از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان 1402 📞 زمان و سامانه دریافت نتایج نمونه دولتی زنجان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان

آزمون نمونه دولتی استان زنجان برای پایه نهم به دهم به صورت استانی برگزار شده‌ است. دانش آموزانی که در این آزمون شرکت کرده‌ اند برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود باید منتظر اعلام نتایج باشند. اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان در سامانه مای مدیو خواهد بود و زمان آن نیز حدود یک الی یک و نیم ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی کامل زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان می پردازیم.

برای پیگیری اخبار زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان 1402

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان در تیرماه برگزار شده‌ است. دانش آموزان می‌ بایست همراه با کارت ورود به جلسه در آزمون حضور می یافتند. پس از برگزاری آزمون ، بررسی پاسخ برگ داوطلبان حدود یک الی یک و نیم ماه طول می کشد. بنابراین احتمال داده‌ می شود که در هفته آخر مرداد ماه ، نتایج منتشر گردد.

با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم زنجان ، شما دانش آموزان عزیز می توانید اخبار دقیق اعلام نتایج را از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیری کنید.

نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم زنجان

دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان از طریق سایت مای مدیو امکان پذیر خواهد بود. دانش آموزان باید پس از ورود به این سامانه ، اطلاعات خود را شامل کد ملی و سری سریال شناسنامه را ارائه نمایند. سپس وارد پنل کاربری خود شده و کارنامه را مشاهده کنند. آدرس سایت مای مدیو به نشانی دقیق my.medu.ir می باشد.

مرتبط بخوانید : شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان

طی انتشار نتایج نمونه دولتی نهم به دهم زنجان ، یک کارنامه منتشر می شود که در این کارنامه درصد دروس به همراه ترازی که دانش آموز کسب کرده‌ است ، درج شده‌ است.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان 1403 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان

دانش آموز پس از بررسی کارنامه خود در صورتی که نسبت به نمرات و تراز آزمون خود اعتراض داشته باشد ، می تواند اعتراض خود را در همان سامانه my.medu.ir به ثبت برساند و منتظر بررسی درخواست اعتراض خود باشد. در صورتی که در محاسبه درصد دروس و نمره آزمون دانش آموز اشتباهی رخ داده‌ باشد ، کارنامه جدید برای او صادر خواهد شد.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

اعلام لیست ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم زنجان 1402

دسته ای از دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان شرکت کرده‌ اند ، در لیست ذخیره شدگان قرار می گیرند. این دسته از دانش آموزان دارای درصد دروس و تراز مناسب آزمون هستند اما به دلیل تکمیل شدن ظرفیت مدرسه ، موفق به پذیرش نشده‌ اند.

دانش آموزانی که در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار دارند باید منتظر تماس مدرسه باشند تا اگر ظرفیت خالی وجود داشت ، از آنها ثبت نام به عمل آید.

خالی بودن ظرفیت مدرسه نمونه دولتی ممکن است به دلایل مختلفی باشد ؛ بعضی از پذیرفته شدگان نمونه دولتی همزمان با این مدرسه ، در مدرسه تیزهوشان نیز قبول می شوند و با ثبت نام در مدرسه تیزهوشان ، ظرفیت مدرسه نمونه دولتی خالی باقی می ماند.

همچنین دسته ای از داوطلبان پس از قبول شدن در مدرسه نمونه دولتی به دلیل تغییر محل سکونت ، انتقالی می گیرند که در این صورت نیز ظرفیت مدرسه برای دانش آموزان ذخیره خالی می شود.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی – راهنمای اعتراض به نتایج نمونه دولتی

برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی نهم به دهم

اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان

برای پایه نهم به دهم آزمون تکمیل ظرفیت برگزار نمی شود و دانش آموزان فقط یکبار فرصت قبولی در آزمون را دارند اما در بعضی از سال ها برای پایه نهم به یازدهم نمونه دولتی ، آزمون تکمیل ظرفیت برگزار می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی

سوالات متداول

  • نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان در چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان هنوز مشخص نشده‌ است اما حداکثر تا شش هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

  • برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم زنجان به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان به نشانی my.medu.ir می باشد.

  • آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان وجود دارد ؟

بله دانش آموزان می توانند پس از دریافت نتایج ، نسبت به درصد دروس و تراز آزمون خود اعتراض ثبت کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر