از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج مدارس شاهد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج مدارس شاهد

دانش آموزانی که در مهلت مقرر ، ثبت نام مدارس شاهد را انجام داده‌ اند باید منتظر بمانند که مدارک و شرایط آنها توسط مدرسه بررسی شود. سپس اگر واجد شرایط و صلاحیت های لازم باشند ، پذیرش آنها انجام می گیرد. نتایج مدارس شاهد طی دو مرحله اعلام می شود. در مرحله اول به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد که شرایط آنها مورد تایید است و می توانند مدارک را به مدرسه تحویل دهند. نتایج مرحله دوم هم نشان دهنده پذیرش قطعی دانش آموز است. ما در این مطلب می خواهیم شما را برای زمان اعلام نتایج مدارس شاهد و سایت دریافت نتیجه ، راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

اگر برای دریافت نتایج مدارس تیزهوشان با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد اول ابتدایی 1402

ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدرسه شاهد تا اوایل تیرماه ادامه دار است و نتایج اولیه حداکثر تا اواخر تیرماه به صورت دو برابر ظرفیت پذیرش اعلام می شود. پس از اعلام دانش آموزان پذیرفته شده‌ مرحله اول ، والدین در صورت تمایل باید به مدرسه مراجعه کنند و سایر مدارک را ارائه دهند. سپس مدارک از سوی مدرسه مورد بررسی قرار می گیرد و نتایج حداکثر تا دو هفته آینده ، از طریق سایت مای مدیو به دانش آموزان و والدین اطلاع رسانی می شود.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد

اعلام نتایج مدرسه شاهد هفتم متوسطه اول 1402

اگر ثبت نام کلاس هفتم مدرسه شاهد را انجام داده‌ اید ، باید حدود دو هفته صبر کنید تا امتیاز بندی و شرایط علمی شما در مدرسه بررسی شود. سپس در صورتی که واجد شرایط باشید ، از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود که جزو پذیرفته شدگان مرحله اول مدرسه هستید. پس از اعلام نتایج اولیه مدرسه شاهد ، در صورت تمایل باید مدارک خود را در مدرسه کامل کنید و منتظر اعلام نتایج نهایی باشید. نتایج نهایی حداکثر تا اواخر تیرماه (12 تیر لغایت 31 تیر ماه 1402) اعلام می شود و از طریق سایت مای مدیو می توانید از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : مدارس شاهد بهتر است یا تیزهوشان

اعلام نتایج مدارس شاهد دهم متوسطه دوم 1402

نتیجه پایه دهم مدارس شاهد در اواخر تیرماه یا اوایل مردادماه اعلام می شود. دانش آموزان می توانند از طریق سایت مای مدیو کارنامه خود را دریافت نمایند. برای اعلام نتیجه پایه دهم مدارس شاهد ، فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان نیز بررسی می شود و در هر رشته با توجه به ظرفیت پذیرشی که وجود دارد ، از دانش آموزان دارای بیشترین امتیاز پذیرش انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس شاهد در کنکور سهمیه دارند

اعتراض به نتایج مدارس شاهد 

اعلام نتایج مدارس شاهد

دانش آموزان هر یک از پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم که پس از دریافت کارنامه اعلام نتایج مدرسه شاهد متوجه شده‌ اند جزو پذیرفته‌ شدگان نیستند و نسبت به نتایج اعتراض دارند ، می توانند درخواست اعتراض خود را ثبت نمایند. امکان اعتراض به نتایج مدارس شاهد ممکن است. این امکان از طریق سایت مای مدیو فراهم می باشد و لینکی در این سامانه قرار داده‌ می شود که دانش آموز می تواند با ذکر دلایل خود ، اعتراض را به ثبت برساند.

مرتبط بخوانید : لیست ذخیره مدارس شاهد

سوالات شما

  • نتایج اولیه مدارس شاهد در چه تاریخی اعلام می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 📞 دانلود دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد 1402

زمان اعلام نتایج اولیه مدارس شاهد حدود دو هفته پس از اتمام فرایند اینترنتی ثبت نام است.

  • زمان اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد در چه تاریخی است ؟

نتیجه نهایی مدارس شاهد حداکثر تا اواسط مردادماه اعلام خواهد شد.

  • از کدام سایت می توان نتایج مدارس شاهد را دریافت کرد ؟

دانش آموزانی که ثبت نام مدرسه شاهد را انجام داده‌ اند برای دریافت نتیجه قبولی خود باید به سایت مای مدیو مراجعه کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط رشته ریاضی⁩

شرایط رشته ریاضی⁩ – شرایط انتخاب رشته ریاضی در دبیرستان های مختلف

  رشته ریاضی را مدارس دولتی ، شاهد ، نمونه دولتی ، تیزهوشان و … …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر