از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه مدارس شاهد 📞 نرخ جدید شهریه مدارس شاهد 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه مدارس شاهد

مدارس شاهد از جمله بهترین مدارس در سطح کشور هستند که تحت نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند. این مدارس از میان دانش آموزان دارای سهمیه شهدا از جمله فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد پذیرش انجام می دهند و در صورت باقی ماندن ظرفیت ، دانش آموزان غیر شاهد یعنی بستگان شهدا ، فرزندان کارمندان مدارس شاهد و اداره امور شاهد و ایثارگری و فرزندان جانبازان کمتر از 25 درصد و … نیز امکان ثبت نام در این مدارس را دارند. شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان دارای سهمیه و دانش آموزان بدون سهمیه ، متفاوت است که در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از شهریه دقیق مدارس مد نظر خود در منطقه محل سکوننتان با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا تحصیل در مدارس شاهد رایگان است

مدارس شاهد تحت نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدارس برتر کشور هستند که در دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم پذیرش دانش آموز را انجام می دهند. پذیرش در مدارس شاهد عمدتا از میان دانش آموزان دارای سهمیه شاهد انجام می گیرد اما دانش آموزانی که سهمیه ندارند نیز می توانند در این مدارس به تحصیل بپردازند. تحصیل در مدارس شاهد برای برخی از دانش آموزان رایگان است اما سایر دانش آموزان ملزم به پرداخت شهریه می باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402 📞 زمان و شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

در واقع دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارند ، از پرداخت شهریه معاف هستند و هزینه تحصیل آنها توسط اعتبارات بنیاد شهید پرداخته می شود اما دانش آموزان عادی که فاقد سهمیه می باشند ، می بایست شهریه بپردازند.

مرتبط بخوانید : شهریه مدارس تیزهوشان

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد 1402

شهريه مدارس شاهد برای تامین مخارج تحصیل از جمله کلاس های فوق برنامه ، جلسات جبرانی و تقویتی ، امکانات آموزشی تحصیلی ، پرورشی و … از دانش آموزان دریافت می شود و سالانه نیز حدود 15 الی 20 درصد افزایش شهريه را در این مدارس داریم. تعیین مبلغ کل شهريه مدارس شاهد بر عهده اداره کل امور شاهد و ایثارگری وزارت آموزش و پرورش می باشد و میزان آن در مناطق مختلف با توجه به امکانات و خدماتی که مدارس دارند ، متغیر است.

  • مقطع ابتدایی : حداقل 500/000 و حداکثر 1/200/000 تومان
  • مقطع متوسطه اول : حداقل 700/000 و حداکثر 1/400/000 تومان
  • مقطع متوسطه دوم : حداقل 900/000 و حداکثر 1/800/000 تومان

نحوه پرداخت شهریه مدارس شاهد 1402

شهریه مدارس شاهد

دانش آموزان برای پرداخت شهريه مدارس شاهد باید به صورت حضوری اقدام کنند و امکان پرداخت شهريه به صورت نقد ، اقساط و با چک نیز وجود دارد. بنابراین برای والدینی که از توان مالی کمتری برخوردار هستند ، تسهیلاتی ویژه مبنی برا پرداخت شهريه به صورت اقساطی در نظر گرفته شده است و می توانند با مدیر مدرسه صحبت کنند تا شهريه را برای آنها قسط بندی کند.

تفاوت شهریه مدارس شاهد با سایر مدارس

شهریه مدارس شاهد به نسبت سایر مدارس غیر دولتی از جمله مدارس تیزهوشان ، نمونه دولتی ، غیرانتفاعی و … بسیار پایین تر است و اگر به دنبال مدرسه ای با سطح علمی مناسب ولی هزینه تحصیل پایین تری هستید ، مدارس شاهد را به شما توصیه می کنیم. ضمن اینکه مدارس شاهد آزمون ورودی ندارند و شرایط پذیرش آنها به نسبت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی آسان تر است.

مرتبط بخوانید : شهریه مدارس سما

سوالات متداول

  • آیا تحصیل در مدارس شاهد شهريه دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1402 📞 نحوه اصلاح فرم ثبت نام مدرسه شاهد

در مدارس شاهد ، دانش آموزان دارای سهمیه شاهد هزینه تحصیل ندارند ولی سایر دانش آموزان باید شهریه بپردازند.

  • شهريه مدارس شاهد چقدر است ؟

میزان شهريه مدارس شاهد در مقاطع مختلف ، متفاوت است که در این مطلب بررسی کردیم.

  • سالانه چقدر شهریه مدارس شاهد افزایش می یابد ؟

سالانه حدود 20 درصد شهريه مدارس شاهد افزایش می یابد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 📞 دانلود دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد 1402

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزانی که متقاضی پذیرش در این مدارس هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر