از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم – آموزش ورود به کلاس در برنامه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم - آموزش ورود به کلاس در برنامه شاد

 

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم ؟ دلیل ایجاد خطا و ارور برنامه شاد و وب شاد در ورود به کلاس چیست ؟ معلمان چگونه می توانند دانش آموزی را در کلاس درسی عضو یا حذف کنند ؟ مدیر چگونه باید معلم را ادمین کلاس های درسی مرتبط کند ؟ چگونه در برنامه شاد وارد گروه شویم ؟ چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم ؟ بات شاد چیست و چه کاربردی دارد ؟ و …. اگر شما هم این سوالات را دارید و یا در ورود به برنامه شاد و عضویت در گروه ها و کلاس درس مشکلی برایتان ایجاد شده است ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا پاسخ سوالاتتان را بیابید.

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

برای مدیران مدارس لیست کلاس ها و گروه های درسی پس از احراز هویت در شاد ، رویت می شود به شرطی که اطلاعات وارد شده در برنامه شاد با اطلاعات سامانه سناد منطبق باشد و در این حالت دیگر نیازی نیست که مدیر کانال یا گروهی را برای فعالیت های درسی ایجاد کند و به طور خودکار با توجه به اطلاعات پیشفرض ، تنظیم می شوند.

پس از آنکه معلم با کد ملی وارد کلاس شد ، مدیر از قسمت پروفایل کلاس بر روی اسم معلم کلیک کند و سپس از صفحه باز شده در قسمت تنظیمات شاد که شبیه علامت چرخ است ، بر روی افزودن مدیر کلیک کرده و اسم معلم را به عنوان ادمین کلاس درسی انتخاب نماید. با این کار معلم ادمین کلاس خودش است.

بنابراین در پاسخ به سوال چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم  ، مدیر پس از احراز هویت می تواند به طور خودکار کلاس ها و گروه های درسی را مشاهده کند و معلم نیز باید احراز هویت را انجام دهد و سپس مدیر از بخش تنظیمات ، او را ادمین کلاس درسی خودش کند.

دانش آموزان نیز پس از دانلود اپلکیشن شاد جدید و ورود به برنامه ، بعد از انجام احراز هویت با چند روش می توانند وارد کلاس های درسی خود شوند که در ادامه توضیح داده می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اپلیکیشن شاد برای ios - دانلود و راهنمای نصب اپلیکیشن شاد برای ios

افزودن دانش آموزان به گروه های درسی توسط معلم و مدیر

با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان در وارد شدن به کلاس های درس با مشکل مواجه هستند و نمی توانند احراز هویت را انجام دهند ، این دسترسی در برنامه شاد ایجاد شده است که معلم یا مدیر دانش آموز را عضو گروه یا کانال کند و فقط لازم است که به دانش آموز اطلاع رسانی شود که نصب اپلیکیشن شاد را انجام دهد.

پس از اینکه دانش آموز برنامه شاد را نصب کرد باید به معلم یا مدیر که ادمین گروه است ، اطلاع دهد که این برنامه را دانلود و نصب کرده است و سپس به ترتیب مراحل زیر می توان دانش آموز را عضو کلاس کرد :

پس از وارد شدن به شبکه شاد وارد بخش “ورود معلم / دانش آموزان/ مدیر شوید” و سپس نقش دانش آموز را انتخاب کنید.

 

در مرحله بعد بر روی گزینه افزودن دانش آموز کلیک کنید.

 

با انتخاب نقش دانش آموز ، به صفحه احراز هویت سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید.

 

6 دقیقه فرصت دارید که شماره همراه دانش آموز ، کد ملی و تاریخ تولد او را درج کنید و سپس بر روی گزینه “ورود به گروه کلاس من” کلیک نمایید.

 

در این بخش مجددا بر روی نقش دانش آموز کلیک کنید.

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم
چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

 

حال از قسمت لیست دانش آموزان ، می توانید مشاهده کنید که کدام دانش آموزان را وارد گروه کرده اید.

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

 

علاوه بر راه حل فوق ، در روش دوم معلم یا مدیر می تواند شماره تلفن همراه دانش آموزان را که برنامه شاد را با آن شماره نصب کرده اند ، داخل مخاطبین گوشی خود ذخیره کند و از بخش تنظیمات گروه یا کانال ، دانش آموزان را عضو کلاس درسی نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  نصب دوباره برنامه شاد 📞 اگر برنامه شاد حذف شد چه کنیم راهنمای حذف و نصب

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

چگونه با لینک وارد گروه در برنامه شاد شویم

امکان عضویت در کلاس های درس برنامه شاد ، از طریق لینک گروه نیز امکان پذیر می باشد و ادمین گروه که معلم یا مدیر است ، می بایست لینک گروه را کپی کرده و از سایر پیام رسان ها به دانش آموزان ارسال کند. سپس دانش آموز در قدم اول باید برنامه شاد را نصب کند و با کپی کردن لینک گروه از پیام رسان دیگر و الصاق آن در برنامه شاد ، وارد گروه درسی شود.

فرضا اگر لینک گروه را در برنامه واتساپ ذخیره کرده اید ، برای کپی کردن آن لازم است بر روی آن کلیک کنید تا پیام پیوند کپی شد ، نمایش داده شود.

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

 

سپس وارد برنامه شاد شوید و در قسمت تنظیمات گزینه پیام های ذخیره شده را انتخاب کنید.

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم
چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

 

 

با وارد شدن به بخش پیام های ذخیره شده ، به حالت تایپ بروید و پس از چند ثانیه فشار دادن ، بر روی گزینه الصاق یا چسباندن کلیک کنید تا لینکی که از برنامه واتساپ یا سایر برنامه ها ، کپی کرده اید در  پیام رسان شاد الصاق شود.

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

 

حالا لینک را در پیام های ذخیره شده ارسال کنید و با کلیک بر روی آن ، وارد گروه درسی خواهید شد.

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم

 

این مطلب در رابطه با چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم ، ارائه شد. در صورتی که در هر یک از مراحل احراز هویت ، دانلود ، نصب و ورود به برنامه شاد و عضویت در گروه ها و کانال های درسی مشکلی داشتید ، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما یا واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. با مطالعه مطالب آزمون آنلاین در شاد ، تغییر شماره در شاد ، قفل گروه در شاد و لایو در برنامه شاد نیز اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر