از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور 1402 📞 شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته‌ مهندسی کامپیوتر هستید و می خواهید وارد مقطع ارشد شوید ؟ و یا اینکه از رشته‌ ای دیگر فارغ التحصیل شده‌ اید ولی علاقه مندید مقطع ارشد را در رشته‌ مهندسی کامپیوتر ادامه دهید ؟ هر کدام از این شرایط را که داشته باشید می توانید بر اساس سوابق تحصیلی خود و بدون شرکت در هیچ آزمون ، رشته‌ مهندسی کامپیوتر را به صورت بدون کنکور انتخاب کنید و تحصیلات خود را ادامه دهید. در این مطلب می خواهیم شما را از شرایط ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور مطلع سازیم. همراه ما باشید.

سوالات خود را در زمینه شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های مختلف ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه روزانه و شبانه

امکان پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه های روزانه و شبانه فراهم است ولی در شرایطی که اولا معدل بالا داشته باشید ، ثانیا جزو 10 درصد فارغ التحصیلان هم رشته‌ و هم ورودی خود باشید و ثالثا از همان نوع دانشگاه یعنی روزانه یا نوبت دوم فارغ التحصیل شده‌ باشید.

بنابراین شرایط قبولی در مقطع ارشد رشته‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه های روزانه و شبانه سخت است. فقط دانش آموختگان همین دانشگاه ها می توانند پذیرفته‌ شوند. بنابراین اگر شما از دانشگاهی دیگر فارغ التحصیل شده‌ اید و یا معدل بالایی ندارید ، نمی توانید به صورت بدون کنکور در این دانشگاه ها پذیرفته‌ شوید.

مرتبط بخوانید : ترمیم معدل کارشناسی ارشد – شرایط ترمیم معدل ارشد در تمام دانشگاه ها

ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه فراگیر از طریق طرح فراگیر ارشد ارائه می شود. طرح فراگیر هر ساله اجرا می شود و دارندگان مدرک لیسانس هر رشته‌ ای می توانند با شرکت در این طرح ، وارد رشته‌ مورد علاقه خود شوند. ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور با شرکت در یک آزمون امکان پذیر است که منابع این آزمون ، کتاب های درسی ترم یک همان رشته‌ انتخابی است.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کارشناسی ارشد معماری بدون کنکور 1402 - تمامی دانشگاه ها

شما با معدل بالای 12 می توانید ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را انجام دهید. در صورتی که موفق به قبولی شوید ، در واقع ترم اول خود را گذرانده‌ اید و با ورود به دانشگاه ، ترم دوم تحصیل شما آغاز می شود. زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ، در اسفندماه است و در سایت سنجش انجام می گیرد. لیست رشته‌ ها به همراه ظرفیت پذیرشی که دارند و همچنین دانشگاه های ارائه دهنده‌ ، در دفترچه ای جمع آوری شده‌ است که این دفترچه را می توانید از سایت سنجش دانلود نمایید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد

در صورت تمایل به تحصیل در دانشگاه آزاد ، کارشناسی ارشد بدون کنکور مهندسی کامپیوتر در این دانشگاه نیز ارائه می شود. شما به شرطی که معدل بالای 16 داشته باشید ، می توانید ثبت نام کنید. فرقی نمی کند از کدام دانشگاه مدرک لیسانس خود را گرفته باشید ولی حتما باید معدلتان بالاتر از 16 باشد. همچنین از زمان فارغ التحصیلی شما بیشتر از 3 سال نگذشته باشد.

برای ثبت نام ارشد بدون کنکور مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد که با نام طرح استعداد درخشان شناخته می شود ، می بایست به سایت azmoon.org مراجعه نمایید. از این سامانه دفترچه راهنما را دانلود کنید. در این دفترچه هر آنچه که باید برای ثبت نام بدانید ، توضیح داده‌ شده‌ است ضمن اینکه لیست رشته‌ ها و دانشگاه های ارائه دهنده‌ رشته‌ مهندسی کامپیوتر را می توانید در این دفترچه مشاهده نمایید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور ارائه می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور 📞 زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت فراگیر پیام نور

بله ، شما می توانید رشته‌ مهندسی کامپیوتر مقطع ارشد را به صورت بدون کنکور تحصیل کنید.

  • چگونه در مقطع ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور ثبت نام کنیم ؟

برای ثبت نام ارشد بدون کنکور مهندسی کامپیوتر شرایط دانشگاه ها فرق می کند که در این مطلب توضیح دادیم.

  • شرط معدل ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور چقدر است ؟

شرط معدل ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور در دانشگاه ازاد 16 و در سایر دانشگاه ها فرق می کند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراگیر پیام نور تهران

فراگیر پیام نور تهران 📞 بررسی شرایط قبولی و معرفی رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور تهران

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر برای پذیرش دانشجو در اکثر واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر