از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز 1402 📞 زمان و نحوه مشاهده نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز

اعلام نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز 1402 از جمله نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، دانشگاه شاهد ، دانشگاه بقیه اله و … به فاصله چند هفته‌ پس از برگزاری مصاحبه از طریق سایت سازمان سنجش و یا سایت دانشگاه پذیرنده‌ دانشجو اعلام می شود و پذیرفته‌ شدگان نهایی باید برای ثبت نام قطعی همراه با مدارک لازم به دانشگاه مراجعه نمایند.

سوالات خود را در خصوص زمان اعلام نتایج ، نحوه دریافت نتایج ، چگونگی اعتراض به نتایج ، تکمیل ظرفیت دانشگاه ها و …. از مشاوران ما بپرسید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز 1402

با توجه به برگزاری مصاحبه دانشگاه ها در اوایل شهریورماه ، پیش بینی می شود که نتایج مصاحبه حداکثر اواخر شهریورماه اعلام گردد. برای مصاحبه دانشگاه ها داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت دعوت می شوند و به همین دلیل بررسی شرایط تمام داوطلبانی که در مصاحبه حضور داشته‌ اند ، زمان بر می باشد و حداقل دو هفته‌ زمان برای اعلام نتیجه نیاز است.

پس اگر در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، مصاحبه دانشگاه شاهد ، مصاحبه مدیریت بیمه اکو علامه طباطبایی ، مصاحبه دانشگاه صدا و سیما ، مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ، مصاحبه دانشگاه بقیه الله و …. حضور داشته‌ اید ، اواخر شهریورماه می توانید با دریافت نتایج از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت رشته‌ های نیمه متمرکز

نحوه دریافت نتایح مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز

نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود. بنابراین داوطلبان باید برای دریافت نتایج به این سامانه به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. البته‌ در مواردی مثل اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق ، نتایج توسط خود دانشگاه مشخص می شود و داوطلبان باید به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  تفاوت دانشگاه متمرکز و نیمه متمرکز - شرایط قبولی رشته های متمرکز و نیمه متمرکز

برای مشاهده‌ نتایج در سایت سازمان سنجش ، پس از اینکه وارد این سامانه شدید بر روی لینک “نتایج انتخاب رشته‌ کنکور سراسری 1402 “ کلیک کنید و در مرحله بعد اطلاعات خواسته‌ شده‌ را که شامل شماره پرونده‌ ، شماره داوطلبی و … می باشد را درج نمایید.

پس از دریافت کارنامه خود ، ممکن است سه نتیجه زیر را مشاهده‌ کنید :

  • نتیجه اول : در مصاحبه رشته‌ و دانشگاه دلخواه خود پذیرفته‌ شده‌ اید.
  • نتیجه دوم : در رشته‌ ای به جزء رشته‌ های مصاحبه دار قبول شده‌ اید. در واقع به دلیل عدم کسب نمره لازم در مصاحبه ، سایر اولویت های انتخابی شما در فرم انتخاب رشته‌ بررسی شده‌ و در یک رشته‌ محل قبول شده‌ اید.
  • نتیجه سوم : مردود ، یعنی اینکه نه در رشته‌ های دارای مصاحبه و نه در سایر رشته‌ های انتخابی خود نمره قبولی را کسب نکرده‌ اید. در نتیجه مردود محسوب می شوید.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق

اعتراض به اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه رشته‌ های نیمه متمرکز 1402

اعلام نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز

اگر پس از دریافت نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز ، اعتراضی داشتید می توانید درخواست اعتراض خود را از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش به ثبت برسانید. البته‌ احتمال وجود اشتباه در اعلام نتایج کم است ولی کارشناسان سازمان سنجش تمامی درخواست های اعتراض داوطلبان را بررسی می کنند.

جهت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش لازم است ابتدا عضو سامانه شوید. سپس با استفاده‌ از نام کاربری و رمز عبور اختصاص داده‌ شده‌ به شما ، وارد بخش درخواست جدید شوید و متن اعتراض خود را ثبت نمایید. کارشناسان سازمان سنجش حداکثر تا سه روز آینده‌ ، درخواست اعتراض شما را بررسی کرده‌ و نتیجه را اعلام می کنند.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد 

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتیجه مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز 1402 چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  تفاوت دانشگاه متمرکز و نیمه متمرکز - شرایط قبولی رشته های متمرکز و نیمه متمرکز

زمان اعلام نتیجه مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز احتمالا هفته‌ آخر شهریورماه باشد.

  • چگونه از نتایح مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز اطلاع یابیم ؟

داوطلبان برای دریافت نتایج مصاحبه رشته‌ های مصاحبه دار باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

  • آیا امکان اعتراض به اعلام نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز وجود دارد ؟

اگر پس از دریافت نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز ، اعتراضی داشتید می توانید درخواست اعتراض خود را از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش به ثبت برسانید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر