از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش – بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش - بهترین مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش برای داوطلبانی انجام می شود که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و نتایجشان را نیز دریافت کرده اند و حالا می خواهند در انتخاب رشته شرکت کنند.

تقریبا بیش از نیمی از داوطلبان کنکوری به خوبی این موضوع را درک کرده اند که برای انتخاب رشته اصولی حتما باید با یک مشاور صحبت کنند تا مشاور بتواند ضمن در نظر گرفتن اولویت های داوطلب ، بهترین رشته ها را متناسب با رتبه ای که کسب کرده است به او پیشنهاد دهد.

گروه مشاور تحصیلی پاسخ با ما در این راستا ، مطلب زیر را آماده کرده است تا به جزئیات بیشتری از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش و تاثیرات مثبت آن بپردازد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش

در مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش ، انتظاراتی که داوطلبان از یک مشاوره کاملا تخصصی دارند ، به خوبی تامین می شود و مشاوران در زمینه های زیر آماده راهنمایی شما هستند :

زمان انتخاب رشته کنکور

در سال 99 به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس ، زمان برگزاری کنکور با تاخیر زیادی روبرو شد و این موضوع به طور قطع باعث تاخیر در شروع انتخاب رشته نیز می شود.

شما داوطلبان می توانید از طریق ارتباط با مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش از اخبار لحظه به لحظه مرتبط با کنکور و انتخاب رشته مطلع گردید که این اخبار از طریق سایت ، تلگرام و اینستاگرام اطلاع رسانی می شود.

دفترچه انتخاب رشته کنکور

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ، کنکور ریاضی ، کنکور انسانی ، کنکور هنر و کنکور زبان به تفکیک توسط سایت sanjesh.org منتشر می شود و شما می توانید برای دانلود دفترچه به سایت pasokhbama.com نیز مراجعه کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  توضیح کارنامه کنکور - راهنمای خواندن و استفاده از توضیحات کارنامه کنکور

در سایت پاسخ با ما علاوه بر قرار دادن لینک دانلود دفترچه ، هر یک از بخش های دفترچه مانند ظرفیت رشته ها و دانشگاه ها ، بررسی رشته های استانی ، کشوری ، ناحیه ای و بومی گزینی و … تشریح شده است.

کارنامه انتخاب رشته کنکور

کارنامه کنکور از بخش هایی تشکیل شده است که تنها یک مشاور متخصص می تواند به تحلیل هر یک از این بخش ها بپردازد. شما داوطلبان باید بدانید که رتبه در سهمیه چیست و چه فرفی با رتبه کشوری دارد و هم چنین این اطلاع را داشته باشید که برای انتخاب رشته هر یک از دانشگاه ها کدام رتبه مندرج در کارنامه تاثیر گذار است ؟

برای بررسی کارنامه کنکور و کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش در ارتباط باشید.

راهنمای انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش

انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org انجام می گیرد و داوطلبان به ترتیب مجاز به انتخاب 150 و 100 کد رشته محل برای این دانشگاه ها هستند.

فرآیند انتخاب رشته بدین صورت است که داوطلبان ابتدا باید دفترچه را دانلود کنند و پس از بررسی رشته و یادداشت کردن ، آن ها در سایت ثبت کنند اما موضوعی که بسیار مهم است و اکثر داوطلبان هم از آن غافلند ، ترتیب قرار دادن رشته ها در فرم انتخاب رشته است.

در واقع نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته ، می تواند سه حال را ایجاد کند :

  • قبولی در بهترین رشته و دانشگاه
  • قبولی در بدترین رشته و دانشگاه
  • عدم قبولی در هیچ رشته ای
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی - بهترین مشاوره انتخاب رشته

پس باید از اصول و قواعدی که در تکمیل فرم انتخاب رشته رعایت می شوند ، آگاه باشید و مشاوره انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش به خوبی می تواند این قواعد را به شما آموزش دهد.

البته در کنار اصول تکمیل فرم انتخاب رشته باید به مواردی مانند علاقه و توانمندی داوطلب ، دوری دانشگاه و هزینه های رفت و آمد و خوابگاه ، شهریه دانشگاه ، اعتبار دانشگاه ، بازار کار رشته ها و .. نیز توجه داشت تا اتخاب رشته به بهترین نحو و با شانس پذیرش بالا انجام گیرد.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99 در بخش نظرات یا از طریق تماس با شماره های درج شده در این صفحه ، به آن ها متصل شوید و سوالات خود را بپرسید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آموزش انتخاب رشته کنکور

آموزش انتخاب رشته کنکور 1402 📞 آموزش انتخاب رشته کنکور در سایت سازمان سنجش

با آموزش انتخاب رشته کنکور می توانید خودتان اقدام به انتخاب رشته‌ کنید و فرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر