از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 – بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99 - بهترین مشاوره انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 در جهت کاهش اشتباه در انتخاب رشته انجام می گیرد و داوطلبانی که پس از دریافت کارنامه کنکور مجاز به انتخاب رشته شده باشند ، می توانند با مراجعه به مشاور کنکور و کمک گرفتن از او انتخاب رشته خود را انجام دهند.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 احتمالا در اواخر شهریور ماه باشد و فرصت یک هفته ای الی 10 روز به داوطلبان داده شود تا با مراجعه به سایت سنجش اقدامات لازم را برای انتخاب رشته انجام دهند.

با توجه به اینکه فرصت داوطلبان کم است ، باید پیش از شروع انتخاب رشته تحقیقات لازم را برای انتخاب بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 انجام داد تا زمانی که انتخاب رشته آغاز شد داوطلب استرس کمبود وقت نداشته باشد.

در این مطلب ضمن بررسی ویژگی های مشاوره انتخاب رشته کنکور 1401 ، به معرفی بهترین مشاور می پردازیم تا شما داوطلبان بتوانید مطمئن انتخاب رشته خود را به او بسپارید.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

انتخاب رشته کنکور سراسری برای دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان از طریق سایت sanjesh.org و انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد.

زمان انتخاب رشته کنکور دو الی سه روز پس از انتشار کارنامه فعال می شود و معمولا پس از پایان زمان در نظر گرفته شده ، سازمان سنجش مجددا زمان انتخاب رشته را تمدید می کند تا هیچ داوطلبی از این فرایند مهم و حساس جا نماند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 📞 بهترین مشاوره انتخاب رشته

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نیز پس از پایان فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز می شود و به داوطلبان حق انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل داده می شود.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری همزمان با شروع انتخاب رشته منتشر می شود. در مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 بررسی دقیق دفترچه از اهمیت بسیار زیادی برخوردارر است زیرا در دفترچه هر آنچه را که باید داوطلب برای انتخاب رشته بداند درج شده است ، از جمله :

  • راهنمای دریافت کارنامه کنکور و اطلاعات لازم برای دریافت آن
  • تحلیل کارنامه کنکور و توضیح هر یک از بخش های آن
  • بررسی تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور سراسری
  • بررسی رشته های بومی ، استانی ، ناجیه ای ، قطبی و کشوری
  • معرفی رشته های نیمه متمرکز
  • توضیح شرایط پذیرش در دانشگاه های دارای مصاحبه (دانشگاه فرهنگیان ، دانشگاه شاهد ، دانشگاه بقیه الله و …)
  • و ….

پس توصیه می شود با مراجعه به سایت سنجش دفترچه راهنما و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 را دانلود و مطالعه کنید.

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

برای مراجعه به مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 بهتر است پیش از هزینه کردن ابتدا مطمئن شوید که مشاور توانمندی لازم برای هدایت شما را داشته باشد به طوری که بتوانید با خیالی راحت انتخاب رشته خود را با کمک او انجام دهید.

مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری “پاسخ با ما” جمعی از مشاوران نمونه سطح کشور هستند که اقدام به تاسیس وب سایت pasokhbama.com نموده و تجربیات خود را از طریق انتشار مطالب کاربردی در این سایت ، در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته رایگان 1402 📞 از بهترین ها مشاوره بگیرید

البته بنا به درخواست کاربران سایت ، مخصوصا داوطلبانی که در نقاط محروم کشور زندگی می کنند و دسترسی به مشاور ندارند ، مرکز مشاوره پاسخ با ما خدمات مشاوره تلفنی را نیز راه اندازی کرده است تا همه داوطلبان با هر امکاناتی که هستند بتوانند تنها با یک تماس ساده از مشاوره های تخصصی توسط برترین مشاوران ، بهره مند شوند.

هزینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 تیم تخصصی پاسخ با ما بسیار کم تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی کنکور است و طبق نظرسنجی های انجام شده در میان داوطلبانی انتخاب رشته آن ها توسط تیم پاسخ با ما انجام گرفته شده است ، از نتیجه انتخاب رشته خود رضایت داشته اند.

در صورت نیاز به مشاور انتخاب رشته می توانید با مشاوران ارشد مرکز پاسخ با ما در هر ساعتی از روز و بدون تعیین نوبت قبلی ،  تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره تخصصی بهره مند شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر