از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد 1402 📞 زمان و نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد 1402 به صورت همزمان با اعلام نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز است که توسط سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه شاهد شرکت کرده‌ اند ، چند هفته پس از برگزاری مصاحبه باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نتایج را دریافت نمایند و در صورت قبولی ، برای ثبت نام نهایی خود در دانشگاه اقدام کنند.

سوالات خود را در خصوص زمان اعلام نتایج ، نحوه دریافت نتایج ، چگونگی اعتراض به نتایج ، تکمیل ظرفیت دانشگاه و …. از مشاوران ما بپرسید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد 1402

زمان مصاحبه دانشگاه شاهد اوایل شهریورماه بود و نتایج مصاحبه نیز به فاصله دو الی سه هفته پس از برگزاری و حداکثر اواخر شهریورماه اعلام می گردد. البته احتمال تاخیر در اعلام نتایج نیز وجود دارد ، زیرا بررسی شرایط و صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان که به صورت چند برابر ظرفیت نیز دعوت شده‌ اند ، ممکن است حدود یکماه زمان بر باشد.

نحوه اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد 1402

نتايج مصاحبه دانشگاه شاهد در سایت سازمان سنجش اعلام می شود. در واقع اعلام نتیجه رشته‌ های دارای مصاحبه به صورت همزمان با اعلام نتايج انتخاب رشته‌ کنکور سراسری است و کارنامه جداگانه ای ندارد.

برای دریافت نتایج وارد سایت sanjesh.org شوید و سپس از طریق لینک “اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402” و وارد کردن اطلاعات تان شامل شماره پرونده و شماره داوطلبی ، کارنامه خود را مشاهده نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه قبولی رشته پزشکی دانشگاه شاهد - طبق قبولی های 1400 و 99

اگر در مصاحبه دانشگاه شاهد قبول شده‌ باشید ، نام رشته‌ و دانشگاه در کارنامه درج می شود و در غیر این صورت یا در سایر اولویت های انتخابی تان پذیرفته‌ خواهید شد و یا اینکه در هیچ رشته‌ ای به دلیل نداشتن نمره و حد نصاب قبولی ، پذیرش نمی شوید و عبارت “مردود” در کارنامه شما درج می گردد.

اعتراض به اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد 1402

احتمال وجود اشتباه در اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه شاهد کم است اما اگر درخواست اعتراضی دارید ، می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش ثبت نمایید. سازمان سنجش سامانه اعتراض به نتایج نهایی کنکور را همزمان با اعلام نتایج فعال می کند و داوطلبان معترض فرصت دارند که اعتراض خود را همراه با دلایل موجه و منطقی ثبت نمایند. تمام درخواست های اعتراض ثبت شده‌ در سایت سازمان سنجش بررسی می شوند و نتایج نیز حداکثر تا سه روز آینده در سایت قرار داده‌ می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری دانشگاه شاهد

پذیرفته‌ شدگان مصاحبه دانشگاه شاهد لازم است که در زمان اعلام شده‌ توسط دانشگاه ، همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری خود اقدام نمایند. البته ممکن است ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریق سایت دانشگاه انجام بگیرد. اما در هر صورت مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر هستند :

  • تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)
  • تصوير کارت ملی (پشت و رو) یا رسید کارت ملی برای پذیرفته‌ شدگانی که موفق به دریافت کارت ملی خود نشده‌ اند
  • تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان آقا در صورت موجود بودن
  • تصویر کارنامه کنکور سراسری
  • تکمیل درخواست تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  
  • تصویر مدرک تحصیلی (دیپلم نظام قدیم ، دیپلم نظام جدید ، مدرک پیش دانشگاهی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم)
احتمالا این را هم بپسندید  رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه شاهد - طبق قبولی های 1400 و 99

دانشجویان باید مدارک فوق و همچنین فرم های لازم را تکمیل و در سامانه ثبت نام دانشگاه بارگذاری نمایند. پس از ثبت نام در سامانه ، شماره دانشجویی و کدپیگیری به شما ارائه خواهد شد. از طریق شماره دانشجویی می توانید در کلاس های مجازی شرکت نمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه شاهد

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد

اگر جزو پذیرفته شدگان مصاحبه دانشگاه شاهد نیستید ، تکمیل ظرفیت فرصتی برای شماست تا شانس خود را مجددا برای قبولی در رشته‌‌ و دانشگاه مورد علاقه تان امتحان کنید. تکمیل ظرفیت دانشگاه شاهد در صورت باقی ماندن ظرفیت خالی در رشته‌ ها برگزار می شود. همچنین احتمالا زمان برگزاری آن در آبان ماه باشد.

لیست رشته‌ های دارای ظرفیت نیز توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. تمام علاقه مندان که مجاز به انتخاب رشته‌ دانشگاه شاهد هستند ، می توانند شرکت نمایند.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه شاهد 1402 چه تاریخی است ؟

زمان اعلام نتیجه مصاحبه دانشگاه شاهد 1402 اواخر شهریورماه می باشد.

  • نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد تهران در کدام سامانه اعلام می شود ؟

سایت اعلام نتایج مصاحبه رشته‌ های نیمه متمرکز از جمله دانشگاه شاهد ، سازمان سنجش می باشد.

  • آیا امکان اعتراض به نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست اعتراض به نتایج خود را به ثبت برسانند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

زمان ثبت نام دانشگاه شاهد

زمان ثبت نام دانشگاه شاهد 1401 – از ثبت نام در کنکور تا ثبت نام در دانشگاه

  دانشگاه شاهد هر ساله از میان داوطلبان کنکور سراسری دانشجو پذیرش می کند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر