از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پیام رسان شاد – دانلود و راهنمای استفاده از پیام رسان شاد تحت وب، موبایل و کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پیام رسان شاد - دانلود و راهنمای استفاده از پیام رسان شاد تحت وب، موبایل و کامپیوتر

 

پیام رسان شاد در حال حاضر در دو نسخه اندروید و وب شاد قابل اجراست و دانش آموزان و معلمان می توانند یک یا هر دو نسخه را با هم داشته باشند. اپلیکیشن شاد برای ios و همچنین استفاده در لپ تاپ و کامپیوتر هنوز ارائه نشده است و آن دسته از کاربرانی که گوشی اندروید ندارند ، باید از وب شاد استفاده کنند و تمام تنظیمات شاد در وب شاد نیز موجود است. در ادامه مراحل نصب آموزش کار با شاد را در گوشی ، تبلت و کامپیوتر با جزئیات کامل شرح داده ایم. پس از مطالعه مطلب اگر سوالی داشتید ، می توانید در بخش نظرات بپرسید.

پیام رسان شاد برای اندروید

برنامه شاد در ابتدا به صورت یک سایت بود که مشکلا خاص خودش را به همراه داشت پس از چند ماه ، وزارت آموزش و پرورش از نسخه اندروید این برنامه رونمایی کرد و تا حدودی مشکلاتی که در سایت وجود داشت ، برطرف گردید. اما این نسخه نیز محدودیت و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می کرد ، مثلا فرم حضور و غیات شاد را نداشت ، امکان اجرای لایو فراهم نبود ، تدریس معلم با مشکلاتی مثل کندی و قطع شدن برنامه همراه بود و مشکلاتی از این قبیل که کیفیت آموزش های ارائه شده به دانش آموزان را کمتر می کرد.

به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش کشور همزمان با شروع سال تحصیلی 1399 ، شاد جدید را ارائه داد و تمام کاربران قبلی این برنامه می بایست با دانلود و نصب دوباره برنامه شاد جدید ، از قابلیت های بهتر آن بهره مند شوند. توصیه می شود که از طریق سایت های متفرقه این برنامه را دانلود نکنید و حتما وارد سایت shad.ir شوید. با کلیک بر روی لینک زیر مستقیما به صفحه اصلی سایت مذکور هدایت می شوید.

دانلود برنامه شاد جدید

پس از به روز رسانی شاد قدیمی ، می بایست تمام مراحل احراز هویت و ورود به کلاسهای شاد را مجددا طی کنید که در ادامه توضیح داده می شود.

پس از دانلود و ورود به برنامه شاد ، شماره تلفن همراه خود را درج کنید

نکته یک : شماره تلفن همراهی که برای استفاده از پیام رسان شاد درج می کنید ، باید روشن و در دسترس باشد زیرا کد فعال سازی شاد برای آن ارسال می شود.

نکته دو : شماره همراه وارد شده در برنامه شاد باید به اطلاع مدیر مدرسه نیز رسانده شود تا مراحل احراز هویت انجام گیرد. در صورت تغییر شماره در شاد نیز حتما به مدیر اطلاع دهید تا مشخصات شما را در سایت سناد بروز کند.

کد فعال سازی شاد را در بخش سوم درج کنید و سپس اطلاعات کاربری خود را تعیین نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  راهنمای نصب اپلیکیشن شاد در ویندوز - کامپیوتر - آیفون - اندروید و تحت وب

 

پس از وارد شدن به برنامه ، گزینه ورود به مدرسه من را بزنید تا وارد مراحل احراز هویت در شاد شوید.

 

در مرحله بعدی باید پس از کلیک بر روی عبارت افزودن کاربر ، نقش خود را به عنوان معلم ، دانش آموز و مدیر تعیین کنید.

 

پس از انتخاب نقش ، لازم است کد ملی فرد را نیز درج کنید و سپس به ترتیب سال تولد ، ماه تولد و روز تولد را تعیین نمایید.

 

در نهایت پس از درج اطلاعات و تعیین نقش خود ، احراز هویت شما با موفقیت انجام می گیرد و می توانید وارد کلاس های درسی شوید.

پیام رسان شاد

 

اگر احراز هویت شما انجام نگرفت ، احتمالا اطلاعاتی که درج کرده اید اشتباه است و یا اینکه شماره شما در سایت سناد ثبت نشده است. موضوع را به مدیر مدرسه اطلاع دهید و 24 ساعت بعد دوباره اقدام کنید.

در مورد نحوه ورود به برنامه شاد و چگونگی عضویت در کلاس های درسی سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

پیام رسان شاد برای آیفون

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، تاکنون اپلیکیشن شاد برای ios ارائه نشده است و کاربران دارای گوشی آیفون در ورود به برنامه شاد دچار مشکل هستند. این دسته از دانش آموزان و معلمان می توانند از وب شاد استفاده کنند اما در نسخه تحت وب شاد ، یکسری قابلیت های اپلیکیشن موجود نیست مثل :

ولی تنظیمات سایر بخش ها همچون احراز هویت و عضو در کلاس های درسی یکسان است. جهت ورود به شاد وب ، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ورود به نسخه تحت وب شاد

سپس از دو گزینه موجود ، گزینه دانلود نسخه وب را بزنید.

پیام رسان شاد

 

در مرحله اول برای ورود به وب شاد ، باید شماره تلفن همراه خود را درج نمایید. شماره درج شده باید به تایید مدیر مدرسه رسیده باشد و همچنین روشن باشد تا کد فعال سازی و کد امنیتی شاد برای آن ارسال گردد.

پیام رسان شاد

کد 5 رقمی پیامک شده را در این بخش درج کنید.

پیام رسان شاد

سپس بر روی گزینه “ورود دانش آموز” کلیک کنید.

کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را در این بخش درج نمایید.

پیام رسان شاد

 

با زدن دکمه ثبت ، احراز هویت شما انجام می گیرد و می توانید وارد کلاس های درسی شوید. در صورتی که پیام خطای سامانه را مبنی بر عدم احراز هویت دریافت کردید ، لازم است به مدیر مدرسه اطلاع دهید و پس از 24 ساعت دوباره اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  حذف اکانت برنامه شاد - حذف آیدی در شاد - راهنمای حذف اکانت برنامه شاد

پیام رسان شاد

 

پس از طی مراحل احراز هویت از طریق کلیک بر روی گزینه “ورود به گروه کلاس من” ، می توانید لیست کلاس های درسی خود را مشاهده و عضو شوید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد پیام رسان شاد برای آیفون و نسخه تحت وب شاد از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پیام رسان شاد برای کامپیوتر

کاربران شبکه شاد که از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می کنند ، برای دانلود و استفاده از برنامه شاد مدارس می توانند از دو طریق وب شاد یا دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید استفاده کنند. مراحل استفاده از وب شاد در کامپیوتر در قسمت بالا توضیح داده شد و باید پس از ورود به سایت shad.ir ، وب شاد را دانلود و سپس مراحل احراز هویت وارد شدن به کلاس های درسی را طی کنید.

جهت استفاده از نسخه اندروید پیام رسان شاد در کامپیوتر یا لپ تاپ باید ابتدا نرم افزار شبیه ساز اندروید را دانلود و نصب نمایید. می توانید از نرم افزار Nox Player که از بهترین نرم افزار های شبیه ساز است ، استفاده کنید. پس از نصب این نرم افزار ، شاد جدید را دانلود و تمام مراحلی که در این مطلب گفته شد طی کنید.

در مطلب نصب اپلیکیشن شاد در ویندوز ، راهنمای تصویری دانلود و نصب نرم افزار Nox Player قرار داده شده است که می توانید بر روی لینک کلیک و مطلب را مطالعه فرمایید.

در این مطلب راهنمای کاملی از پیام رسان شاد ارائه گردید. در مطالب دیگری از سایت pasokhbama.com مقاله های مفیدی در خصوص shabake shad تهیه کرده ایم که تعدادی از کاربردی ترین آنها در ادامه قرار داده شده است. برای مطالعه سایر مطالب می توانید وارد سایت شده و عبارت مد نظر خود را جستجو کنید. در صورت وجود هر گونه سوال نیز می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر – راهنمای دانلود و نصب شاد برای کامپیوتر

  برنامه شاد به منظور یکپارچه سازی سامانه های آموزش مجازی مدارس و سهولت ارتباط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر