از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد – راهنمای کامل ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

 

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد از امسال برای اولین بار آغاز شده است و دارندگان مدرک لیسانس یا دانشجویان سال آخر این دوره تحصیلی چنانچه علاقه ای به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری را ندارند و می خواهند آسان تر پذیرش بگیرند ، می توانند در آزمون فراگیر ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند. ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد دارای نکات و شرایطی است که در ادامه این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد از 23 اسفندماه 1400 آغاز خواهد شد و داوطلبان به مدت 6 روز و تا تاریخ 28 اسفندماه فرصت خواهند داشت ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، ممکن است زمان ثبت نام تمدید نیز شود اما در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد منتشر نشده است.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد در تابستان و در تاریخ 24 تیرماه 1401 می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ 21 تیرماه در سایت سنجش قرار داده شده و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : رشته های پذیرش ارشد فراگیر – لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد در تاریخ 23 اسفندماه 1400 منتشر می شود و شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور این دفترچه را دانلود و بررسی نمایید تا از شرایط و نحوه ثبت نام این آزمون مطلع گردید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد - معرفی لیست کامل رشته ها

در دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر آزاد هر آنچه را که لازم است راجع به این آزمون بدانید از معرفی رشته های تحصیلی گرفته تا شرایط و ضوابط شرکت در آزمون و …. درج شده است بنابراین توصیه می شود قبل از اقدام به واریز هزینه و تکمیل فرم ثبت نام ، دفترچه را مطالعه کنید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد باید دارای شرایطی باشید که در ادامه ذکر می کنیم :

  • داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد می توانند حداقل 1 و حداکثر 40 کد رشته محل از میان رشته محل های ارائه شده را انتخاب کنند.
  • اعتقاد به دین مبین اسلام ، عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران ، عدم احراز فساد اخلاقی و برخورداری از توانایی جسمانی متناسب با رشته انتخابی ، از شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد می باشد.
  • مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد ، مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته رسمی و بالاتر که مورد تایید وزارتین می باشد
  • دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته در صورتی می توانند ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد انجام دهند که حداکثر تا 31 شهریورماه 1401 فارغ التحصیل شوند.
  • داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر آزاد مجازند که بدون توجه به نوع رشته تحصیلی خود ، در یک رشته از رشته های امتحانی ثبت نام کنند (به جزء رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری که مدرک لیسانس مرتبط می خواهند) بنابراین امکان تغییر رشته در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر آزاد وجود دارد.
  • داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد تغییر رشته انجام می دهند ، در صورت پذیرفته شدن به تشخیص گروه آموزشی مربوطه باید حداکثر 12 واحد جبرانی از مقطع کارشناسی همان رشته را بگذرانند.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت دائم و موقت برای داوطلبان آقا جهت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد الزامی است.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور – راهنمای کامل شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور

منابع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد دارای منابع امتحانی می باشد که منابع هر یک از رشته های تحصیلی متفاوت است. شما پس از اینکه در رشته امتحانی مدنظرتان ثبت نام کردید ، باید منابع امتحانی آن رشته را از دفترچه راهنما استخراج کرده و آنها را مورد مطالعه قرار دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد - معرفی لیست کامل رشته ها

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد شامل 6 الی 10 واحد درسی از رشته تحصیلی شماست که تعداد واحد های درسی بر اساس رشته امتحانی متغیر می باشد.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد باید هزینه بپردازید که هزینه ثبت نام حدود 133 هزار تومان می باشد. پس از پرداخت هزینه در سایت سنجش و دریافت سریال ثبت نام 12 رقمی ، می توانید مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد باید از قسمت خرید کارت اقدام کنید و از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور – با چه نمره ای در آزمون فراگیر پیام نور قبول میشویم

سوالات متداول

  • ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد از 23 الی 28 اسفندماه می باشد.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد 133 هزار تومان است.

  • برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته و بالاتر و همچنین دانشجوی سال آخر بودن مقطع کارشناسی ، شرط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر