اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران

بعضی از دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی مازندران قبول نشده‌ اند به دنبال آزمون تکمیل ظرفیت هستند. در این رابطه لازم است بدانید که آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تکمیل ظرفیت ندارد و این آزمون فقط یکبار برگزار می شود. اما آزمون تکمیل ظرفیت برای پایه دهم به یازدهم برگزار می شود ولی بستگی به ظرفیت پذیرش مدارس دارد و اگر مدارس مازندران در پایه یازدهم ظرفیت داشته باشند ، آزمون تکمیل ظرفیت برگزار می شود.

سوالات متداول

  • اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران در چه تاریخی است ؟

نتایج آزمون نمونه دولتی مازندران در هفته سوم مردادماه اعلام می شود.

  • برای مشاهده نتایج نمونه دولتی مازندران به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی مدارس مازندران به نشانی my.medu.ir می باشد.

  • ذخیره های نمونه دولتی مازندران چه زمانی منتشر می شوند ؟

همزمان با اعلام نتایج ، لیست ذخیره های نمونه دولتی نیز منتشر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر