از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق 1402 📞 زمان و نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام صادق از طریق کنکور سراسری و همچنین برگزاری مصاحبه دانشجو پذیرش می کند. داوطلبانی که به مصاحبه این دانشگاه راه یافته‌ اند ، چند هفته پس از برگزاری مصاحبه می توانند از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند. اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق از اعلام نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز کنکور سراسری مجزاست. بر خلاف سایر دانشگاه های نیمه متمرکز مثل دانشگاه فرهنگیان یا دانشگاه شاهد ، نتایج دانشگاه امام صادق از طریق سایت دانشگاه اعلام می شود و سازمان سنجش مسئول اعلام نتایج این دانشگاه نیست. در ادامه مطلب شما را برای دریافت نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق 1402 راهنمایی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

سوالات خود را در خصوص زمان اعلام نتایج ، نحوه دریافت نتایج ، چگونگی اعتراض به نتایج ، تکمیل ظرفیت دانشگاه و …. از مشاوران ما بپرسید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق 1402

مصاحبه دانشگاه امام صادق اوایل شهریورماه برگزار می گردد و داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت رشته‌ ها برای شرکت در مصاحبه دعوت می شوند و با توجه به اینکه بررسی شرایط علمی و صلاحیت های عمومی داوطلبان دعوت شده‌ به مصاحبه حدود دو تا سه هفته زمان می برد ، پیش بینی می شود که نتیجه نهایی حداکثر هفته آخر شهریورماه اعلام شود.

بنابراین اگر در مصاحبه دانشگاه امام صادق حضور داشتید ، حداکثر هفته آخر شهریورماه می توانید نتایج قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت دانشگاه امام صادق 1402 📞 زمان و شرایط ثبت نام

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق

همانطور که در ابتدا نیز گفته‌ شد ، نتیجه مصاحبه دانشگاه امام صادق را بر خلاف سایر دانشگاه های نیمه متمرکز سازمان سنجش اعلام نمی کند و شما برای دریافت نتايج مصاحبه این دانشگاه باید به سایت خود دانشگاه مراجعه نمایید. سامانه اعلام نتايج مصاحبه دانشگاه امام صادق برای دانشجویان آقا به نشانی www.gznisu.ir و برای دانشجویان خانم به نشانی www.isuw.ac.ir می باشد.

پس از ورود به سامانه مذکور ، باید اطلاعات خود را درج نمایید و در صورتی که پذیرفته‌ شده‌ باشید ، اسم رشته‌ قبولی در کارنامه تان ثبت می شود ولی در صورت عدم قبولی ، هیچ رشته‌ ای در کارنامه شما درج نخواهد شد.

مرتبط بخوانید : آینده شغلی دانشگاه امام صادق (ع) – بازار کار برای فارغ التحصیلان امام صادق (ع)

اعلام نتایج ذخیره های مصاحبه دانشگاه امام صادق 1402

در نتایج نهایی دانشگاه امام صادق تعدادی از داوطلبان به عنوان ذخیره معرفی می شوند و اگر بعضی از پذیرفته‌ شدگان برای ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام نکنند ، از داوطلبان ذخیره جهت تکمیل ظرفیت رشته‌ های دانشگاه استفاده خواهد شد. پس اگر جزو ذخیره های مصاحبه دانشگاه امام صادق هستید ، باید منتظر تماس دانشگاه باشید تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت در رشته‌ محل مورد تقاضا ، از شما ثبت نام به عمل آید.

مرتبط بخوانید : رشته های دانشگاه امام صادق 

تکمیل ظرفیت دانشگاه امام صادق

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق

اگر جزو پذیرفته‌ شدگان نهایی دانشگاه امام صادق نیستید ، می توانید با شرکت در تکمیل ظرفیت شانس خود را مجدد برای قبولی امتحان کنید. تکمیل ظرفیت دانشگاه امام صادق در صورت خالی باقی ماندن ظرفیت رشته‌ ها برگزار می شود و فرصتی است برای داوطلبانی که در مصاحبه قبول نشده‌ اند.

احتمالا این را هم بپسندید  آینده شغلی دانشگاه امام صادق (ع) 📞 بازار کار برای فارغ التحصیلان امام صادق (ع)

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت احتمالا اواخر مهرماه یا اوایل شهریورماه باشد و سایت دانشگاه زمانبندی دقیق برگزاری را به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد کرد. لیست رشته‌ های دارای ظرفیت دانشگاه امام صادق در سایت دانشگاه قرار داده‌ خواهد شد. همچنین ثبت نام و انتخاب رشته‌ نیز ممکن است به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی انجام گیرد. لازم به ذکر است که در مرحله تکمیل ظرفیت نیز مصاحبه برگزار خواهد شد و پذیرفته‌ شدگان نهایی از میان داوطلبان دارای صلاحیت های علمی و عمومی انتخاب می شوند.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه امام صادق 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق 1402 اواخر شهریورماه اعلام می شود.

  • چگونه از نتایح مصاحبه دانشگاه امام صادق اطلاع یابیم ؟

برای دریافت نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق باید به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

  • سایت اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه امام صادق کدام سامانه است ؟

سامانه اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه امام صادق برای برادران به نشانی www.gznisu.ir و برای خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مزایای دانشگاه امام صادق

مزایای دانشگاه امام صادق (ع) 1403 📞 مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه امام صادق

  مزایای دانشگاه امام صادق از جهت آنکه دانشجویان این دانشگاه تحت شرایط خاصی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر