از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 زمان و نحوه مشاهده نتایج مصاحبه فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

نتایج دانشگاه فرهنگیان 1403 طی دو مرحله اعلام می گردد ، در مرحله اول داوطلبان واجد شرایط و رتبه لازم برای مصاحبه دعوت می شوند و حدود دو هفته پس از برگزاری مصاحبه ، نتایج آن به داوطلبان اطلاع داده‌ خواهد شد. بنابراین زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چند هفته پس از برگزاری مصاحبه است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت نتایج ، از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.

سوالات خود را در خصوص زمان اعلام نتایج ، نحوه دریافت نتایج ، چگونگی اعتراض به نتایج ، تکمیل ظرفیت دانشگاه و …. از مشاوران ما بپرسید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اوایل شهریورماه برگزار می گردد و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه از طریق سایت سنجش اعلام می شود. داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته‌ تربیت معلم ، رشته‌ های این دانشگاه را وارد فرم انتخاب رشته‌ کرده‌ اند ، در صورت داشتن شرایط و تراز لازم جهت شرکت در مصاحبه دعوت خواهند شد.

فرایند برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان معمولا حدود یک هفته به طول می انجامد و با توجه به اینکه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند ، دانشگاه ها حدود دو هفته به بررسی شرایط تمام داوطلبان می پردازند و پس از این مدت نتیجه را به سازمان سنجش اعلام می نمایند و سازمان سنجش نیز اسامی پذیرفته‌ شدگان را در سایت خود منتشر می کند. بنابراین پیش بینی می شود که نتیجه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اواخر شهریورماه اعلام گردد.

مرتبط بخوانید : چرا به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشدم

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

اعلام نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکر از جمله دانشگاه فرهنگیان به صورت همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری است. در واقع نتایج رشته‌ های مصاحبه دار به صورت جداگانه اعلام نمی شود. اگر در رشته دانشگاه فرهنگیان پذیرفته‌ شده‌ باشید ، در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته‌ کنکور سراسری مشخص خواهد شد و کارنامه مجزایی برای رشته های مصاحبه دار در نظر گرفته‌ نشده‌ است.

لازم به ذکر است که در سال 1403 برای دانشگاه فرهنگیان آزمون مجزا برگزار شده است و نتایج آن نیز به صورت مجزا اعلام خواهد شد. توضیحات این بخش با توجه به سال قبل تهیه شده است و بروزرسانی خواهد شد.

برای دریافت نتایج از سایت سازمان سنجش به ترتیب مراحل زیر اقدام کنید :

  • وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید
  • بر روی گزینه “سراسری” از منوی سمت راست سامانه کلیک کنید.
  • لینک “نتایج نهایی کنکور سراسری 1403 “ را انتخاب کنید.
  • اطلاعات خود را که شامل شماره پرونده و شماره داوطلبی می باشد را درج نمایید. (در صورتی که شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خود را فراموش کرده‌ اید ، توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعات شما را بازیابی کنند.)
احتمالا این را هم بپسندید  معرفی رشته آموزش فیزیک - بازار کار و آینده شغلی آموزش فیزیک

پس از دریافت کارنامه ، اگر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته‌ شده‌ باشید اسم رشته‌ و نام دانشگاه درج می شود ولی در صورت عدم پذیرش در رشته‌ های این دانشگاه ممکن است دو نتیجه متفاوت داشته‌ باشید :

  • حالت اول : ممکن است در سایر اولویت های انتخابی خود پذیرفته‌ شده‌ باشید یعنی نمره قبولی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را کسب نکردید و سایر اولویت های فرم انتخاب رشته‌ شما توسط سازمان سنجش بررسی شده‌ است و در یکی از این اولویت ها قبول شده‌ اید.
  • حالت دوم : نه در رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان و نه در سایر انتخاب های خود نمره قبولی را کسب نکرده‌ اید و عبارت مردود در کارنامه تان درج می شود.

اعتراض به اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 که طبق اعلام نتیجه نهایی مصاحبه ، نمره لازم برای پذیرش را به دست نیاورده‌ اند در صورت لزوم می توانند درخواست اعتراض داشته‌ باشند. برای ثبت درخواست اعتراض به نتیجه رشته‌ های مصاحبه دار وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید. سپس بعد از عضویت در سیستم پاسخگویی ، متن اعتراض خود را درج کرده‌ و ارسال نمایید. کارشناسان سازمان سنجش پس از بررسی اعتراض ها ، پاسخ داوطلبان را حداکثر ظرف مدت 3 روز اعلام می کنند.

مرتبط بخوانید : نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

اگر جزو پذیرفته‌ شدگان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نیستید ، تکمیل ظرفیت فرصت مجددی برای شماست. تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان حدود یک الی دو ماه پس از اعلام نتیجه نهایی برگزار می شود. شما می توانید با شرکت کردن در این مرحله شانس مجددی برای قبولی در رشته‌ و دانشگاه مورد علاقه خود داشته‌ باشید. جزئیات بیشتر برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را از طریق تماس با مشاوران ما پیگیری کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 زمان مصاحبه عمومی و تکمیل ظرفیت

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 در چه تاریخی است ؟

نتایج نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 هفته آخر شهریورماه اعلام می گردد.

  • نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است ؟

داوطلبان برای دریافت نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

  • ایا امکان اشتباه در اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان وجود دارد ؟

با وجود آنکه امکان وجود اشتباه در اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کم است ، اما در صورت وجود اشتباه می توانید درخواست بررسی مجدد داشته‌ باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر