از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1402 📞 زمان مجدد ثبت نام مدرسه شاهد تمام پایه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد

دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد که از ثبت نام جامانده اند ، به دنبال تمدید مهلت ثبت نام هستند تا بتوانند برای نام نویسی اولیه مدرسه مورد تقاضای خود در سایت مای مدیو اقدام کنند. تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد برای پایه های اول ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم می باشد. معمولا هم کمتر از یک هفته مهلت داده‌ می شود تا دانش آموزان جا مانده بتوانند با ارائه مدارک ، پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند. در ادامه این مطلب زمان مجدد ثبت نام مدارس شاهد 1402 را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام مدارس شاهد از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1402

در دوره ابتدایی دانش آموزانی که می خواهند وارد کلاس اول ابتدایی شوند می توانند در مدرسه شاهد ثبت نام کنند. ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدرسه شاهد بدین صورت است که والدین ابتدا باید پیش ثبت نام فرزند خود را در سایت مای مدیو انجام دهند و سپس منتظر بررسی مدارک خود از سوی مدرسه باشند. زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی از نیمه دوم اردیبهشت ماه می باشد.

با وجود مناسب بودن فرصت چندین روزه ثبت نام ، بعضی از والدین به دلیل اطلاع نداشتن از زمان ثبت نام یا کامل نبودن مدارک خود ، موفق به نام نویسی نمی شوند که احتمالا مهلت مجددی برای آنها در نظر گرفته شود. در حال حاضر ، تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1402 هنوز اعلام نشده‌ است اما احتمالا اوایل خردادماه باشد.

مرتبط بخوانید : تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

مهلت مجدد ثبت نام مدارس شاهد هفتم متوسطه اول 1402

اگر دانش آموز کلاس هفتم متوسطه اول هستید و می خواهید وارد مدرسه شاهد شوید ، باید در زمان اعلام شده‌ از سوی مدرسه نسبت به پیش ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنید. پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد کلاس هفتم متوسطه اول معمولا در دهه سوم خردادماه آغاز می شود و تا اواسط تیرماه ادامه دارد. پس از این مهلت 20 روزه ، فرصت مجدد چند روزه ای هم برای جاماندگان در نظر گرفته می شود که احتمالا زمان آن حداکثر تا 20 تیرماه باشد.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس شاهد در کنکور سهمیه دارند

تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد دهم متوسطه دوم

برای دوره متوسطه دوم مدارس شاهد فقط در پایه دهم پیش ثبت نام انجام می گیرد و زمان ثبت نام هم در نیمه دوم اردیبهشت ماه می باشد. دانش آموزان متقاضی پذیرش در دوره دوم متوسطه مدارس شاهد که می خواهند وارد کلاس دهم شوند ، باید در سایت مای مدیو پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند و سپس منتظر بمانند تا مدارک آنها توسط مدرسه مورد بررسی قرار بگیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 📞 دانلود دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد 1402

این دسته از دانش آموزان برای ثبت نام در کلاس دهم مدرسه شاهد باید فرم هدایت تحصیلی داشته باشند و رشته انتخابی آنها در مدرسه مشخص باشد. قابل ذکر است که ثبت نام مدرسه شاهد کلاس دهم تا زمانی که فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان به پایان نرسد ، آغاز نمی شود.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد

امکان ویرایش اطلاعات در مهلت مجدد ثبت نام مدارس شاهد

تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد

در مهلت مجدد ثبت نام ، بازماندگان از ثبت نام می توانند برای نام نویسی اینترنتی خود اقدام کنند. علاوه بر آن ، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام خود را تکمیل کرده اند می توانند با مراجعه به سایت مای مدیو و دریافت فرم ثبت نام خود ، اشتباهات موجود در آن را رفع نمایند. بنابراین اگر قبلا ثبت نام کرده اید ، توصیه می شود فرم خود را در مهلت مجدد دریافت کرده و آن را بررسی کنید تا اگر اشتباهاتی داشت فرصت اصلاح آنها را داشته باشید.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد

سوالات شما

  • آیا زمان ثبت نام مدرسه شاهد تمدید می شود ؟

بله معمولا پس از اتمام مهلت اولیه ثبت نام مدارس شاهد ، فرصت چند روزه ای برای جاماندگان از پیش ثبت نام در نظر گرفته می شود.

  • تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد در چه تاریخی است ؟

در حال حاضر زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1402 مشخص نیست. می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما اخبار دقیق را پیگیری کنید.

  • برای ثبت نام مدرسه شاهد در مهلت مجدد به کدام سایت مراجعه کنیم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 1402 📞 در تمام پایه های تحصیلی

ثبت نام تمام پایه های اول ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم مدارس شاهد در سایت مای مدیو انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط رشته ریاضی⁩

شرایط رشته ریاضی⁩ – شرایط انتخاب رشته ریاضی در دبیرستان های مختلف

  رشته ریاضی را مدارس دولتی ، شاهد ، نمونه دولتی ، تیزهوشان و … …

یک نظر

  1. سلام لطفا زمان پیش ثبت نام مدارس شاهدرو برای پایه دهم تمدیدبفرمایید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر