از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی 1402 📞 نحوه تکمیل فرم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی

والدین برای ثبت نام فرزند خود در کلاس اول ابتدایی مدارس شاهد ، باید فرم ثبت نام را به صورت اینترنتی تکمیل کنند و بعد از آنکه مدرسه اطلاعات و مدارک آنها را بررسی و مورد تایید قرار داد ، نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند. اگر شما هم فرزند کلاس اولی دارید و با نحوه تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی آشنا نیستید و نمی دانید باید در کدام سامانه ثبت نام نمایید ، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس شاهد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

معرفی سامانه ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدارس شاهد  1402 

مدارس شاهد یکی از مدارس سطح کشور هستند که در پایه های تحصیلی اول ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم ثبت نام دانش آموزان را به صورت اینترنتی انجام می دهند البته در این مدارس تمام پایه های تحصیلی ابتدایی تا متوسطه دوم دایر هستند ولی شرایط ثبت نام در پایه های ذکر شده‌ متفاوت است.

دانش آموزانی که می خواهند در کلاس اول ابتدایی مدارس شاهد ثبت نام کنند باید از طریق سامانه ای که توسط مدرسه معرفی شده‌ است نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. سال های قبل ، سایت ثبت نام مدارس شاهد سامانه سجا بود ولی از سال 1400 به بعد به تصمیم سازمان آموزش و پرورش ، ثبت نام تمام مدارس از جمله مدارس شاهد در سامانه مای مدیو انجام می گیرد بنابراین برای ثبت نام باید به این سامانه به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : تلفن پشتیبانی سامانه پادا   –  هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

نحوه تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی 1402 

برای تکمیل فرم نام نویسی مدارس شاهد پایه اول ابتدایی پس از اینکه وارد سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir شدید ، بر روی گزینه “پایه اول ابتدایی مدارس شاهد” کلیک کنید که البته این گزینه در زمان آغاز نام نویسی مدارس در سایت مای مدیو فعال می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  لیست ذخیره مدارس شاهد 1402 📞 اسامی ذخیره شدگان مدارس شاهد

پس از انتخاب گزینه “پایه اول ابتدایی مدارس شاهد” به صفحه ای هدایت خواهید شد که باید اطلاعات خواسته شده‌ را به طور دقیق درج نمایید. این اطلاعات شامل کد ملی پدر و مادر دانش آموز ، کد ملی دانش آموز و شماره موبایل پدر دانش آموز می باشد و پس از آن دکمه “جستجو” را بزنید.

اگر اطلاعات درست درج شده‌‌ باشد ، مشخصات دانش آموز نمایش داده می شود. در این مرحله باید مدارک خواسته شده‌ را بارگذاری کنید و تایید نهایی را بزنید.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد 

لازم به ذکر است که در زمان تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی ، باید فرم امتیاز بندی که مختص به مدارس شاهد است را نیز تکمیل کنید و در صورت عدم تکمیل آن ، شانس پذیرشی برای دانش آموز وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد کلاس اول 1402 

مدارس شاهد هم از میان دانش آموزان دارای سهمیه شاهد و ایثارگری و هم از میان دانش آموزان عادی و بدون سهمیه ثبت نام به عمل می آورند ولی اولویت پذیرش با دانش آموزان دارای سهمیه است و سپس اگر ظرفیت باقی بماند ، از دانش آموزان عادی برای تکمیل ظرفیت استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد 

ثبت نام دانش آموزان دارای سهمیه شاهد در مدارس شاهد به صورت یک مرحله ای و قطعی است ولی دانش آموزان عادی طبق جدول امتیاز بندی که مدرسه اعلام کرده است ، امتیاز می گیرند و دانش آموزان با بیشترین امتیاز پذیرش می شوند. همچنین دانش آموزانی که محل سکونت آنها نزدیک به مدرسه است ، در اولویت پذیرش قرار دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام مدرسه شاهد کلاس اول ابتدایی 1401 📞 شرایط اختصاصی و عمومی

سوالات متداول

  • برای تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی 1402 به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه فرم نام نویسی مدارس شاهد پایه اول ابتدایی ، سامانه مای مدیو می باشد.

  • نحوه تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی به چه صورت است ؟

راهنمای تکمیل فرم نام نویسی مدارس شاهد پایه اول ابتدایی در این مطلب ارائه شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 📞 دانلود دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد 1402

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزانی که متقاضی پذیرش در این مدارس هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر